Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعیم مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو بخشنامه ابلاغی ستاد مبارزه با ویروس کرونا و تشدید نظارت میدانی تیم‌های بازرسی، از روز گذشته همزمان با اعلام محدودیت‌های کرونایی دو هفته‌ای توسط ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان، گشت‌های میدانی کنترلی برای برخورد با خاطیان در خرمشهر راه‌اندازی شد.

وی افزود: در پی تشدید نظارت‌های میدانی، تیمی متشکل از اداره صنعت و معدن، شبکه بهداشت و درمان، مأموران پلیس اماکن، اتاق اصناف و نمایندگان اتحادیه‌های متبوع پس از دریافت گزارش‌های مردمی دو تالار عروسی و ۶ واحد آرایشگاه بانوان در سطح شهر خرمشهر به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5079262

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان خرمشهر پلمب واحد صنفی محدودیت های کرونایی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بارش باران گرگان بارش برف بوشهر بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • یک مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر پلمب شد
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد