Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، یزدانپناه رئیس شبکه بهداشت شهید دامیده یاسوج گفت: سومین مکان نمونه گیری کوید ۱۹ در بیمارستان شهید رجایی یاسوج راه اندازی شد.   یزدانپناه افزود: با راه اندازی این مرکز شرایط برای نمونه گیری ویروس کرونا تا ۲۵۰ مورد افزایش یافت.
او افزود: افراد مشکوک به کرونا میتوانند با مراجعه به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
paziresh۲۴.com نام نویسی و با در نظر گرفتن موقعیت مکانی برای تست و نمونه گیری به یکی از ۳ مرکز در اکبر آباد، بیمارستان شهید رجایی و مادوان مراجعه کنند.
یزدانپناه گفت: نزدیک به ۲ میلیارد ریال برای راه اندازی این مرکز هزینه شد. انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا نمونه گیری راه اندازی نمونه گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌هایی موجود

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، "علی‌اکبر آقایی" در جریان برگزاری سلسله جلسات تخصصی بررسی مسائل مربوط به سیلاب منطقه دشتیاری و چابهار که با حضور مدیر مرکز پایش کیفیت آب و رییس دانشکده علوم پزشکی چابهار برگزار شد، با اعلام این مطلب بیان کرد: همکاری مرکز بهداشت و آب و فاضلاب در کنترل کیفیت آب مناطق سیل زده نتایج مطلوبی را به همراه داشته و بهبود کیفیت آب و جلوگیری از شیوع بیماری‌های مرتبط با آن را می‌توان از مهم‌ترین نتایج این اقدامات برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • یزد کجا اقامت کنیم؟ / ۱۱۹ مکان پذیرایی برتر در استان یزد
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • برگزاری یادواره شهدا در شهرستان زیرکوه
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان
  • راه‌اندازی کاروان شادی نوروزی در کرمان + تصاویر
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان+فیلم
  • راه‌اندازی ۳۵ دارالقرآن در استان فارس
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌های موجود
  • نصب و راه‌اندازی پنج دستگاه کلرزن علاوه بر سایت‌هایی موجود
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار