Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام حاتم‌پوری با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی مسجد علی‌بن‌الحسین(ع) در موج سوم بیماری کرونا، گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، کمک‌رسانی به سالمندان و افراد نیازمند محله بخشی از خدمات ارائه شده به همت بسیجیان این مسجد است.

حجت‌الاسلام«محمدرضا حاتم‌پوری کرمانی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های مسجد «علی بن الحسین(ع)» (واقع در بزرگراه شهید محلاتی، بلوار ابوذر) در موج سوم بحران کرونا برای مقابله با این بیماری اظهار کرد: مسجد علی بن الحسین(ع) در موج سوم این بحران با همکاری پایگاه بسیج این مسجد در ضدعفونی کردن معابر، توزیع بسته‌های غذایی، کمک‌رسانی به سالمندان و افراد نیازمندی که در محله زندگی می‌کنند، خدمات ارایه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جماعت مسجد علی بن الحسین(ع) با اشاره به برپایی ایستگاه سلامت در جوار این خانه خدا بیان کرد: ایستگاه سلامت در زمینه توزیع ماسک و اقلام بهداشتی خدمات ارایه می دهد، ضمن اینکه غربالگری از اهالی محله به همت فعالان مسجد در حال انجام است.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اگر چه نمازهای جماعت تعطیل است، اما مساجد تعطیل نیستند، گفت: معتقدیم که مساجد باید مامن و پناهگاه نیازمندان باشند. به همین جهت از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون 80 راس گوسفند قربانی و سه هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع شده است.

 

حجت الاسلام حاتم پوری با اشاره به اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون فعالان بسیج این مسجد برای مبارزه با این بیماری در محله وارد عمل شدند، ادامه داد: سطح فعالیت اهالی این مسجد در مقابله با کرونا به قدری وسیع بود که در اوایل شیوع این بیماری رتبه اول را در منطقه برای مهار این بیماری کسب کردیم.

 

امام جماعت مسجد علی بن الحسین(ع) خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلی مساجد به منظور مقابله با شیوع کرونا، فعالیت های فرهنگی مسجدعلی بن الحسین(ع) تعطیل نشده است و در شبکه های مجازی و اینستاگرام سلسله سخنرانی هایی را برای مخاطبان تولید کردیم و در حال پخش آنها هستیم. علاوه برآن، دفتر مسجد هر روز برای پاسخگویی به سوالات، ارائه مشاوره، انجام فعالیت های قرص الحسنه و کمک به نیازمندان باز بوده است.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد علی بن الحسین ع کمک های مومنانه هفته بسیج بسیج مسجد علی بن الحسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد

 آیت‌الله مصطفی محامی   در دیدار با رئیس و جمعی از معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دارای چند محور مهم کاری است که نیازمند عقلانیت و تدبیر، همت و پیگیری و نیز دقت نظر است.

وی افزود: بخش اول کار آمایش نیازهای سیستان و بلوچستان تهیه جدول نیازمندی‌ها و سپس پیگیری برای جذب بودجه است که البته هر کدام از این کارها سخت و نیازمند تلاش و همت است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: خوشبختانه در چند سال گذشته بر اساس تعاملات و همکاری خوب مسوولان استانی، عنایت رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور وضعیت اختصاص بودجه خوب بوده اما نیاز ما بیشتر از این‌هاست.

آیت الله محامی ادامه داد: محور دوم کار توزیع عادلانه بودجه در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان است که معیار توزیع می‌تواند نیازمندی، تاثیرگذاری پروژه و توان دستگاه در اجرای پروژه باشد و در این جهت نیازمند عقلانیت و تدبیر هستیم که در رشد و آینده استان بسیار مهم است چرا که گاهی دوستان تلاش کرده و بودجه‌هایی هم به استان می‌آید اما هدر می‌رود و از این قبیل پروژه‌ها در سطح استان مشاهده می‌کنیم.

وی گفت: امیدواریم نتیجه خدمات و زحمات دستگاه‌های مختلف در زندگی مردم لمس شود و مردم نتیجه این زحمات را در سفره خود احساس کنند و عامل امیدواری بیشتر آن‌ها به خدمات بیشتر مسوولان است و مسوولان باید با کار خود در میان مردم امید آفرینی کنند نه اینکه تنها حرف بزنند و البته واقعیات هم باید به طور دقیق برای مردم بیان شود و بزرگنمایی صورت نگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتشار قطعه تصویری «بزن سر دیو» توسط هیأت‌ دانشجویی اصحاب الحسین(ع) دانشگاه تهران
  • فراخوان حماس برای حضور فلسطینی ها در مسجد الاقصی
  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • معافیت‌های مالیاتی باید هدفمند شود
  • آغاز ساخت ۴۴ واحدی مسکن محرومان در شهر منظریه شهرضا
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • جذب و توزیع هدفمند اعتبارات، مبنای عمل سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان باشد