Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین معروفی گفت: با هماهنگی سپاه، بسیج، آستان قدس رضوی و بنیاد علوی ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در سطح استان توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار حسین معروفی صبح امروز در فاز دوم مرحله سوم کمک مومنانه در محل حسینیه ثارالله شهر کرمان گفت: در این مرحله علاوه بر توزیع کمک های معیشتی، اشتغال، ازدواج آسان، جهزیه، آزادی ۱۰۰ زندانی را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با هماهنگی سپاه، بسیج، آستان قدس رضوی و بنیاد علوی ۱۴ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در سطح استان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته بین ۳۵۰ تا ۳۷۰ هزار تومان و ارزش مجموع بسته ها ۵ میلیارد تومان است، عنوان کرد: هر بسته شامل برنج ایرانی و هندی، روغن مایع، حبوبات، سویا، چای، رب گوجه فرنگی و ماکارونی است.

سردار معروفی با اشاره به توزیع ۶۵۰ کیسه آرد در جنوب استان بیان کرد: توزیع بسته های معیشتی بر اساس شناسایی قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام انجام می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: با توجه به توافق صورت گرفته بین وزارت بهداشت، سپاه و بسیج به منظور اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت محله محور، توزیع نیز به صورت محله محور انجام می شود و بسته های معیشتی به منظور توزیع در اختیار پایگاه قرار می گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی رده های حمایتی سپاه، بسیج، آستان قدس رضوی، بنیاد علوی مصمم هستند تا حرف ولی و حجت خدا را بر زمین نگذارند و آسیب دیدگان از بیماری کرونا بدانند که ما کنار آنان هستیم و از مسئولان، خیرین و مردم استدعا داریم که انفاق و کمک را جدی بگیرند تا بتوانیم بخشی از آلام مردم را کم کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد

مرکز مستقل بسیج اروندکنار امروز در آیینی آغاز به کار کرد و نخستین فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان معرفی شد. 

اروندکنار پیش از این پایگاه بسیج داشت.

سروان سید محمدحسین معمر، به عنوان فرمانده مرکز بسیج اروندکنار معرفی شد.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه اقدام به موقع و رشادتمندانه نیرو‌های مسلح به ویژه هوافضای سپاه پاسداران موجب خرسندی ملت ایران شد گفت: امروز دغدغه‌ی بسیاری از مردم در گوشه و کنار دنیا اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین است که در عصر کنونی و دنیای مدعی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

سردار حسن شاهوارپور با اشاره به اینکه ریاکاران اروپایی و آمریکایی مسبب اصلی جنایات بر علیه مردم غزه هستند افزود: ۶ ماه است که ملت فلسطین زیر بمب و خمپاره به شهادت می‌رسند و هیچ کدام از دولت‌های اروپایی آن را محکوم نکرده اند.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی و صهیونیستی بلاخره نابود می شود و محکوم به فروپاشی است ادامه داد: مردم فلسطین سالهاست که مقاومت می کنند و پیروز میدان خواهند بود.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان همچنین به نگرانی مسلمان و غیر مسلمانان و حمایت آنان از مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز همه آزادی خواهان دنیا طرفدار مظلومیت فلسطین هستند چرا که مردم مظلوم نوار غزه سالهاست برای احقاق حقوق خود در حال مقاومت هستند.

او افزود: ما در جبهه مقاومت همچنان در مقابل تجاوزات اسکتبار جهانی ایستاده ایم همانگونه که ۸ سال دفاع مقدس مقابل بعثی‌ها ایستادگی کردیم چرا که مردم نیز پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند.

سردار شاهوار پور در ادامه اروندکنار را پیشانی مرز‌های آبی و خشکی کشور دانست و گفت: اروندکنار آخرین پایگاه زمینی ما در منطقه جنوب غرب هست که مردمی مرزدار و ولایتمدار دارد و ما باید به این منطقه رونق دهیم و فضای اشتغال بیشتری فراهم شود، اینجا منطقه ای پر از نعمت‌های خدادادی است که باید سازوکار حاکمیتی در این منطقه فعال شود تا شاهد مهاجرت مردم نباشیم. 

او سابقه ۲۰ ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • بازگشایی محور کنارک- زرآباد به همت بسیج سازندگی+ فیلم
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • محرومیت‌زدایی سپاه با ۶۵ کیلومتر راه‌سازی در اردبیل
  • توزیع بیش از ۶۸ هزار تذکره در کنر