Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:49:50 GMT

هوای تهران سالم است/احتمال کاهش کیفیت هوا

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۴۶۲۷

هوای تهران سالم است/احتمال کاهش کیفیت هوا

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از گذشت یک روز شرایط ناسالم برای گروههای حساس جامعه، کیفیت هوا هم اکنون در شرایط سالم برای همه گروههای جامعه قرار گرفته است.

شاخص کیفیت هوای تهران هم اکنون بر روی عدد ۸۰ قرار دارد در حالیکه طی ۲۴ ساعت گذشته این شاخص بر روی عدد ۱۱۲ قرار داشته و کیفیت هوا برای گروههای حساس جامعه ناسالم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش بینی های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نیز حاکی از این است که کیفیت هوا طی ۲۴ ساعت آینده ممکن است بار دیگر در شرایط ناسالم برای گروههای حساس قرار بگیرد.

تهرانی ها تا امروز ۱۷۸ روز هوای قابل قبول، ۵۴ روز هوای ناسالم، ۱۵ روز سالم و ۲ روز ناسالم برای همه گروههای جامعه را تجربه کرده اند.

امروز هم همچون دیگر روزهای سرد سال غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون باعث کاهش کیفیت هوای پایتخت شده است.

کد خبر 5079278

منبع: مهر

کلیدواژه: وضعیت هوای تهران هوای سالم ذرات معلق محدودیت های کرونایی ویروس کرونا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی گردشگری ستاد ملی مقابله با کرونا هوای سالم سامانه بارشی پلیس راهور مواد مخدر دیوان عدالت اداری بیمه کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۶ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول قرار دارد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۷۹ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۸۱ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

گفتنی است که شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • کیفیت هوای تهران در ششمین روز از اردیبهشت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای لامرد، امروز ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • هوای تهران بارانی و سالم است
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟