Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@12:40:42 GMT

سکوت گریزمان شکست؛ مسی از دستم ناراحت بود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۴۳۸۰

سکوت گریزمان شکست؛ مسی از دستم ناراحت بود

آنتوان گریزمان در گفتگویی با خورخه والدانو درباره اتفاقات اخیر و پیچ و خم روابطش با لیونل مسی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا در یک مصاحبه مفصل با خورخه والدانو برای برنامه یونیورسو والدانو درباره مسائل مختلف به خصوص رابطه پر فراز و نشیبش با لیونل مسی ابرستاره بارسا و اتفاقات اخیر صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاحبه‌ای که بدون شک واکنشهایی به دنبال خواهد داشت.

 

 

گریزمان در این مصاحبه نسبت به بارسلونا و هوادارانش و همینطور لیونل مسی لحنی آشتی‌جویانه داشت و از جمله برای کاهش تنشها بعد از صحبتهای اخیر ایجنت سابقش گفت که مدتها است دیگر با اریک اولاتس رابطه‌ای ندارد.

 

رابطه با لیونل مسی

گریزمان در سال 2019 به بارسا پیوست ولی یک سال قبل درحالیکه انتظار می‌رفت او راهی تیم کاتالان شود گریزمان اعلام کرد قصد این کار را ندارد و تصمیم گرفته در اتلتیکو بماند. این در حالی بود که مسی در سال 2018 درباره این انتقال رسماً صحبت کرده بود. گریزمان حالا می‌گوید بعد از تصمیمش در آن سال با مسی صحبت کرده بوده و مسی به صراحت گفته بوده که از تصمیم او عصبانی بوده است.

 

 

گریزمان در این باره گفت: " وقتی با بارسا قرارداد امضا کردم به مسی گفتم از اینکه سال قبل برای پیوستن به بارسا تاخیر کردم و در نهایت گفتم به بلوگرانا منتقل نمی‌شوم متاسفم و می‌خواهم باشگاه من را ببخشد. به مسی گفتم که برای باشگاه در زمین هر تلاشی خواهم کرد. مسی گفت وقتی یک سال قبل فرصتی که داشتم را استفاده نکردم این تصمیم من برای او خیلی بد شده و همین عصبانی اش کرده بود. چرا که مسی علنی درباره من صحبت کرده بود و گفته بود از پیوستنم به بارسا حمایت می‌کند. ولی با اینحال مسی با من بود و من این را از همان روز اول احساس کردم".

 

گریزمان در ادامه درباره صحبتهای اخیر اریک اولاتس ایجنت سابقش و همینطور دایی‌اش امانوئل لوپز که گفته بودند گریزمان با مسی رابطه‌ای پرتنش و منفی دارد حرف زد.

 

 

گریزمان در این باره گفت: " اولاتس در زندگی من آدم خیلی مهمی بود ولی دیگر با او رابطه‌ای ندارم. از روزی که ازدواج کردم دیگر ارتباطم را با او قطع کردم. چون به عروسی دعوتش کردم و او نیامد. برای همین با او قطع ارتباط کردم. دایی من هم نمی‌داند فوتبال چطور کار می‌کند. روزنامه نگارها او را تحت فشار گذاشتند و حرفی که می خواستند را از زیر زبانش بیرون کشیدند. به لئو گفتم که با آنها اصلاً صحبت نکرده ام. حتی اصلاً شماره تلفن دایی ام را ندارم. حتی پدر و مادر من هم با اریک صحبت نمی کنند. پس کی با او حرف زده که بخواهد از قول من به او چیزی بگوید؟ این اما می تواند به ما ضربه بزند و مشکلاتی در رختکن تیم ایجاد کند".

 

درخواست از هواداران بارسا: صبر داشته باشید

گریزمان در ادامه درباره انتقادهای هواداران بارسا از او صحبت کرده و گفت برای تطابق با بارسا به زمان نیاز دارد و از آنها خواست صبر داشته باشند.

 

 

ستاره فرانسوی گفت: " من انتقاد را می‌پذیرم. در یک سال و نیم گذشته سه مربی داشتم و سازگار شدن با سبک بازی بارسلونا خیلی سخت است. تازه اپیدمی هم هست که باید با آن هم سر و کله بزنیم. برای همین برای سازگار شدن با این شرایط باز هم به زمان نیاز دارم چون ما در دوران سه مربی مختلف اینجا سه سیستم مختلف داشتیم. بعضی‌ها می‌گویند گریزمان واقعاً خرید خوبی بوده یا نه ولی من می دانم که می‌توانم به بارسا کمک کنم. شاید تا اینجا به اندازه‌ای که بعضی‌ها انتظار داشتند نتوانستم مفید باشم ولی من می‌خواهم به هم تیمی‌هایم کمک کنم".

 

حتی اگر بارسا بخواهد موهایم را نمی زنم

گریزمان در ادامه به این اشاره کرد که از پیامهای نفرت‌آمیز گروهی از هواداران بارسا خسته شده. او با اشاره به موهایش گفت حتی اگر باشگاه بارسلونا از او بخواهد موهایش را به هیچ وجه کوتاه نخواهد کرد.

 

 

گریزمان در این باره گفت: " حتی اگر بارسا از من بخواهد موهایم را کوتاه کنم چنین کاری نخواهم کرد. موهای من بلند خواهد ماند. بچه هایم و همسرم می خواهند اینطور باشد".

 

ستاره فرانسوی در ادامه گفت: " از روزی که با بارسا آمدم تا امروز صحبت نکرده بودم. همان موقع گفتم دلم می خواهد حرفم را در زمین بزنم و نه در مصاحبه ها. من حرفهای زیادی را تحمل کرده ام ولی همینجا می گویم که دیگر بس است. حالا وقت این است که این ماجرا تمام شود".

 

 

بارسلونا لیونل مسی آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی آنتون گریزمان صحبت کرده لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با حذف مقابل پاری سن ژرمن، به غیر از عدم صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از راهیابی به جام باشگاه‌ههای جهان 2025 بازماند. این تورنمنت قرار است برای اولین بار با حضور 32 باشگاه برگزار شود.

آبی اناری‌ها برای اینکه همچنان آرزوی صعود به این رقابت‌ها را داشته باشند باید به نیمه نهایی چمپیونزلیگ راه می‌یافتند، اما با شکست مقابل پی‌اس‌جی، به اتلتیکومادرید که 4-2 مقابل دورتموند شکست خورد، اجازه دادند به جام باشگاه‌های جهان برود.

اتلتیکومادرید بر اساس ضریب یوفا در چهار دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا، 6 امتیاز از بارسا (77 به 71) جلوتر بود که به همین دلیل همراه رئال مادرید به این رقابت‌ها راه یافت. گفته شده هر تیمی که به این رقابت‌ها صعود کند حداقل 50 میلیون یورو را به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

بدین ترتیب بارسا باید منتظر نسخه 2029 باشد. منچسترسیتی، چلسی، اینترمیلان، بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، دورتموند، یوونتوس، پورتو و بنفیکا دیگر باشگاه‌های اروپایی خواهند بود که در رقابت‌های سال 2025 به میزبانی آمریکا شرکت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • پیام یامال به ژاوی: دلم رو خون کردی بی‌وفا! (عکس)‏
  • عکس‌| تنش در رختکن بارسلونا پس از حذف تلخ مقابل پاریس
  • تنش در بارسا بالا گرفت: پاسخ کنده به گوندوگان
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • خلاصه بازی بارسلونا 1 - پاری سن ژرمن 4
  • خداحافظی بارسا با جام باشگاه‌های جهان 2025
  • افسوس، باید کار بارسا را تمام می‌کردیم
  • هیچکس از رفتن امباپه ناراحت نمی‌شود