Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس کمیسیون اقتصادی گفت: جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور رهبر معظم انقلاب امروز برگزار و آخرین وضعیت اقتصاد کشور بررسی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانسی در شورای برنامه‌ریزی استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان برگزار شد اظهار داشت: مصوبات جلسات قبلی شورای برنامه‌ریزی استان باید در ابتدای جلسه گزارش و پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از آخرین وضعیت مصوبات جلسات شورای برنامه‌ریزی استان کرمان بی‌اطلاع هستیم گفت: جلسه‌ای با استاندار جدید کرمان برگزار کردیم و بنا داریم در تهران جلسه‌ای با آقای نوبخت داشته باشیم و مشکلات بودجه‌ای استان را پیگیری کنیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در هشت ماهه سال جاری حدود 700 میلیارد تومان مازاد درآمد استان بوده است افزود:از این مقدار 120 میلیارد تومان معادل 20 درصد مجموع مازاد درآمد استان‌ها سهم استان کرمان است که باید به استان برگردد.

اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس از گزارش بورسی وزیر اقتصاد قانع نشدند/"دژپسند" در صحن علنی باید پاسخگوی وضعیت بورس باشد + فیلمسخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: وضعیت فعلی بورس با هیچ توجیه اقتصادی سازگاری ندارد/ باید اعتماد به بازار برگرددواکنش نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به گرانی ها / بسیاری از مردم جز نان و پنیر چیزی برای خوردن ندارند / چرا دولتی ها سکوت کرده اند؟

وی با بیان اینکه تهاتر مالیاتی پیمانکاران باید پیگیری جدی شده و در جلسه بعدی آخرین وضعیت این ظرفیت بودجه‌ای در استان گزارش شود ادامه داد: فروش املاک و اموال مازاد دستگاه‌ها یک ظرفیت بودجه‌ای است که آن چنان که باید از سوی دستگاه‌های استان مورد توجه قرار نگرفته است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش استان باید از این ظرفیت استفاده کند و ظرفیت بسیار خوبی است گفت: امروز جلسه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود و در این جلسه آخرین وضعیت اقتصاد کشور مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رهبر قوای سه گانه استان کرمان رهبر استان کرمان کمیسیون اقتصادی مجلس رئیس کمیسیون اقتصادی آخرین وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب

جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر انقلاب، جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقباً ارسال خواهد شد.

کد خبر 746627

دیگر خبرها

  • مجلس درباره مباحث ارزی و معیشتی مردم نشست برگزار کند
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • قیمت دلار؛ محور جلسه امروز دولت و مجلس /قالیباف: از دو قوه باید یک حرف شنیده شود
  • دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار فرماندهان نیروهای مسلح با رهبر معظم انقلاب
  • اصلاح سیاست‌های ارزی در بانک مرکزی/ التهابات کاهش خواهد یافت
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح تقویت نوآوری دفاعی در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز