Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@00:27:28 GMT

احتمال بازگشت آزمون به ترکیب زنیت مقابل لاتزیو

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۳۹۴۷

احتمال بازگشت آزمون به ترکیب زنیت مقابل لاتزیو

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه، سردار آزمون و دریوسی روز گذشته به همراه تیم زنیت در ورزشگاه رم در تمرینات گروهی شرکت کردند تا خود را برای بازی با لاتزیو در لیگ قهرمانان اروپا آماده کنند.

آزمون در 6 بازی گذشته زنیت به دلیل بیماری حضور نداشت و احتمال دارد در بازی امشب مقابل لاتزیو به ترکیب برگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار زنیت با لاتزیو امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار آزمون روسیه لیگ قهرمانان اروپا لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های روبین کازان و زنیت سنتپ‌ترزبورگ روسیه که در گذشته سردار آزمون را در اختیار داشته‌اند، در حالی چهارشنبه شب مقابل هم قرار می‌گیرند که دوباره یک بازیکن ایرانی دیگر در این بازی حضور دارد.

کسری طاهری که در نقل و انتقالات زمستانی به روبین کازان پیوست، تاکنون در دو مسابقه لیگ برتر روسیه مقابل اورنبورگ و سامارا به میدان رفته و حالا امیدوار است شانس حضور تعویضی در دیدار حساس برابر زنیت سنت‌پترزبورگ را به دست بیاورد.

سردار آزمون که دوران درخشانی در روبین کازان و زنیت سنت‌پترزبورگ داشته و همراه با زنیت به قهرمانی‌های متعدد در فوتبال روسیه رسیده، حالا جای خود را در این کشور و تقابل این دو تیم به یک بازیکن ایرانی دیگر داده است

مهاجم 17 ساله ایرانی که در زمستان از سپاهان به روبین کازان رفت، امشب این شانس را دارد تا در دیدار مقابل روبین کازان به میدان برود و سومین بازی فصل خود در لیگ برتر روسیه را انجام بدهد.

روبین کازان از ساعت 21 امشب (به وقت ایران) با حضور طاهری در لیست اولیه خود مقابل تیم صدرنشین زنیت سنت‌پترزبورگ قرار می‌گیرد و در صورت برتری شانس صعود یک تا دو پله‌ای دارد.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • جای آزمون را یک ایرانی پُر می‌کند(عکس)
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم