Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد فرزاد مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه طرح همسان سازی حقوق مستمری بگیران روستایی و عشایر در استان سمنان اجرایی شد گفت: با اجرای این طرح حقوق مستمری بگیران روستایی و عشایر در استان سمنان ۵۴ درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در تشریح این طرح افزود: در این طرح فردی که از ۱۵ سال قبل مستمری دریافت می‌کرده همسطح فردی که امسال مستمری می‌گیرد، حقوق دریافت می‌کند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایراستان سمنان با بیان اینکه ۲۲ هزار خانوار سمنانی عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شدند ابراز داشت: از این تعداد بیش از ۳ هزار نفر مستمری سه گانه دریافت می‌کنند.

فرزاد ابراز کرد: هر فرد ۱۸ تا ۵۰ سال که مشمول این صندوق بیمه باشند به یکی از کارگزاری‌های این بیمه مراجعه و از مزیت‌های این بیمه استفاده کنند.

او در پایان ابراز داشت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر بعنوان دومین نهاد بیمه گر کشور از لحاظ تعداد بیمه شدگان از سال ۱۳۸۴ زیر نظر دولت و کار، تعاون و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام / گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق بیمه کشاورزان مستمری بگیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، سید مرتضی حسینی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

تسنیم نوشت: وی گفت:به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888320

دیگر خبرها

  • حقوق کارگران ۱۴۰۳ تامین اجتماعی چقدر افزایش یافته است؟
  • عضویت ۱۰ هزار همدانی در صندوق بیمه کشاوران، روستائیان و عشایر
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین نامه حقوق و دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • افزایش سن بازنشستگی در سال ۱۴۰۳ تعیین تکلیف می‌شود؟
  • خبر مهم برای حقوق بگیران؛ آیین‌نامه دستمزد ۱۴۰۳ در هیئت دولت تصویب شد
  • مهمترین کانون برای جهش تولید روستاها هستند
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟