Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@15:05:28 GMT

تست شخصیتی برای مشخص شدن میزان عصبانیت شما

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۴۵۰۶

تست شخصیتی برای مشخص شدن میزان عصبانیت شما

تست‌های شخصیت می‌توانند راز‌های زیادی از جمله میزان عصبانیت انسان را برملا کنند.

به گزارش شریان نیوز،رفتار انسان می‌تواند با شرایط مختلف تغییر کند، اما خلق و خو در ضمیر انسان ریشه دوانده است و در قالبی دور از شخصیت هر فرد شکل نگرفته است پس اگر شخصیت هر فرد برای افراد دیگر مشخص باشد، می‌توان گفت که خلق و خوی او هم برای دیگران تا حدودی مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با این وجود باید دید که ابعاد دقیق شخصیتی انسان چگونه شکل گرفته‌اند بنابراین می‌توانیم از تست‌های شخصیت استفاده کنیم تا به اعماق افکار و شخصیت دیگران و یا حتی خودمان پی ببریم و خلق و خوی خود و دیگران را بهتر بشناسیم.

در ادامه یک تست شخصیت خواهید دید که می‌تواند شما را بهتر با خلق و خویتان آشنا کند و فقط کافی است که بگویید در اولین نگاه زاویه صورت چهره داخل تصویر به کدام سمت است.

صورت مرد که روبه‌رو را نگاه می‌کند

اگر در اولین نگاه خود به تصویر متوجه این شدید که مرد در حال نگاه کردن به روبه‌رو است، نشان دهنده این است که شما دارای خلق و خوی ملایمی هستید یعنی اغلب اوقات احساسات خود را کنترل می‌کنید، چون سر مسائل بی اهمیت عصبانی نمی‌شوید و زمانی به بالاترین درجه عصبانیت می‌رسید که یک فرد نزدیک به شما کار بسیار بدی انجام داده است، اما در آن شرایط هم راهی پیدا خواهید کرد که مشکل را با آرامش حل کنید.

شما از این مسئله آگاه هستید که عصبانیت هرگز برای دو طرف به خوبی پایان نمی‌پذیرد و ترجیح می‌دهید تا قبل از بررسی هر مشکلی، ابتدا آرام شوید. شما فردی روراست هستید و تمایل دارید که هرگز کینه به دل نگیرید پس همیشه احساسات خود را تحت نظر دارید و همه افراد شما را به این دلیل تحسین می‌کنند.

صورت مرد از کنار

اگر اولین نگاه شما به تصویر، توجهتان را به صورتی جلب کرد که از کنار مشخص است، نشان می‌دهد که شما عموماً فردی عصبانی نیستید و می‌توانید اخلاقتان را کنترل کنید، ولی باید روی کنترل کردن خودتان بیشتر کار کنید چراکه شما تمایل دارید تسلیم احساسات خود شوید و گاهی اوقات رفتار نامناسبی داشته باشید به این معنا که به راحتی از کوره در می‌روید و گاهی اوقات به خاطر شرایط حرفی را می‌زنید که شاید در آن لحظه منظوری نداشته باشید و همین مسئله می‌تواند باعث شود که بعد از یک بحث، مدام به فکر مدیریت بحران باشید.

درست است که شما به راحتی عصبانی می‌شوید، اما دلیل آن، پرشور بودن شما نسبت به افراد و چیز‌هایی است که به آن‌ها علاقه دارید. با این حال، بهتر است تمرین کنید و عصبانیت خود را تحت کنترل نگه دارید.

هر دو زاویه چهره مرد

اگر هر دو زاویه چهره مرد را دیدید، باید بدانید که شما فردی، روشن‌فکر هستید که نسبت به مسائل اطرافتان آسان می‌گیرید و درباره اتفاقات نگرانی ندارید و همچنین در میان دوستان خود به این مشهور هستید که همرنگ جماعت می‌شوید و همسو با جریان زندگی حرکت می‌کنید.

شما تقریبا عصبانیتی در وجودتان ندارید، چون احساس می‌کنید که نباید به خاطر چیز‌هایی که در مسیر زندگی شما قرار ندارند، عصبانی شوید و در آن واحد، می‌بخشید و مسئله را فراموش می‌کنیدو شما قواعد خاص خود را دارید و اگر کسی نسبت به شما زاویه داشته باشد، سعی می‌کنید به صورت کاملا منطقی با او صحبت کنید و ماجرا را طولانی‌تر نکنید.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت صهیونیست‌ها از هوا خوری یحیی سنوار

تحلیلگران و کارشناسان صهیونیست اذعان کرده‌اند جنبش مقاومت اسلامی (حماس) شکست نخورده و «یحیی السنوار» رهبر آن برای لذت بردن از آفتاب بیرون می‌رود، در حالی که مناطق صهیونیست‌نشین خالی از سکنه هستند.

به گزارش مشرق، «آری شبیت» روزنامه‌نگار و نویسنده کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی در این باره گفت: ۶ ماه از آغاز جنگ در نوار غزه می‌گذرد و در آستانه عید پسح - که عید آزادی است - نه جنبش حماس تضعیف نشده، نه گروگان‌ها آزاد شده‌اند، نه توانایی‌های بازدارندگی خود را احیا کرده‌ایم و نه غلاف غزه را بازسازی کرده‌ایم. و این یک نتیجه بد است.

وی افزود: قبلا استراتژی این بود که برای آزادی اسرا از هر اهرم فشاری باید استفاده شود اما اکنون دیدگاه این است که برای رسیدن به این هدف و پایان دادن به جنگ غزه چاره‌ای جز پرداخت هزینه‌های سنگین وجود ندارد تا به این ترتیب برای مقابله با اوضاع جبهه شمال و رویارویی بزرگ با ایران آماده شویم.

در همین زمینه، «دنی کوشمارو» مجری برنامه‌های سیاسی در کانال ۱۲رژیم صهیونیستی گفت: این امکان وجود دارد که السنوار برای لذت بردن از آفتاب بیرون برود، در حالی که ساحل زیکیم خالی است، شهرهای غرب النقب خالی هستند، شهرهای مرزهای شمالی متروک هستند و ده‌ها هزار اسرائیلی وجود دارند که نمی‌دانند چه زمانی امکان بازگشت به منازلشان برای آنها مهیا می‌شود.

کلیدها به حماس بازمی‌گردد

این کانال به نقل از «اسرائیل زیو»، رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گزارش کرد: در پایان عملیات رفح، کلیدها را به حماس بازمی‌گردانیم. کاری که در شهر خان یونس و شهر غزه انجام دادیم. این مدل موفقیت نظامی و شکست سیاسی خطرناک بارها و بارها با مدیریت ناموفق سیاسی نخست وزیر (بنیامین نتانیاهو) تکرار می‌شود.

یکی از مجریان شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی هم گفت: السنوار اکنون احساس می‌کند قدرتمندتر شده است، زیرا از یک طرف کمک‌های بشردوستانه را دریافت می‌کند و از طرف دیگر هم امتناع آمریکا از استفاده از حق وتوی خود در برابر فراخوان آتش‌بس در غزه را در اختیار دارد. او می‌داندکه فقط برای مدت کوتاهی باید مقاومت کند.

«ایال برکوویتز»، تحلیلگر امور سیاسی این کانال، همسو با اظهارات مجری آن، گفت حدود ۳۰۰ سرباز در عملیات زمینی در غزه کشته شدند و این باریکه هنوز مملو از مردم است و مردم در شمال آن مشغول آب‌تنی هستند.

«شائول آمستردامسکی» تحلیلگر اقتصادی در کانال «کان ۱۱» رژیم صهیونیستی هم به پیامدهای اقتصادی جنگ غزه پرداخت و گفت کاهش رتبه اعتباری این رژیم بر خدماتی که دولت به اسرائیلی‌ها ارائه می‌دهد تأثیر می‌گذارد. بدهی‌های دولت افزایش می‌یابد و قیمت‌های بالا همه چیز را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • چرا ماشین ترورهای شخصیتی از کار نمی‌افتد؟ / راه‌اندازی کانال معدوم اکبر گودرزی در یک پیام‌رسان!
  • ممی‌زاده: اوزونیدیس از لحاظ شخصیتی و فنی بهترین است
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • نماهنگ | راضی هستم، قانع نیستم
  • عصبانیت صهیونیست‌ها از هوا خوری یحیی سنوار
  • سخنان رهبر انقلاب درباره رضایت از سپاه پاسداران
  • سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران
  • بخش‌هایی از سخنان رهبر انقلاب در مورد رضایت از سپاه پاسداران + فیلم
  • خوشحالی شدید ژابی آلونسو و عصبانیت متس هوملس از گل تساوی بایرلورکوزن به دورتموند در دقیقه 97 / فیلم
  • توافقی که رد شد؛ پاسخ حماس که موجب عصبانیت مصر، آمریکا و حتی قطر شد + جزئیات