Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: کارت‌های هوشمند ملی آماده تحویل در استان ۱۰ هزار و ۸۸۶ کارت است و ۴۵ هزار نفر (حدود ۶ درصد) از واجدان شرایط برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام نکرده‌اند.

عبدالرضا کریمی در گفت‌وگو با ایسنا جمعیت بالای ۱۵ سال سن واجد شرایط اخذ کارت هوشمند ملی در چهارمحال و بختیاری را ۷۵۳ هزار و ۴۷۵ نفر عنوان و اظهار کرد: تاکنون ۷۰۷ هزار و ۵۴۶ نفر در استان برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری حدود ۹۳.۹۰ درصد از واجدین شرایط برای اخذ کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: کارت‌های آماده تحویل در استان ۱۰ هزار و ۸۸۶ کارت است و  ۴۵ هزار نفر (حدود ۶ درصد) از واجدان شرایط برای کارت هوشمند ملی ثبت‌نام نکرده‌اند.

کریمی در ادامه بیان کرد: بنابر آخرین آمار منشرشده از سوی سازمان ثبت و احوال در چهارمحال و بختیاری، تعداد نام‌های تغییر یافته در شش ماهه نخست سال ۲۴۷ نفر و تعداد نام خانوادگی تغییر یافته ۳۹۶ نفر بوده  است.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری تعداد ولادت ثبت‌شده طی پنج‌ماهه ابتدای سال را ۶۹۲۱ نفر عنوان کرد و ادامه داد: تعداد فوتی ثبت‌شده نیز در این زمان ۱۹۵۹ نفر اعلام شده است.

وی اضافه کرد: از تعداد موالید ثبت‌شده ۳۴۸۴ نوزاد پسر و ۳۴۳۷ نوزاد دختر، تعداد نوزاد شهری ۳۹۸۱ و تعداد نوزاد روستایی ۲۹۴۰ نفر بوده است.

کریمی تعداد دوقلوزایی طی همین بازه زمانی را ۱۱۶ مورد اعلام کرد و ادامه داد: تعداد سه‌قلوزایی ۹ مورد در استان و به‌ترتیب در شهرستان اردل با یک مورد، سامان دو مورد، شهرکرد یک مورد، لردگان پنج مورد ثبت‌شده است.

مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری پنج نام پرطرفدار پسران در استان را تا تاریخ ۲۳ شهریورماه سال‌جاری به‌ترتیب آراد، آریا، حسین، پارسا، امیرحسین، امیرعلی عنوان و اظهار کرد: همچنین پنج نام پرطرفدار دختران تا تاریخ مذکور به‌ترتیب آوا، فاطمه، رستا، زهرا و بهار گزارش شده است.

کریمی میانگین سن مادران باردار را  ۲۹.۲۵ اعلام کرد و گفت: میانگین سن مادران باردار روستایی ۲۸.۳۷ سال و میانگین سنی مادران باردار شهری ۲۹.۹ سال بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کارت هوشمند ملی ثبت احوال کارت هوشمند ملی ثبت نام چهارمحال و بختیاری ثبت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت سوخت‌ ها شارژ شد

به گزارش پارس نیوز ، این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز شد، همچنین سهمیه سوخت خودروهای عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز شد.

​سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودروهای شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

​هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه‌ مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع » اقتصاد انلاین

دیگر خبرها

  • نام پدر از کارت هوشمند ملی حذف نمی‌شود
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه شارژ شد
  • وعده صادق اقتدار نظام و سپاه پاسداران را برای دنیا ثابت کرد
  • سهمیه بنزین اردیبهشت ماه واریز شد
  • سهمیه بنزین اردیبهشت‌ ماه شارژ شد
  • سهمیه بنزین اردیبهشت‌ شارژ شد
  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • افزایش حمل بار توسط ناوگان جاده‌ای آذربایجان‌شرقی
  • کارت سوخت‌ ها شارژ شد