Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان بر ضرورت تشکیل ستاد کرونا در مناطق و سازمان‌های وابسته شهرداری تاکید کرد و گفت: تمامی مناطق و سازمان‌های شهرداری ضمن تشکیل این ستاد در مجموعه خود باید هماهنگی کامل با ستاد مرکزی را داشته باشند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ محدودیت‌های کشوری در خصوص پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و به دنبال آن ایجاد محدودیت‌های استانی و شهر اصفهان لازم است تمامی مدیران و همکاران در معاونت‌ها، مناطق ۱۵ گانه و سازمان‌های شهرداری ضمن هماهنگی کامل با ستاد کرونا استان و شهرداری نسبت به انجام تمامی دستورالعمل‌ها همت گمارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل ستاد کرونا در هر منطقه و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری، افزود: تمامی مناطق و سازمان‌های شهرداری ضمن تشکیل ستاد کرونا در مجموعه خود باید با هماهنگی کامل با ستاد مرکزی نسبت به برنامه‌ریزی و تقسیم کار و در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس در مجموعه خود اقدام کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به منع عبور و مرور تصریح کرد: با توجه به دستورالعمل اعلام شده و محدودیت رفت و آمد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد تمامی بازارهای روز کوثر تا ساعت ۲۰ به ارائه خدمات و تأمین مایحتاج عمومی شهروندان اقدام می‌کنند، همچنین میدان میوه تره بار فعالیت خود را طبق روال قبل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با دقت و حساسیت بیشتری ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به فعالیت‌های شهرداری به عنوان یک دستگاه خدمت‌رسانی گفت: شهرداری اصفهان یک مجموعه خدماتی است و هیچیک از فعالیت‌ها در شهر تعطیل نخواهد شد و به صورت کامل و شبانه‌روزی به کار خود ادامه می‌دهد.

امیری در خصوص فعالیت مجموعه‌های آتش نشانی، خدمات موتوری، پارک‌ها و فضای سبز، ساماندهی مشاغل، جمع‌آوری زباله و پسماند، تصریح کرد: تمامی قسمت‌های خدماتی شهر از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت کامل به ارائه خدمات خود پرداخته‌اند.

وی با اشاره به تعطیلی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر گفت: بنا بر مصوبه ستاد کرونا استان، تمامی برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر تعطیل است همچنین سایت‌های بازی کودکان و مبلمان ورزشی قابل استفاده نبوده و هرگونه تجمع در بوستان‌ها و پارک‌ها ممنوع است و عوامل کنترل نظارت نسبت به نظارت و بازدید مداوم اقدام می‌کنند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان به توسعه خدمات آنلاین (برخط) در مجموعه شهرداری تاکید کرد و افزود: تاکنون اقدامات بسیار خوبی در راستای الکترونیکی کردن خدمات شهرداری به شهروندان صورت پذیرفته و در این راستا باید خدمات آنلاین در تمامی مجموعه شهرداری توسعه پیدا کرده و از هرگونه تجمع در مناطق و سازمان‌ها جلوگیری شود.

کد خبر 457297

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در اصفهان کلانشهر شهر شهرداری اصفهان مدیریت شهری معاون خدمات شهری شهردار اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تشکیل ستاد کرونا مناطق و سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۳۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسعود حق لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در نشستی پس از بازدید‌های صورت گرفته خبرنگاران از سه پروژه عمرانی در حضور اصحاب رسانه اظهار کرد: سازمان عمرانی مناطق به عنوان بازوی اجرایی شهرداری در احداث پروژه‌های بزرگی مثل خانه شهر، پردیس‌های شماره ۳ و ۴، ساختمان شهرداری منطقه ۶ و احداث سوله‌های بحران، شتاب نگار‌های سازمان بحران، پروژه‌های سازمان میادین و میوه و تره بار، ساختمان‌های نگهداری معتادان متجاهر، احداث ۶ پارکینگ طبقاتی که دو مورد آن در حال انجام و ۴ مورد در آینده نزدیک کلنگ زنی می‌شود، نقش آفرینی دارد.  

وی افزود: ساخت ساختمان بلدیه از سال ۱۳۰۳ شروع و در ۱۳۰۵ به بهره برداری رسید و نقش بلدیه و البته فراتر از شهرداری را داشت. در سال ۱۳۴۸ تخریب شد و به عنوان پارکینگ اتوبوس‌ها ایفای نقش می‌کرد، از سال ۹۶ ساخت آن مجددا شروع شد و در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. در اواخر شهریور امسال و تا قبل از روز تهران با رویکرد فرهنگی و تاریخی به بهره برداری می‌رسد. در بازآفرینی این ساختمان، نمای بیرونی آن قدیمی و سنتی و طراحی داخلی آن به روز و مدرن خواهد بود.  

حق لطفی در خصوص عدم ایجاد پارکینگ برای ساختمان بلدیه توضیح داد: مبنای ما در طرح‌های درون بافت تاریخی و قدیمی اتکا به حمل و نقل عمومی است. یک آسیب جدی در طرح‌های توسعه شهری داریم و نباید اتومبیل، مبنای طرح‌های توسعه شهری ما باشد. در طرح جامع در محدوده تاریخی تهران غلبه شبکه حمل و نقل عمومی و تحدید سفر وجود دارد. این ساختمان در تراز منفی دو به مترو دسترسی خواهد داشت؛ بنابراین بازسازی این ساختمان با پارکینگ صفر و بر اساس طرح‌های بالادست انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران درباره دلیل ایجاد یک پارکینگ محدود در پروژه مجموعه ورزشی امامزاده یحیی هم عنوان کرد: در طرح جامع و تفصیلی در منطقه ۱۲، مجموعه فرهنگی ورزشی امامزاده یحیی به عنوان یک مجموعه محلی تعریف شده است و برای افراد آن محل طراحی شده و با این نگاه برای آن پارکینگ محدودی در نظر گرفته شده است.

وی درباره کاربری مجموعه ساختمان بلدیه نیز گفت: ساختمان بلدیه با کاربری فرهنگی تهیه شده که بخش کوچکی از فضای آن برای بحث روابط عمومی پیش بینی شده است. در واقع نگهدارنده و بهره بردار آن روابط عمومی شهرداری خواهد بود.   

گفتنی است، پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی امامزاده یحیی یکی از پروژه‌هایی است که در منطقه ۱۲ در زمینی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع در حال احداث است و شامل دو بلوک می‌شود؛ بلوک اول دو طبقه است که سالن کشتی و استخر و ورزش‌های  توپی را شامل می‌شود و بلوک دوم شامل ۵ طبقه در دو طبقه منفی است و فضای پارکینگ برای ۹ خودرو در آن دیده شده است. اگر منابع آن تامین شود تا آخر شهریور آماده بهره برداری خواهد شد و ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه این پروژه است.

وی افزود: این پروژه در فضای بالای پاساژ طلا واقع شده است و ۲۷۰۰ متر کل محدوده است که ۸۰۰ متر پیاده راه دارد. تغییراتی در پروژه اعمال شده و ۶۰ درصد سکو و پیاده راه آن انجام  شده و مرحله بعدی اجرای ورودی هاست. در اطراف آن سردر بازار را داشتیم که ورودی ضلع جنوبی پروژه باعث شده بود جلوی سردر بازار گرفته شود. قرار است این ورودی حذف شود تا سردر بازار دیده شود و این اقدام با میراث هماهنگ شده است. همچنین این پروژه از روبروی بانک ملی نیز یک ورودی خواهد داشت و تا سه الی ۴ ماه آینده تحویل داده می‌سود.

مدیر پروژه مجموعه ساختمان بلدیه نیز در باره این پروژه توضیح داد که این مجموعه کاربری فرهنگی دارد و از شهر کتاب و آمفی تئاتر برخوردار است. سه بخش اصلی دارد که در حجم میانی یک گود داریم که شاخص‌ترین المان پروژه است. در طبقه منفی یک و منفی دو، سالن چند منظوره داریم.
این پروژه در چهار طبقه احداث می‌شود که هر طبقه ۴۵۰۰ متر سطح اشغال دارد و بام آن، بام سبز پروژه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • تقدیم لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران به شورای شهر
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • اطلاع‌رسانی سبد خدمات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان در آینده نزدیک