Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، مایکل فاکس بازیگر فیلم سینمایی «بازگشت به آینده» ریاست جمهوری ترامپ را تقبیح و او را با شخصیت شرور فیلم سینمایی «بازگشت به آینده» مقایسه کرد. این بازیگر در روز انتخابات آمریکا با گاردین صحبت کرده بود که به تازگی منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاکس به این روزنامه گفت: بدترین غرایزی که در بشریت وجود دارد از ترامپ دیده شد و من به شدت از آن متنفر هستم. گویی که شخصیت «بیف»، رئیس جمهور است. بیف، یکی از اصلی‌ترین شخصیت‌های منفی در مجموعه فیلم‌های سینمایی «بازگشت به آینده» بود که به خاطر خشونت و خودخواهی آسیب زننده اش شناخته می‌شود، این کاراکتر توسط توماس ویلسون بازی شد.

باب گیل، خالق مجموعه فیلم‌های «بازگشت به آینده» پیش از این گفته بود که در خلق شخصیت بیف از دونالد ترامپ الهام گرفته است. در سال ۱۹۸۵ که این فیلم سینمایی منتشر شد، یک تاجر و توسعه دهنده املاک بود. در قسمت دوم فیلم سینمایی «بازگشت به آینده» نیز کاملا مشخص است که شخصیت بیف به یک تاجر قدرتمند تبدیل می‌شود.

فاکس همچنین در مصاحبه خود یادآور شد که ترامپ خبرنگار معلول نیویورک تایمز را در سال ۲۰۱۶ مسخره کرد.

او گفت: وقتی می بینی یک گروه خاص مورد تمسخر قرار می گیرد بسیار ناراحت کننده است. فاکس که خودش نیز به بیماری پارکینسون مبتلاست گفت که این کار بسیار بی معنی و کاملا بی ارزش است.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی دونالد ترامپ مایکل فاکس بازگشت به آینده فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان

مسعود پزشکیان وزیر بهداشت دولت اصلاحات و نماینده ادوار مجلس، در گفتگویی به سوالاتی عیدانه پاسخ داد. بخش‌هایی از این گفتگو را بخوانید.

حال و هوای منزل آقای پزشکیان در ساعت سال تحویل چگونه است؟

به گزارش خبرآنلاین، معمولاً سعی می‌کنیم خانواده کنار هم باشیم، خواهرم، برادرم، دخترم و... با هم بنشینیم به هم تبریک بگوییم، آرزو کنیم که حوّل حالنا الی احسن الحال شود. اخلاقاً و رفتاراً بهتر باشیم. مهربان‌تر باشیم. فرصت اینکه آن چیزی را که انسان‌ها به خاطرش به دنیا آمدند، صمیمیت و دوستی و محبت بین خدا و خانواده و مردم، در آنجا یک الگوی کوچک برای خودمان داشته باشیم.

به هرکسی که به خانه ما بیاید، عیدی می‌دهم

*با توجه به اینکه لحظه سال تحویل ساعت ۶ صبح است و ...

فرقی نمی‌کند. تا حالا هر وقت سال می‌خواست تحویل شود، ۲، ۳ یا ۴، بوده، نشستیم، صحبت کردیم. سعی کردیم بچه‌ها و خانواده را پیش هم قرار دهیم، پیش هم باشیم و کدورت‌ها و کینه‌ها را دور کنیم. بالاخره این دنیا به این کدورت‌ها و بداخلاقی‌ها و نگرانی‌ها نمی‌ارزد. امروز هستیم، فردا معلوم نیست باشیم یا نباشیم، قدر یکدیگر را باید بدانیم.

فکر نمی‌کردم آقای خاتمی به اینجا برسد که رأی ندهد. طبیعتاً او تحت فشار یکسری از این جریانات تند است کما اینکه از قبل هم بوده است. مقام معظم رهبری از ابتدای سال ۱۴۰۲ به دست‌اندرکاران تاکید می‌کنند که مشارکت افزایش پیدا کند

به چه کسانی عیدی می‌دهید و از چه کسانی عیدی می‌گیرید؟

به همه کسانی که به خانه ما می‌آیند عیدی می‌دهیم، ولی دیگر معلوم نیست چه کسی به ما عیدی بدهد. همین بچه‌هایی که خوب هستند، عیدی ما هستند. بچه‌های سالمی هستند، سالم زندگی می‌کنند، من خدا را شاکرم که بچه‌های ما طوری زندگی کردند که این آقایانی که دنبال این هستند که برای افراد پرونده درست کنند، حرف دربیاورند و دنبال این هستند که خراب کنند تا حالا نتوانستند از دور و بر بنده موردی پیدا کنند که آبروریزی کنند.

این خصلت بدی است که در نظام یک عده افراد برای اینکه خودشان را مطرح کنند درست کرده‌اند. خیلی گشتند از من یک چیزی پیدا کنند که بتوانند از آن طریق تخریب کنند، ولی وقتی هیچ چیزی پیدا نکردند و خواستند من را رد کنند گفتند تو به نظام التزام عملی نداری که آن هم خیلی خنده‌دار بود.

اولین فردی که به عیددیدنی او می‌روید یا تلفنی عید را به او تبریک می‌گویید چه کسی است؟

معمولاً خانواده همسرم که فوت کرده، که مادرش هستند. سعی می‌کنیم حال‌شان را بپرسیم و دیدنشان برویم و آن‌هایی که در این محدوده بزرگان فامیل ما هستند، چون از بزرگان ما دیگر کسی نمانده، ولی همان مادر همسرم هنوز هست در نتیجه سعی می‌کنیم حال ایشان را بپرسیم.

بدترین عید من زمانی بود که همسرم را از دست دادم

بهترین و بدترین عیدی که در گذشته داشتید؟

بدترین عید آن زمانی بود که همسرم را از دست دادم. بهترین‌اش را دیگر نمی‌دانم، همه‌اش عادی است.

پیام نوروزی شما

آرزو دارم آن چشم‌اندازی که رهبری مشخص کرده را این آقایان و خواهرانی که ادعا می‌کنند طرفدار رهبری هستند، خودشان را لایق اجرای آن اهداف کنند. طوری رفتار کنند که بشود آن قانون را در این مملکت پیاده کرد تا وقتی که ما به کشورمان نگاه می‌کنیم افتخار کنیم نه اینکه وقتی پایمان را از کشورمان آن طرف خاک می‌گذاریم، ببینیم راه آنها، جاده آنها، اداره آنها، ماشین آنها، سیستم آن‌ها بهتر از مال ماست. این برازنده ما مسلمان‌ها نیست. وقتی من این را می‌بینم واقعاً خیلی ناراحت می‌شوم که چرا ما باید از دیگران عقب باشیم در صورتی که کشور ما و سابقه چندین هزار ساله این جامعه، همیشه قدرت‌ها، خلاقیت‌ها و شکوفایی‌ها در این کشور بوده.

حالا آن طرف آب را نگاه کنی، آدم‌هایی که یک وقتی نان برای خوردن و آب برای نوشیدن نداشتند، الان وقتی آن طرف می‌روی یک چیزی می‌بینی که باید حسرت‌اش را بخوری. برای من واقعاً سخت است یک چنین چیزی را ببینم. ما می‌توانیم کشورمان را درست کنیم و مردم‌مان را به سرچشمه سعادت و زندگی راحت برسانیم به شرطی که به نخبگان و توانمندان خودمان احترام بگذاریم، قبول‌شان کنیم و اجازه دهیم حضور داشته باشند و تصور نکنیم آن‌ها باید مانند ما فکر کنند و اگر مثل ما فکر نکردند، خائن و جاسوس هستند و مملکت‌شان را می‌فروشند. مملکت را کسی می‌فروشد که جامعه و مملکت‌اش را تخریب می‌کند و باعث می‌شود انسان‌ها در آنجا به سختی زندگی کنند و ما مقصریم.

دیگر خبرها

  • بیان بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره
  • تشریح بیماری‌های روحی و روانی حاصل تجربه ۱۴ هزار ساعت مشاوره 
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • چرا ایرانیان بدترین روش برای پخت غذا را دارند؟
  • چرا ایرانیان بدترین روش پخت غذا را دارند؟
  • بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان
  • دفاع اروپایی مقابل تکروی آمریکایی / خطر بازگشت ترامپ؛ قاره سبز چه گزینه هایی دارد؟
  • کامرون: بحران انسانی در غزه همچنان شدید است
  • عکس| رسوا شدن ورزشکار حقه‌باز در المپیک
  • ۸ بار درخواست ملاقات از طرف ترامپ داشتم | از اسنپ‌بک استفاده می‌کرد کار خیلی سخت‌ می‌شد | دو شرط ترامپ برای بازگشت به برجام چه بود؟