Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان، در دیدار با محمود آستانه مشاور وزیر و نماینده وزارت نفت در طرح‌های گازرسانی که به همراه احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت گاز استان انجام شد؛ تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان و حمایت از مردم برای دریافت اشتراک گاز را مورد پیگیری قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی در این دیدار، بر پیگیری تداوم گازرسانی به شهرها و روستاهای استان هرمزگان تاکید کرد و بیان داشت: در هرمزگان به عنوان قطب تولید انرژی در کشور، مردم این استان حق دارند که از نعمت دسترسی به گاز طبیعی برخوردار باشند.

وی ادامه داد: در مناطقی از هرمزگان که گازرسانی صورت گرفته، ظرفیت خالی جهت اشتراک پذیری وجود دارد و با وجود استقبال مردم برای دریافت اشتراک گاز، اما به دلیل هزینه‌های بالا این روند با کندی مواجه است.

استاندار هرمزگان افزود: باید با همکاری نهادهای حمایتی و همچنین پیگیری از طریق مسئولان ارشد، وام های بدون بهره، جهت دریافت اشتراک گاز به متقاضیان پرداخت شود.

همتی تصریح کرد: با توسعه اشتراک گاز خانگی در استان، مردم از مزیت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند و دیگر نیازی به سیلندرهای گاز مایع نخواهند داشت و از مردم نیز می‌خواهیم در این راستا مشارکت کنند.

در این نشست، اولویت بندی شهرها و روستاهای باقی مانده برای گازرسانی در هرمزگان تعیین و با بررسی راهکارها و پیشنهاداتی در خصوص افزایش ارائه اشتراک گاز به مردم، مقرر شد در مناطقی که امکان دریافت اشتراک گاز وجود دارد، حمایت لازم جهت اشتراک پذیری انجام شود.

در حال حاضر در برخی از محلات شهر بندرعباس، گازرسانی انجام شده و تا یک سال آینده گازرسانی به این شهر تکمیل می‌شود و همچنین گازرسانی به شهرهای تخت و قلعه قاضی در این شهرستان در حال اجراست.

در شهر رودان گازرسانی به صورت کامل انجام شده و در شهر بیکاه نیز در حال انجام است.

گازرسانی به 30 درصد شهر قشم صورت گرفته و در شهر درگهان و روستاهای هلر و کووه ای نیز به صورت کامل انجام شده است.

شهر دشتی شهرستان پارسیان نیز گازرسانی شده و این طرح در 15 روستای این شهرستان در حال اجراست.

گازرسانی به شهر بستک و 9 روستای این شهرستان نیز در حال انجام است.

گازرسانی به شهر بندرخمیر و روستای لشتغان هم در حال اجراست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گاز رسانی دریافت اشتراک گاز گازرسانی به شهرها شهرها و روستاهای گازرسانی به شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم طرح مایه‌کوبی دام‌های سبک در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مهاباد، رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد گفت: در قالب این طرح بیش از سیصد هزار راس دام سبک تا آخر خرداد ماه به صورت رایگان واکسینه می‌شوند.

 طرحی که با هدف حفظ سلامت جمعیت دام سبک انجام می‌شود و توسط چهار گروه عملیاتی و نظارتی انجام می شود.

تاکنون حدود ۲۴۰ هزار راس دام سبک هم در شهرستان مهاباد علیه بیماری تب برفکی مایه کوبی شده است.

 

دیگر خبرها

  • تداوم طرح مایه‌کوبی دام‌های سبک در مهاباد
  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • توجه به راه‌ها برای توسعه سواحل مکران جدی گرفته شود
  • نجات سه سیل‌زده استان هرمزگان توسط نیروی دریایی ارتش
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • رئیسی: تمام همت دولت تحقق وعده‌ها است
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • وزیر کشور: مشکلات سیل‌زدگان براساس اولویت پیگیری و رفع خواهد شد
  • استانداردسازی راه‌ها در سیستان و بلوچستان با جدیت و سرعت پیگیری شود
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان