Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور جلیلوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: لازمه توسعه اقتصادی و پیشرفت یک جامعه در توانمند بودن افراد آن جامعه است.

وی ادامه داد: فعالیت اداره کل در اجرای دوره‌های مهارتی برای جوانان علاقمند به فراگیری آموزش‌های مهارتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همواره در اولویت‌های کاری این مجموعه بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای با بیان اینکه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مراکز ثابت دولتی، سیار شهری، روستایی، پادگان، ندامتگاه انجام می‌شود، عنوان کرد: در بخش دولتی دوره‌های مهارتی در رشته‌های تراشکاری، جوشکاری، برق، الکترونیک، ابزار دقیق، مکانیک خودرو، صنایع چوب، آسانسور، سی ان سی، عمران و … برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلوند گفت: در بخش ثابت شهری در هشت ماهه نخست امسال ۸۹۵ هزار و ۵۷۸ نفر ساعت در قالب چهار هزار و ۳۳ نفر دوره در بخش ثابت آموزش‌های مهارتی را فرا گرفتند.

به گفته وی این آموزش‌های مهارتی در بخش سیار شهری نیز ۱۱۵ هزار و ۷۱۱ نفر ساعت در قالب ۶۴۰ نفر دوره بوده است.

جلیلوند افزود: عملکرد هشت ماهه این اداره کل در بخش صنایع ۱۸۶ هزار و ۷۲۴ نفر ساعت در قالب یک هزار و ۵۰۰ نفر دوره، در بخش زندان ۱۰۱ هزار و ۷۴۹ نفر ساعت در قالب ۵۶۴ نفر دوره، سکونت گاه‌های غیر رسمی ۳۸ هزار و ۷۷۶ نفر ساعت در قالب ۱۹۰ نفر دوره، بخش پادگان‌ها ۱۷۰ هزار نفر ساعت در قالب یک هزار و ۱۸۶ نفر دوره، بخش روستایی ۴۹ هزار و ۳۹۶ نفر ساعت در قالب ۲۸۲ نفر دوره و مراکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی ۲۸ هزار و ۳۶۹ نفر ساعت در قالب ۱۷۹ نفر دوره تحقق یافته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی به ارائه ۱۴۹ هزار و ۶۶۴ نفر ساعت آموزش مهارتی در قالب ۵۵۲ نفر دوره در کارگاه مهارت آموزشی در محیط واقعی کار در هشت ماهه اخیر اشاره کرد.

جلیلوند افزود: عملکرد این اداره کل در مرکز تحت پوشش بهزیستی استان ۱۳۹ هزار و ۵۶ نفر ساعت در قالب ۹۳ نفر دوره بوده است.

کد خبر 5079281

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش های مهارتی ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیراز شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان بارش باران بوشهر بارش برف بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد نفر ساعت در قالب فنی و حرفه ای نفر دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حسین ذاکریان گفت: با توجه به امضای تفاهم‌نامه میان جمعیت هلال احمر و قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی نیرو‌های مسلح، جمعیت هلال احمر بیرجند در سال ۱۴۰۲ برای کارکنان وظیفه پادگان‌های این شهرستان، دوره‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات را برگزار کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند افزود: در این رابطه ۱۶۷ دوره توسط واحد آموزش جمعیت هلال احمر بیرجند در سال گذشته در پادگان محمد رسول الله (ص)، پادگان ۰۴ و سپاه انصارالرضا (ع) بیرجند برگزار شده است.

ذاکریان از ارائه آموزش‌های امدادی به ۱۱ هزار و ۱۶۴ نفر از نیرو‌های مسلح خبر داد.

وی با قدردانی از مربیان مجرب این دوره‌ها افزود: این آموزش‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز برای نیرو‌های مسلح برنامه‌ریزی شده است.

دیگر خبرها

  • آموزش‌ مهارتی به بیش از ۱۳ هزار سرباز نیرو‌های مسلح خوزستان
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • ارائه آموزش‌های امدادی هلال‌احمر بیرجند به بیش از ۱۱ هزار نفر از نیرو‌های مسلح
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • صدور بیش از 90 هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • صدور بیش از ۹۰ هزار گواهینامه مهارتی بین المللی در خوزستان 
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی