Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@22:43:45 GMT

ترامپ: تسلیم آرای جعلی نمی‏‎شوم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۴۴۶۴

ترامپ: تسلیم آرای جعلی نمی‏‎شوم

رئیس‌جمهور فعلی آمریکا می‌گوید موافقت با روند مقدماتی انتقال قدرت به بایدن دموکرات، ارتباطی با عزم او برای پیگیری شکایت و افشاگری درباره فاسدترین انتخابات تاریخ آمریکا ندارد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور فعلی آمریکا که ساعاتی پیش در پی باخت در ایالت کلیدی میشیگان، فرایند انتقال قدرت به جو بایدن رقیب دموکرات خود را تائید کرد؛ در پیامی توئیتری مدعی شد که این اقدام به منزله تسلیم شدن نیست و نبرد همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اصرار ترامپ بر تقلب و تاکید بایدن بر پیروزی

وی در این باره نوشت: اینکه آژانس خدمات عمومی آمریکا اجازه همکاری مقدماتی با دموکرات‌ها را پیدا کرده، چه ربطی به پیگیری روند شکایات متعدد ما دارد؟

ترامپ همچنین گفت مادامی که ثابت شود رقابت ۲۰۲۰ فاسدترین رقابت تاریخ سیاسی آمریکا بوده است؛ تیم حقوقی وی، همچنان پیگیر شکایت‌های متعدد خواهد بود.

وی بار دیگر با اشاره به سامانه رای‌گیری «دامینیون» (Dominion)، مدعی شد که تسلیم آرای جعلی نمی‌شود و در پیگیری شکایت‌ها، با سرعت تمام، رو به جلو حرکت می‌کند.

کارزار انتخاباتی جمهوریخواهان مدعی است این سامانه رای‌گیری در خدمت دموکرات‌ها است و در ایالاتی مانند تگزاس که سامانه‌های جایگزین استفاده کرده‌اند، پیروزی با اختلاف آرای زیاد، نصیب او شده است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ دونالد ترامپ انتخابات انتخابات آمریکا جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز

سرگرد حسین سپه وند ضمن اشاره به شگرد‌های جدید کلاهبرداران در فضای مجازی اظهار داشت: در روز‌های گذشته شاهد مراجعه قربانیان زیادی با داشتن مرجوعه قضائی به پلیس فتا هستیم که مورد هدف مجرمان اینترنتی قرار گرفته اند.

این مقام انتظامی افزود: با توجه به تعطیلات ایام نوروز، شیادان فضای مجازی با شگرد‌های مختلف از جمله ارسال لینک آلوده به بهانه سهام عدالت، اینترنت رایگان و شکایت ثبت شده علیه آن‌ها در سامانه قوه قضایی، قربانیان خود را پیدا می‌کنند و آن‌ها را به سایت‌های جعلی هدایت و حساب آنها را خالی می‌کنند.

رئیس پلیس فتا لرستان با اشاره به عدم کلیک بر روی لینک‌های ارسالی در شبکه‌های مجازی گفت: هیچ کدام از سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی درخواست‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی ارسال نمی‌کنند، لذا برای ثبت نام و پیگیری امورات مربوطه حتما به سامانه‌های مجاز که از منابع رسمی اعلام شده است مراجعه نمایید تا قربانی سوء استفاده این مجرمان قرار نگیرید.

سرگرد حسین سپه وند در پایان خاطر نشان کرد: در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان پلیس فتا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل نموده و موارد کلاهبرداری و مشکوک را با ما در میان بگذارید.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • انتخابات آمریکا و یک بازی خراب کن جدی به نام "رابرت کِنِدی" با 20 درصد آراء!
  • بیش از ۷ هزار شکایت به سامانه ۱۲۴
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • سه رئیس‌جمهور و یک هدف؛ شکست ترامپ
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • مصرف کنندگان آمریکایی از اپل شکایت کردند
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد