Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس کمیته ملی المپیک گفت: نخست وزیر ژاپن و توماس باخ مصمم به برگزاری المپیک هستند.

 نشست رییس کمیته ملی المپیک به صورت آنلاین برگزار شد. رضا صالحی امیری در ابتدای این نشست بیان کرد: نخست وزیر جدید ژاپن مصمم به برگزاری المپیک است و توماس باخ با او ملاقاتی داشت و تاکید جدی داشتند که بازی ها را برگزار می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سه شکل می خواهند المپیک را برگزار کنند ابتدا واکسن وجود داشته باشد و همه واکسینه شوند. دوم، شرایط قرمز باشد و ممنوعیت وجود تماشاگران وجود خواهد داشت و سوم، وضعیت زرد باشد و المپیک با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و قرنطینه دو هفته ای برای ورزشکاران برگزار شود.

رییس کمیته ملی المپیک در ادامه با اشاره به سفر توماس باخ به ژاپن گفت: باخ خیلی محکم صحبت و اعلام کرد هر ۲۰۶ کشور در المپیک حضور خواهند داشت و مطمئن است از طریق سازمان بهداشت جهانی واکسن در اختیارشان قرار می گیرد. چین ها اعلام کرده واکسن کرونا را تولید کرده است و حتی در پکن جشن بدون ماسک هم گرفتند از این رو با رییس کمیته ملی المپیک چین صحبت کردم تجربیات خود را در مورد واکسن اعلام کند. چین واکسن خود را به چند کشور از جمله امارات صادر کرده و ۱۵ هزار نفر استفاده کردند.جان کوتس نایب رییس کمیته بین المللی المپیک هم با مقامات ژاپنی بازدید کرد و گفت نشانه ها بسیار مثبت است و می توانیم المپیک را برگزار کنیم. آنها نگران بودند که نخست وزیر جدید ژاپن سیاست ها را تغییر دهد اما این طور نبود و همبستگی و اتحاد برای برگزاری المپیک وجود دارد. در کل شرایط به سمت برگزاری المپیک می رود.

*پرداخت بودجه فدراسیون ها را هفته آینده به ۱۰۰درصد می رسانیم

صالحی امیری در مورد پرداخت بودجه فدراسیون ها گفت: در یک هفته آینده ۲۵ درصد باقی مانده از بودجه فدراسیون ها را پرداخت می کنیم تا واریزی ما به فدراسیون ها به ۱۰۰درصد برسد. تلاش کردیم امسال زودتر از سه سال گذشته بودجه فدراسیون ها را کامل پرداخت کنیم تا نشان دهیم در شرایط کرونا کنار فدراسیون ها و ورزشکاران هستیم. همچنین ما شاخص هایی را برای پرداخت بودجه فدراسیون ها تعیین کرده ایم و پرداخت بودجه سال ۱۴۰۰ بر اساس این شاخص ها خواهد بود.

*۵میلیارد کمک مالی به رشته های المپیکی

او در مورد کمک مالی به فدراسیون های المپیکی گفت: ما ۵ میلیارد تومان بودجه ویژه رشته های المپیکی در اختیار سجادی گذاشتیم تا براساس عملکرد رشته ها و تصویب هیات اجرایی در اختیار فدراسیون ها قراربگیرد. تاکنون ۴۵۰ میلیون کشتی و ۴۰۰ میلیون بسکتبال دریافت کرده اند و کمک برای دو فدراسیون دیگر را در جلسه بعدی هیات اجرایی تصویب می کنیم.

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رییس کمیته ملی المپیک بودجه فدراسیون ها پرداخت بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا،عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان‌ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می‌کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می‌کنیم به این صورت که دفترچه‌های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار می‌شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می‌کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • واکنش تایوان به تخصیص بسته کمک‌های مالی جدید آمریکا
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال