Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استانها خبرگزاری تقریب، امام‌جمعه شهرستان رباط‌کریم در این بازدید ضمن قدردانی از سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در پشتیبانی از گروه‌های جهادی و کمک به تکثیر این نیروها، ترویج فرهنگ ایثار و جهاد در بین جوانان و نوجوانان را از ثمره‌های انقلاب دانست و افزود: ما وظیفه خود می‌دانیم که به‌صورت مادی و معنوی هر چه در توان داریم از گروه‌های جهادی و فعالیت‌های جهادی در جهت کمک به مردم حمایت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 حجت‌الاسلام سهرابی در ادامه ضمن بازدید از منازل در حال تعمیر و بازسازی توسط گروه‌های جهادی گفت: افتخار سازمان تبلیغات پشتیبانی از گروه‌های جهادی است. در حال حاضر نیز با عملیات گسترده شهید حاج قاسم سلیمانی در حمایت و تکثیر این گروه‌ها نهایت تلاشمان را می‌کنیم.

وی همچنین ادامه داد: کار اصلی را این گروه‌ها با توان مردمی خود انجام می‌دهند و ما فقط توفیق حمایت و راهبری آنها را در سازمان تبلیغات داریم. از طرفی درست است که از نظر سرمایه مادی مشکلاتی داریم ولی سرمایه بزرگ‌تری داریم که این جوانان جهادی و سرمایه انسانی‌ای است که این بچه‌ها تشکیل دادند.

 در ادامه این بازدید زرین مسئول شبکه جهادی بچه‌های فاطمه سلام‌الله علیها افزود: گروه جهادی فاطمه(س) چهار هفته است که به‌صورت میدانی در شهرستان رباط‌کریم وارد عمل شده است. قبلاً ما در هیئت و پایگاه نشسته بودیم و مردم می‌آمدند و اعلام نیاز می‌کردند ولی الان ما محله به محله و روستا به روستا درب خانه‌ها را می‌کوبیم و می‌خواهیم در کمک‌کردن پیش‌قدم شویم.

 وی با بیان اینکه با حضور خانه‌به‌خانه و رودررو آنهایی که خودشان به دلایلی حضوراً مراجعه نمی‌کردند اکنون در جامعه هدف قرار می‌گیرند افزود: ما در بحث نیروی انسانی کمبودی ندارد و بیشتر کمبود ما مصالح ساختمانی است. در همین هفته ۳۵نفر از دوستان مشغول به کار جهادی هستند و در کل ما بیش از صد نیروی فعال داریم که هر هفته بیش از ۳۰ نفر آنها مشغول عملیات جهادی می‌شوند. روش ما کمک از خود نیروهای جهادی محلی و هم‌افزایی است و در محلاتی که گروه‌های جهادی وجود ندارد گروه‌ها را تشکیل داده و راهبری می‌کنیم تا به شبکه جهادی بپیوندند.

زرین با بیان اینکه هسته اصلی شبکه جهادی بچه‌های فاطمه (س) در هنگام کمک‌رسانی به سیل پل‌دختر آغاز شد ادامه داد: همه اقشار در شبکه جهادی در کنار هسته اصلی که روحانیون هستند حضور دارند و باید بگویم که توانمندسازی و مهارت‌آموزی نوجوانان و جوانان هم گوشه دیگر از برکات این شبکه است که می‌تواند در آینده برای خیلی از همراهان ما سودمند باشد.

 لازم به ذکر است شبکه جهادی بچه‌های فاطمه سلام‌الله علیها با پشتیبانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران مشغول به تعمیرات و بازسازی منازل فرسوده در روستاها و محلات واقع در بافت فرسوده شهرستان رباط‌کریم و انجام اقدامات حمایتی از نیازمندان هستند.

منبع: تقریب

کلیدواژه: گروه های جهادی شبکه جهادی گروه ها بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • آمریکا دو شرکت و چهار فرد را به اتهام فعالیتهای سایبری از سوی سپاه تحریم کرد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران