Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:31:16 GMT

تجهیزات ورزشی به ۱۰ روستای لنگرود ارسال شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۴۴۷۰

تجهیزات ورزشی به ۱۰ روستای لنگرود ارسال شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای برنامه های توسعه ورزش روستایی و پرکردن اوقات فراغت جوانان در روستاها، کاروان تجهیزات و ملزومات ورزشی برای تجهیز و تاسیس ۱۰ باب خانه ورزش روستایی به لنگرود ارسال شد.

مریم بخشی افزود: این ملزومات و تجهیزات ورزشی شامل انواع توپ و تور رشته های مختلف ورزشی، انواع راکت ، شطرنج ، فوتبالدستی ، میز تنیس روی میز و سایر ملزومات ورزشی که بتوان به راحتی به امر ورزش پرداخت به روستاهای کم برخوردار از توابع شهرستان لنگرود ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: خانه ورزش روستایی طی سه سال اخیر و برای گسترش ورزش در روستاها در گیلان راه اندازی شده که این استان نزدیک به ۱۰۰ خانه ورزش روستایی می باشد و امیدواریم که در تمامی روستاهای گیلان، خانه ورزش روستایی راه اندازی شود.

وی بیان کرد: خوشبختانه تحولات خوبی در دو سال اخیر در خصوص فعالیت های ورزشی در روستاها انجام شده که افزایش تعداد خانه های ورزش روستایی از دیگر اقداماتی بود که در سالهای اخیر با کمک شوراها و فرمانداری ها انجام شده است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در خصوص نحوه فعالیت خانه ورزش روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: مکان هایی برای انجام فعالیت های ورزشی در روستاها شناسایی می شود که پس از اعلام به اداره ورزش و جوانان گیلان، لوازم مورد نیاز رشته های مختلف ورزشی از جمله شطرنج ، فوتبالدستی ، تنیس روی میز، بدمینتون و سایر لوازم ورزشی تهیه و در اختیار روستاها قرار می گیرد تا مردم آن منطقه برای پرداختن به امر ورزش با مشکل لوازم ورزشی مواجه نباشند.  

برچسب‌ها رشت فدراسیون های ورزشی توسعه روستایی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فدراسیون های ورزشی توسعه روستایی گیلان رشت فدراسیون های ورزشی توسعه روستایی گیلان اخبار کنکور خانه ورزش روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مریم طهماسبی در حاشیه بازدید از طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» که در روستای ایزی سبزوار اجرا می شود،‌ گفت: هدف وزارت جهاد کشاورزی، تبدیل هر خانه‌ روستایی به یک کارگاه تولیدی به منظور کمک به اقتصاد و معیشت خانوارهای روستایی است.

وی افزود:‌ وزارت جهاد کشاورزی با این طرح تلاش می‌کند با درگیر کردن زنان روستایی در اجرای طرح های اشتغالزا، رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص را متناسب با ظرفیت هر منطقه، امکان‌پذیر کند.

معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی سبزوار نیز گفت:‌ طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد»، برای نتخستین بار در استان خراسان رضوی،‌ با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی در روستای ایزی از توابع بخش مرکزی شهرستان سبزوار، به اجرا درآمده است.

علی اصغر امانیان افزود:‌ زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی، به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور دارند و توسعه نقش آفرینی زنان در عرصه اقتصادی و اجتماعی به عنوان بخش مهمی از جمعیت فعال جامعه یکی از ارکان مهم توسعه همه جانبه کشور و اهتمام بخشی به توسعه پایدار است.

وی اضافه کرد: جهاد کشاورزی سبزوار این طرح را به منظور توسعه کشاورزی خانوادگی، توسعه مشاغل مکمل کشاورزی و بهبود معیشت خانوار روستایی به صورت نمونه در روستای ایزی به اجرا درآورده است.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار اظهار کرد: با درگیر کردن زنان روستایی در اجرای طرح های اشتغال‌زا و تشکیل زنجیره تولید پرورش مرغ بومی و تولید تخم مرغ، رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص حاصل خواهد شد.

بازدید از چند طرح تولیدی زنان روستایی در روستاهای ایزی و دولت آباد از جمله برنامه های سفر مشاور وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان سبزوار است.

روستای ایزی، با جمعیتی حدود سه هزار نفر در پنج کیلومتری شمال شرق سبزوار قرار دارد.

 
 

دیگر خبرها

  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است