Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان گفت: ۱۲۵ میلیارد تومان کسری بودجه استان بوده و یکی از دغدغه‌های مدیران استان کسری بودجه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جعفر رودری صبح امروز در شورای برنامه‌ریزی استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان و پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی برگزار شد با بیان اینکه 662 میلیارد تومان بودجه هزینه‌ای استان در سال 99 است اظهار داشت: تاکنون 462.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

8 میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه 70 درصد بودجه هزینه‌ای استان کرمان تاکنون تخصیص داده شده است و توانسته‌ایم از تخصیص معمول جلوتر باشیم افزود: امسال در شرایط خاصی هستیم و مفاد قانونی موافقت‌نامه باید کاملا رعایت شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه 125 میلیارد تومان کسری بودجه در استان داریم گفت: حدود 35 میلیارد تومان کسری پاداش بازنشستگان بود که خوشبختانه تامین اعتبار شده است.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود 291 بازنشسته در سال 99 داشته باشیم که باید پرداخت پاداش آنها تامین اعتبار شود افزود: معمولاً با یکسال تاخیر این پاداش‌ها پرداخت می‌شود.

رودری با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مدیران استان کسری هزینه‌ای بودجه است ادامه داد: دستگاه‌ها در برخی از هزینه‌های خود به شدت با مشکل روبه‌رو هستند.

78 هزار میلیارد تومان منابع برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان کرمان نیاز است25 پروژه اقتصاد مقاومتی استان کرمان به ‌10 هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد‌

وی با بیان اینکه 900 میلیارد تومان مازاد درآمد استان کرمان است که پیگیری خواهیم کرد تا این درآمد به استان برگردد گفت: تاکنون شش دستگاه املاک مازاد خود را فروخته‌اند و توانسته‌اند بخشی از کسری بودجه خود را جبران کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه هزار و 787 میلیارد تومان مجموع اعتبار عمرانی ابلاغی استان است افزود:تاکنون705 میلیارد تومان و حدود 39.5 درصد آن تخصیص داده شده است.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان میلیارد تومان کسری کسری بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز خیابان‌های تهران به سطل زباله هوشمند

محمد حسین بوچانی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران درباره طرح جامع پسماند شهر تهران اظهار داشت: این طرح مقرره قانونی شهرداری در موضوع مدیریت پسماند تهران است که به تصویب و تأیید شورای شهر تهران، کمیته انطباق فرمانداری و کمیسیون زیربنایی شورای برنامه‌ریزی استان و محیط زیست رسیده است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه طرح جامع پسماند مهمترین سند قانونی فراروی ما در شهرداری است، گفت: این طرح در انتهای سال ۹۷ کلید خورد و مطالعات آن با همکاری مجموعه‌های دانشگاهی صورت گرفته است.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران با اشاره به الزام شهرداری به تهیه طرح‌های موضوعی پایتخت گفت: طرح جامع پسماند تبدیل به ضابطه و مقررات شده و مهم‌ترین سند اجرایی شهرداری تهران محسوب می‌شود.

جزئیاتی جدید از طرح جامع مدیریت پسماند در تهران

وی با اشاره به اینکه طرح عملیاتی مدیریت پسماند به طور کلی در ۲۰ حوزه مشخص شده که هر کدام جزئیات خاص خود را دارد، گفت: با استفاده از طرح جامع پسماند می‌توان به مسائل پسماند تهران به طور کامل پرداخت همچنین کاهش و رفع چالش مدیریت پسماند‌های خانگی، بیمارستانی و … در این طرح به طور کامل مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران ادامه داد: در طرح جامع پسماند موضوع پسماند از تولید تا باز چرخانی مورد توجه قرار گرفته و تفکیک زباله در مناطق و نواحی به صورت کامل بررسی شده، نارسایی‌ها شناسایی و راه حل‌ها پیش بینی شده است همچنین در این راستا از تجربیات جهانی بهره‌مند شده‌ایم و شرایط شهر تهران و شهروندان را هم در نظر گرفته‌ایم.

پسماند خانگی ابر چالش و ابر بحران تهران در حوزه پسماند

بوچانی با تاکید بر اینکه پسماند خانگی ابر چالش و ابر بحران تهران در حوزه پسماند است گفت: سطل‌های زباله به صورتی است که هر کس در هر زمانی می‌تواند داخل آن زباله بریزد، ولی بر اساس این طرح مقرر شده که به تدریج در شهرک‌ها، مجتمع‌های مسکونی، ساختمان‌های دولتی و عمومی و فرهنگسرا‌ها به سمتی رویم که سه سطل زباله جهت تفکیک پسماند از مبدا صورت گیرد.

الزام سازندگان ساختمان به ساخت اتاقک پسماند

وی خاطرنشان کرد: همچنین در طرح جامع پسماند این مساله پیش بینی شده است که به تدریج به سمت الزام ساختمان‌ها به ساخت اتاقک پسماند جهت تفکیک زباله از مبدا پیش رویم و این مساله در نظام ساخت و ساز مورد توجه باشد.

نظام وصول وضع بهای خدمات مربوط به مدیریت پسماند

وی در ادامه به موضوع نظام وصول وضع بهای خدمات مربوط به مدیریت پسماند اشاره کرد و گفت: بر اساس این مساله تولید کننده پسماند باید بهای مدیریت پسماند را بپردازد.

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران خاطرنشان کرد: همچنین استفاده از فناوری و نوآوری در طرح جامع پسماند مورد توجه قرار گرفته و به سمتی پیش می‌رویم که هوشمندسازی سطل‌های زباله صورت گیرد. سازوکار‌های مختلفی می‌توان برای هوشمندسازی سطل زباله در نظر گرفت که یکی از این راهکار‌ها استفاده از کارت‌های مختلف و کیو آر کد ویژه هر ساختمان است.

تأثیر طرح نوماند و تجمیع پیمانکاران در حوزه پسماند

رئیس مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران گفت: طرح نوماند و اپلیکیشن‌های مربوطه نیز جزئی از طرح جامع پسماند است همچنین جزئیات طرح جامع پسماند متناسب با مکان و اقتضای زمان امکان بازنگری دارد و کمیته راهبردی در این زمینه در نظر گرفته شده و طرح جامع پسماند به صورت کلی برای آن نگاه سیستمی در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: مساله تجمیع پیمانکاران در حوزه پسماند هم از برنامه‌های طرح جامع است که اقدام مؤثر و حائز اهمیت محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • رئیس پزشکی قانونی : حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد
  • ادعای کارشناس تلویزیون محل جدید تامین کسری بودجه توسط دولت! | فیلم
  • تجهیز خیابان‌های تهران به سطل زباله هوشمند
  • سطل‌های زباله در تهران هوشمند می‌شود
  • برداشت 200 هزار میلیاردی دولت از بورس برای کسری بودجه
  • (ویدئو) تامین کسری بودجه دولت با برداشت ۲۰۰ هزار میلیاردی از بورس
  • رئیس پزشکی قانونی: حقوق بازنشستگانِ پزشکی قانونی، کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد/ نوسانات ارز برای ما بسیار طاقت فرسا و سخت شده است
  • ببینید | آمار جنجالی کارشناس برنامه تلویزیون درباره دولت؛ تامین کسری بودجه با برداشت از بازار سرمایه؟