Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@11:26:26 GMT

اردوی آماده‌سازی فوتبال ناشنوایان آغاز می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۴۸۳۵

اردوی آماده‌سازی فوتبال ناشنوایان آغاز می‌شود

فرهاد سلگی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، اظهار داشت: این اردوها با حضور حدود ۳۲ نفر آغاز خواهد شد و در نهایت ما ۲۲ فوتبالیست از بهترین نفرات حاضر در اردو را برای اعزام به مسابقات انتخابی المپیک، به رقابت‌ها اعزام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه امکان تاخیر در آغاز مسابقات و برگزاری در اسفند یا فروردین ۱۴۰۰ وجود دارد، گفت: حتی ممکن است مسابقات به جای مالزی، به میزبانی کره‌جنوبی یا قطر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلگی گفت: به منظور آماده‌سازی فوتبالیست‌ها، ۴ یا ۵ مرحله اردوی ۱۵ روزه در جزایر کیش، قشم یا بندرعباس برنامه‌ریزی شده است و پیش از شروع اردوها از تک تک ورزشکاران تست کرونا(pcr) گرفته خواهد شد.

رییس انجمن فوتبال فدراسیون ناشنوایان، گفت: اردوها به صورت کاملا قرنطینه برگزار خواهد شد و فقط بازیکنانی اجازه ورود به اردو دارند که تست آنان منفی اعلام شود.

وی اضافه کرد: بازیکنان ما آمادگی خوبی دارند زیرا سال گذشته خود را  برای بازی‌های آسیایی ناشنوایان  هنگ‌کنگ  آماده کرده بودند و طی هشت ماهی که با بیماری کرونا درگیر بودیم، کادر فنی به این بازیکنان  برنامه دادند، تا در استان‌های خود تمرینات‌شان را پیگیری کرده و برنامه بدنسازی آنها را نیز به صورت شخصی پیگیری کردند.

سلگی گفت: روز گذشته با سرمربی تیم ملی فوتبال ناشنوایان جلسه‌ای داشتیم و نظر سرمربی در خصوص وضعیت بازیکنان مساعد بود و معتقد است ما شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک ناشنوایان برزیل داریم. ضمن اینکه وی امیدوار است ما بتوانیم عنوان قهرمانی مسابقات انتخابی را نیز بدست آوریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان روحیه خوبی دارند و این روحیه تاثیر بسزایی در روند آماده‌سازی و رویارویی آنان با حریفان دارد.

سلگی در پایان گفت: فوتبال ناشنوایان جایگاه خوبی در آسیا و جهان دارد و قرار است در مسابقات انتخابی قاره آسیا، چهار تیم مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کنند و ما امیدواریم نخستین سهمیه را بدست آوریم.

برچسب‌ها فوتبال فوتبال ناشنوایان ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فوتبال ناشنوایان ناشنوایان فوتبال فوتبال ناشنوایان ناشنوایان اخبار کنکور فوتبال ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟

حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • ورزشکارخراسان رضوی در اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود