Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@08:58:19 GMT

فعالیت ۱۱ ستاد برف روبی در سنندج

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۴۸۸۳

فعالیت ۱۱ ستاد برف روبی در سنندج

معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: تا پایان هفته جاری ۶۰ دستگاه ماشین آلات برف‌روبی و نمک پاش در ۱۱ ستاد برف‌روبی به منظور خدمات ‌رسانی سریع و به موقع به شهروندان در هنگام بارش برف‌و یخبندان مستقر می‌شوند.

به گزارش ایمنا، لقمان حیدری اظهار کرد: هر ساله با شروع فصل سرما و بارش نزولات جوی این شهرداری برای مقابله با سرما و یخبندان معابر سطح شهر تمهیدات ویژه‌ای را در راستای آمادگی و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تمامی شهرداری‌های مناطق و سازمان‌های تابعه در هنگام سرما و یخبندان و بارش برف باید آمادگی لازم برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و برف‌روبی معابر را داشته باشند.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج گفت: بر اساس تقسیمات صورت گرفته ۱۱ ستاد برف‌روبی در مناطق و نواحی منفصل شهری سطح شهر تعبیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ستادهای برف‌روبی تعبیه شده در حوزه شهرداری منطقه یک در مسیر میدان گاز و خیابان ۱۷ شهریور، دو ستاد در حوزه شهرداری منطقه دو در پارک مولوی و میدان نبوت، در حوزه شهرداری منطقه سه، دو ستاد در پارک دیدگاه و سه راه تکیه و چمن و در حوزه شهرداری بهاران هم دو ستاد برف‌روبی در محلات شهرک زاگرس و ۱۹/۳ بهاران و نواحی منفصل شهری ننله، نایسر و حسن آباد هر کدام یک ستاد برپا می‌شود.

حیدری اضافه کرد: ۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات برف‌روبی و نمک‌پاش و خودروهای سبک در ۱۱ ستاد برپا شده تا پایان هفته جاری مستقر می‌شوند.

وی افزود: پنج دستگاه لودر، پنج دستگاه کامیون برف‌روبی، چهار دستگاه کامیون نمک‌پاش، ۱۴ دستگاه گریدر، سه دستگاه ده تن برف‌روبی و یک دستگاه بیل ماشین آلات برف‌روبی است که در ستادهای تعبیه شده مستقر می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج خاطرنشان کرد: ۳۰ دستگاه ماشین آلات سبک علاوه بر ماشین آلات نمک‌پاش، برف‌روبی و گریدر، در زمان بارش برف و یخبندان در ستادهای برف‌روبی مستقر می‌شود.

وی تاکید کرد: گزارش‌های سازمان هواشناسی به مدیران شهرداری مناطق و سازمان‌های تابعه ابلاغ و در صورت اخطار بارش برف تمامی نیروهای ستاد برف‌روبی باید در آماده‌باش کامل باشند.

حیدری افزود: مخازن ماسه و نمک هم در معابر شیبدار سطح شهر تعبیه خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش همکاران در تمامی بخش‌های مختلف شهرداری بتوانیم در زمان بارش برف با پاکسازی به موقع معابر بتوانیم با عملکرد مناسب موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم کنیم.

منبع: فارس

کد خبر 457320

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سنندج برف روبی شهرهاي ايران فصل زمستان خدمات شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق حوزه شهرداری ستاد برف روبی ماشین آلات برف روبی بارش برف ۱۱ ستاد نمک پاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی گفت: درست است که بخش‌های مختلفی برای ایجاد شهری در شأن مردم و متناسب با فرهنگ ملی تلاش می‌کنند، اما در حوزه فرهنگی نیز باید اقداماتی انجام شود برای مثال ما همچنان شاهد برخی بی‌انضباطی‌ها در آمد و شد‌ها و ارتباطات با یکدیگر هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی امین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: ما در شهری زندگی می‌کنیم که برای شاد بودن و انضباط عمومی نیازمند اقدامات گسترده فرهنگی هستیم، هرچند اقداماتی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران انجام گرفته، اما برخی از فعالیت‌های مرتبط با نظم، مشارکت، ابمنی و حقوق شهروندی خیلی کم کار شده است.

وی با بیان اینکه شهروندان از شهرداری تهران انتظار دارند تا شهری پاک، آراسته و با کیفیت برای زندگی آن‌ها ایجاد کند گفت: درست است که بخش‌های مختلفی برای ایجاد شهری در شأن مردم و متناسب با فرهنگ ملی تلاش می‌کنند، اما در حوزه فرهنگی نیز باید اقداماتی انجام شود برای مثال ما همچنان شاهد برخی بی‌انضباطی‌ها در آمد و شد‌ها و ارتباطات با یکدیگر هستیم، سوال من این است که چه میزان در حوزه فرهنگ شهروندی، ایجاد رفتار در تراز یک شهر متمدن و شهری در کلاس جمهوری اسلامی ایران تلاش کرده‌ایم؟

تشکری هاشمی تصریح کرد: سازه‌های زیباسازی، فعالیت‌های با دوام فرهنگی و آن دسته از اقداماتی که شهروندان می‌توانند از آن‌ها بهره‌مند شوند بسیار کم هستند، جشن‌هایی که به مناسبت‌ها در تهران برگزار می‌شوند تمام رسالت حوزه فرهنگی نیستند؛ و باید برای کار‌های فاخر و پر دوام و در راستای رسالت و ماموریت شهرداری و برنامه‌های مصوب شورا که نیاز شهر هستند چه اقداماتی انجام شده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه مردم ما شهر را دوست دارند، اظهار کرد: باید مسئولیت اجتماعی در بزنامه‌های شهرداری خیلی پر رنگ شود.

تشکری هاشمی افزود: متاسفانه در شهر ما آموزش‌های شهروندی به درستی انجام نشده است، در بحث حمل و نقل می‌بینیم که هنگام سوار و پیاده شدن به مترو بی انضباطی‌هایی وجود دارند که تمام این‌ها حاکی از نبود آموزش‌های لازم شهروندی است.

دیگر خبرها

  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • تصویب ۱۸۹۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری بوشهر
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ناوگان خدمات شهری شبستر به ماشین آلات جدید تجهیز شد
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود