Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزراش ایرنا؛ «سیدرضا صالحی امیری» این خبر را امروز (سه‌شنبه) در نشست مجازی با خبرنگاران اعلام کرد و گفت:‌ تا نیمه آذرماه بودجه ۱۰۰ درصدی فدراسیون‌های تخصص می‌یابد که تا حال ۷۵ درصد پرداخت شده است.

صالحی‌امیری اضافه کرد: مرحله آخر وایزی در نیمه اول آذرماه به معنای بستن بودجه نیست ما پنج میلیارد تومان بودجه ویژه المپیک در اختیار سرپرست کاروان قرار دادیم که بر اساس شاخص‌ها پرداخت می‌شود و تا الان چند رشته این بودجه دریافت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشتی،۴۵۰ میلیون و بسکتبال حدود ۵۰۰ میلیون دریافت کرده است و مابقی هم دریافت می‌کنند. پس علاوه بر بودجه ۳۰میلیارد تومانی که به فدراسیون ها تخصیص دادیم، پنج میلیارد خارج از سقف مصوب در نظر گرفتیم که پرداختش آغاز شد.

وی گفت: نیازمند پرداخت بر اساس منطق و اولویت‌ها بودیم و توانستیم چند ماه کار کارشناسی در این زمینه انجام دهیم. شاخص‌های بودجه استخراج شد  که پرداخت بودجه سال آینده بر این اساس خواهد بود.

رییس کمیته ملی المپیک به سفر اخیر «توماس باخ» رییس کمیته بین المپیک به ژاپن اشاره کرد و گفت: نخست وزیر جدید ژاپن مصمم به برگزاری المپیک توکیو است و در دیدار با توماس باخ رییس کمیته بین المپیک هم اعلام کرد که این رویداد سال آینده حتما برگزار می‌شود. باخ هم دربازدید از این کشور اعلام کرد، حتی تماشاگران هم می‌توانند برای دیدن بازی‌ها در ورزشگاه‌ها حضور یابند.

وی افزود: البته چند سناریو در دوران کرونایی نوشته است که یکی شرایط بحرانی، دیگری شرایط فعلی، سومی در شرایط بهتر و آخرین سناریو واکسن هست و کرونا نیست، تلقی می‌شود.

رییس کمیته ملی المپیک گفت: رییس آی.او.سی، پویش سلامت برای همه را در سازمان بهداشت جهانی آغاز کرد و تاکید دارد که هر ۲۰۶ کشور در المپیک حاضر می‌شوند. دیشب اعلام شد که سه واکسن تولید شده و در حال تولید انبوه است که پیام خوبی دارد.

صالحی امیری افزود: به همین منظور با همتای چینی خود در استفاده از تجربه واکسن آنها مکاتبه کردیم. آنها جشن بدون کرونا را گرفتند و  هزار نفر هم رویداد ماراتن را بدون ماسک برگزار کردند.

ادامه دارد..

برچسب‌ها رضا صالحی امیری اردوی تیم ملی جودو المپیک توکیو اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا صالحی امیری اردوی تیم ملی جودو المپیک توکیو اعتبارات رضا صالحی امیری اردوی تیم ملی جودو المپیک توکیو اعتبارات اخبار کنکور صالحی امیری رییس کمیته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاویانی نژاد المپیکی شد

امین کاویانی نژاد کشتی گیر فرنگی کار کشورمان در وزن ۷۷ کیلوگرم در رقابت های گزینشی المپیک پاریس در بیشکک قرقیزستان موفق شد با نتیجه ۶ بر ۵ لی یو از چین را شکست داد و سهمیه المپیک پاریس را بدست آورد.

او  پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۱ علی محمد ال عبوداح از عراق را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • برنامه ویژه برای دو ستاره تیم ملی والیبال نشسته
  • پاداش تاریخی برای بلندقامتان ایران در صورت کسب سهمیه المپیک
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • کمک ۷ میلیارد ریالی حامیان خارج از کشور به ایتام زنجانی
  • کاویانی‌نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کاویانی نژاد المپیکی شد + فیلم
  • کاویانی نژاد المپیکی شد
  • احتمال افزایش سهمیه‌های المپیک به بیش از ۳۵ نفر