Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@20:12:16 GMT

۲۱ مدیر بورسی سلب صلاحیت شدند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۴۲۲۰

۲۱ مدیر بورسی سلب صلاحیت شدند

معاون حقوقی سازمان بورس گفت: طبق احکام صادره از مرجع انتظامی در ادامه اقدامات نظارتی سازمان بورس،  ۲۱ نفر دیگر از مدیران به سلب صلاحیت ۶ ماهه و جریمه نقدی و ۴ شرکت به اخطار کتبی با درج در پرونده محکوم شدند.   جعفر جمالی معاون حقوقی سازمان بورس در گفتگو با تسنیم،‌ گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده تخلفات اشخاص حقوقی که از مقررات بازارگردانی و بازارسازی تخلف نموده و این تکلیف  را انجام نداده‌اند، روز دوشنبه سوم آذرماه به  پرونده‌های جدید بازارگردانی رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود، در نتیجه چهار شخص حقوقی دیگر متخلف شناخته شدند که ضمانت اجرای قانونی علیه مدیران آن اعمال خواهد شد.   به گفته این مقام مسئول، بدین ترتیب و طبق احکام صادره از مرجع انتظامی سازمان بورس،  21 نفر دیگر از مدیران به سلب صلاحیت 6 ماهه و جریمه نقدی و 4 شرکت به اخطار کتبی با درج در پرونده محکوم شدند.   معاون حقوقی سازمان بورس همچنین با اشاره  به شکایتهای رسیده در مورد  افزایش سرمایه شرکت پتروشیمی "گ" گفت:  با توجه  به استدلالها و استنادات طرفین موضوع از طرف معاونت حقوقی بررسی شده  و پرونده به مرجع صالح قانونی ارجاع و گزارش خواهد شد. در مجموع تخلف 189مدیر و  37  ناشر احراز شد در همین راستا سیاوش وکیلی مدیرکل روابط عمومی سازمان بورس به خبرنگار تسنیم  گفت: تعداد مدیرانی که به دلیل عدم اجرای مقررات بازارگردانی تاکنون متخلف شناخته شده اند به 189 نفر رسید.همچنین 37ناشر  (شخص حقوقی نیز تاکنون) اخطار کتبی دریافت کرده اند.   وی گفت: از سوی دیگر ‌ قطع پاره ای از خدمات بازار سرمایه به شرکتها و ناشران متخلف در صورت اصرار به رویه فعلی در دست بررسی است. لینک کوتاه: asriran.com/003B4F

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بورس سازمان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم اخطار جدی هواشناسی به مردم دو استان

اصغری، کارشناس هواشناسی با اعلام هشدار برای سرد شدن هوا گفت: امروز بارندگی در کرمان شدید است؛ مردمِ خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند. منبع: صداوسیما

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • فیلم اخطار جدی هواشناسی به مردم دو استان
  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی
  • نقش پررنگ سینما در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • «آقای قاضی» به شبکه ۲ می‌آید
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه