Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، بنی گانتس، وزیر جنگ و نخست وزیر تناوبی رژیم صهیونیستی اخیرا کمیسیونی ویژه را برای تحقیق در مورد پرونده زیردریایی های آلمان که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر این رژیم در آن متهم شناخته شده، تشکیل داد.

در همین راستا، نتانیاهو در واکنش به تشکیل کمیته تحقیق از سوی گانتس گفت: "کمیته تحقیقات قبلا در مورد یافته های خود توافق کرده است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از گانتس خواست "عاقل باشد و به نفع شهروندان اسرائیل در مبارزه با کرونا ، بهبود اقتصاد و گسترش دایره صلح به کار خود برگردد."

گانتس برای ارائه گزارش نهایی چهار ماه به اعضای کمیته فرصت داد و به آنها دستور داد که با همه کارشناسان متخصص در وزارت دفاع همکاری کنند و باید کار خود را به طور مستقل و بدون هیچ گونه دخالت سیاسی انجام دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنگیز جلیلوند ولی الله فلاحی محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل گانتس وزیر جنگ چنگیز جلیلوند ولی الله فلاحی محدودیت های کرونایی محمد حسن راستگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید دوباره گانتس به خروج از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی

به نقل از شبکه خبری المیادین، «بنی گانتس» این عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اظهار داشت که در صورت تصویب چنین قانونی از این کابینه خارج خواهد شد.

وی گفت: ما خواستار راه حلی برای خدمت سربازی نه معافیت از آن هستیم. بار دیگر تکرار می‌کنم ترویج و تصویب این قانون طبق برنامه کابینه به وحدت امنیت ما آسیب می‌رساند و بنابراین این یک خط قرمز است.

گانتس ادامه داد: من و دوستانم به ویژه در زمان جنگ نمی‌توانیم در کابینه‌ای باشیم که چنین قانونی را تصویب می‌کند.

گانتس پیش از این نیز تهدید کرده بود که اگر قانون جدیدی در مورد سربازی اجباری به شکل فعلی تصویب شود، کابینه جنگ را ترک خواهد کرد.

وی تهدید کرده است که اگر قانون جدید که یهودیان حریدی را از خدمت سربازی معاف می‌کند به تصویب برسد، کابینه بنیامین نتانیاهو را ترک خواهد کرد.

این لایحه که مورد حمایت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است، یهودیان حریدی افراطی ارتدوکس را از خدمت سربازی در این کشور معاف می‌کند.

پیشتر خاخام زوی فریدمن رهبر جریان حریدی گفته بود که مرگ بهتر از خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی است.

موضوع اعزام جوانان حریدی به خدمت اجباری به یکی از موضوعات جنجالی سال‌های اخیر محافل سیاسی در رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

بسیاری از کارشناسان و مقامات سکولار رژیم صهیونیستی، حریدی‌ها را یکی از تهدید‌های آینده این رژیم می‌دانند. بسیاری از حریدی‌ها اعتقادی به این رژیم ندارند و تنها چیزی که سبب شده تا در سرزمین‌های اشغالی بمانند، برخورداری از تسهیلات، امکانات و حقوق ماهیانه این رژیم است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • پسر نتانیاهو هم مهاجرت کرد
  • پسر نتانیاهو هم از فلسطین اشغالی مهاجرت کرد
  • بنابر نتایج یک نظرسنجی: ۵۷ درصد صهیونیست‌ها از عملکرد نتانیاهو رضایت ندارند
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم/اسموتریچ: تسلیم نمی‌شویم
  • گانتس: قطعنامه شورای امنیت برای ما بی‌اهمیت است
  • وزیر نتانیاهو استعفا کرد
  • تهدید دوباره گانتس به خروج از کابینه جنگ رژیم صهیونیستی