Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@23:17:39 GMT

چهار هزار و 585 بازرسی کرونایی در قم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۴۷۳۲

چهار هزار و 585 بازرسی کرونایی در قم

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم نیز اظهار داشت: بازرسان دستگاه‌های نظارتی قم طی ۲ روز گذشته و از آغاز اجرای طرح جامع مدیریت تجمع‌ها چهار هزار و ۵۸۵ مورد بازرسی از مراکز مختلف انجام دادند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، محسن اوروجی افزود: شناسایی پنج مورد تخلف، ارائه ۳۵ مورد اخطار کتبی و ۳۰۲ مورد تذکر شفاهی ماحصل این بازرسی ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران قم گفت: روز گذشته نیز ۲ تَن از شهروندان به دلیل رعایت نکردن مقررات عبور و مرور در شهر از سوی پلیس راهنمایی رانندگی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه شدند.

اوروجی همچنین تصریح کرد: برغم بسته نبودن خروجی های قم ولی با توجه به وضعیت قرمز کرونایی در این استان هر خودرویی که از قم به استان های دیگر برود جریمه خواهد شد.

وی بیان کرد: باید در خصوص اصناف در رَسته های چهارگانه به مردم اطلاع رسانی شود چرا که این موضوع در بازرسی ها بیشترین وقت را می گیرد.

اخبار مرتبط ماسک همه ماجرای مقابله با کرونا نیست درخواست از ارتش برای کمک به درمان مبتلایان کرونا بسیج همه بیمارستان ها و مراکز درمانی خوزستان برای مقابله با موج دوم و سوم کرونا پنج نفر به آمار جان باختگان کرونا در قم افزوده شد پذیرش 83 بیمار مشکوک به کرونا در قم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا کرونا قم مقابله با کرونا وضعیت کرونا بازرسی کرونایی طرح جامع مدیریت تجمع ها سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آئین مردم» متشکل از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان، نمایشی را با عنوان «واپسین نفس» و با موضوع ایثار کادر سلامت در بحران کرونا تهیه و تولید کردند که پس از ارزیابی بیش از ۲۴۰ اثر نمایشی توسط کارشناسان و داوران هنرهای نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت.

نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار از معدود آثار نمایشی در سطح کشور است که روایتگر ایثار و ایستادگی کادر درمان و پرستاران فداکار در بحران کرونا را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

گروه اجرایی پس از تمرینات مستمر در شرایط سخت برای اجرا در این جشنواره ملی آماده می‌شوند تا به عنوان تنها اثر نمایشی از اهواز در بخش خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشند.

گروه تئاتر «آئین مردم» نخستین نمایش خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمان در فراگیری کرونا در بیمارستان‌های اهواز و شهدای مدافع سلامت به اجرا رسانده است.

گروه تئاتر «آئین مردم» به عنوان فعال‌ترین گروه نمایشی خوزستان بیشترین حجم شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر را در کارنامه دارد و پیش از این در دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عنوان اثر برگزیده را در بخش ویژه غزه کسب کرده است.

جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه‌های نمایشی از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 6082508

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • تلاش برای رفع مشکلات قطعی آب ۲۰ روستا و برق ۱۶ روستا در هرمزگان ادامه دارد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • آماده‌باش ۴۹۰ تیم مدیریت بحران در یزد / کدام مسیرها در یزد مسدود است؟
  • بارش‌های سیل‌آسا در ‌هرمزگان/ از انسداد تا طغیان رودخانه
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه