Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان سرناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان از پلمب باشگاه‌های متخلف در تعطیلی دو هفته ای اماکن ورزشی شهرستان بندرعباس خبر داد.

ریحانه مرادی در گفت و گو با ایسنا، گفت: باشگاه ها و اماکن ورزشی متخلف و بی توجه به ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان بندرعباس پلمب می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا در خصوص تشدید محدودیت های کرونایی و اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان به منظور جلوگیری و کنترل شیوع بیماری، فعالیت کلیه باشگاه ها و اماکن ورزشی خصوصی و دولتی در سطح شهرستان بندرعباس از تاریخ یکم تا چهاردهم آذرماه ممنوع است.

مرادی بیان کرد: با توجه به بازرسی های دوره ای صورت گرفته از اماکن ورزشی در دوران کرونا با هدف سالم سازی اماکن ورزشی و ارتقا سطح کیفیت ارائه خدمات به ورزشکاران، رصد باشگاه های ورزشی در ایام تعطیلات توسط بازرسین این کمیته همچنان در حال انجام است.

سرناظر کمیته بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی هیات پزشکی ورزشی استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه هایی که بی توجه به ابلاغیه های ارسالی همچنان فعالیت خود را ادامه می دهند پلمب خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان کروناویروس همه باهم علیه کرونا اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب جایگاه متخلف سوخت درجیرفت

     به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان رییس تعزیرات حکومتی جیرفت گفت: گروه گشت مشترک شامل تعزیرات، فرمانداری، صنعت و معدن، پلیس و شرکت پخش فرآورده های نفتی در بازدید از یکی از جایگاه های سوخت ، ۹ کارتخوان غیر از کارتخوان جایگاه و ۸۲ فقره کارت سوخت  کشف کردند

هادی نژاد  افزود: با بررسی تراکنش ها و دوربین های جایگاه مشخص شد این جایگاه از ساعت ۱۲ بامداد تا ۶ صبح سوختگیری غیرمجاز داشته و به قاچاقچیان سوخت عرضه می‌کرده است.

 شهرستان های جنوب و شرق استان کرمان به  علت همجواری با ۲ استان مرزی کشور با قاچاق سوخت روبرو هستندو این قاچاق علاوه بر به تاراج بردن منابع کشور موجب ناامنی جاده های منطقه هم شده است.

 

 

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۲۲واحد صنفی متخلف در کرمان
  • تردد دریایی در قشم برقرار است/ تعطیلی ۳ اسکله گردشگری
  • تعطیلی ۲۴ مرکز متخلف در فارس
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت
  • پلمب ۲۷۳۹ مرکز متخلف
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت درجیرفت
  • پلمب ۲ واحد صنفی متخلف در سیریک