Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس از فعالیت ۶۸ بانوی طلبه سطح استان در تغسیل و تجهیز اموات کرونایی خبر داد.

لیلا بهرامی شاد سه‌شنبه ۴ آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های طلاب جهادی حوزه علمیه خواهران در ایام کرونایی، اضافه کرد: حوزه علمیه خواهران فارس در ایام کرونایی به عنوان بال دیگر دانشگاه علوم پزشکی شیراز به فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی مشغول بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران استان فارس عرصه اجتماعی نیز حضوری موفق و سرشار از نشاط داشته است، اضافه کرد: حضور خواهران طلبه در جریان شیوع کرونا در کنار کادر درمان از جمله یکی از این فعالیت‌ها بشمار می‌رود همچنین در جریان تجهیز و تدفین اموات کرونایی نیز طلاب خواهر حضوری فعال داشته‌اند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران فارس خاطرنشان کرد: در مدت چندین ماهی که از شیوع این بیماری می‌گذرد ۶۸ نفر از بانوان طلبه حوزه علمیه خواهران استان در اکثر شهرستان‌ها رسالت خود را به نحو احسن در این باره انجام داده‌اند.

او عنوان کرد: در میان خواهران طلبه جهادی گاهی دیده می‌شود که برخی از آنان خود دارای بیماری هستند و یا حتی سن آنان بسیار کم بوده اما با روح بزرگی که دارند تمام توان خود را برای انجام این فریضه الهی به کار گرفته‌اند و فعالیت خود را به صورت جهادی و به نحو احسنت انجام می‌دهند.

بهرامی ضمن اعلام آمادی طلاب خواهر در حضور بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان، افزود: به تازگی با همکاری علوم پزشکی شیراز شرایطی فراهم شده تا طلاب خواهر پیرو منویات مقام معظم رهبری  به کمک کارکنان درمانی بیمارستان‌ها در سطح استان بشتابند و در این زمینه به عنوان یکی از فعالیت‌های اجتماعی خود مثمر ثمر باشند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان فارس همچنین گفت: شیوع این بیماری روحیه جهاد و همدلی و کار تشکیلاتی را در مدارس علمیه استان بیش از پیش زنده کرده و نقش تاثیر گزار مبلغان علوم دینی در راستای به انجام رساندن این فریضه الهی به همگان نشان داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی غسل اموات کرونایی بانوان طلبه فارس همه باهم علیه کرونا حوزه علمیه خواهران فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در حکم انتصاب یاسمن حیدری به عنوان مشاور استاندار در امور جوانان و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ابراز داشت: انتظار می‌رود در زمینه مشاوره در خصوص استفاده از ظرفیت‌های عظیم جوانان در عرصه‌های مختلف، مشارکت در آسیب شناسی حوزه جوانان و ارائه راهکارهای مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، دمیدن روح جوانی و نشاط در سطح مدیریت استان و جذب و نگاهداشت جوانان نخبه و مستعد اهتمام لازم را داشته باشید.

استاندار بوشهر همچنین در حکم انتصاب لک به عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس تاکید کرد: با عنایت به نقش فزاینده حوزه‌های علم و فناوری در توسعه همه جانبه و در اجرای مصوبه مورخ ۱۵ فروردین ۸۹ هیأت محترم وزیران موضوع نحوه تأسیس و توسعه مناطق ویژه علم و فناوری کشور، نظر به تجارب و شایستگی علمی جنابعالی و به موجب این حکم به عنوان نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس منصوب می‌شوید.

بر اساس این گزارش، اسماً لک با مدرک دکترای تخصصی مهندسی برق مخابرات، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۹۰ تاکنون بوده و در سوابق اجرایی وی نیز، ریاست باشگاه پژوهشگران جوان گناوه، مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد بوشهر، مسئول امور زنان و خانواده دانشگاه آزاد، دبیر علمی کنگره ملی بانوان اثرگذار ۱۴۰۲ و مسئول دبیرخانه دومین جشنواره ملی مشاعره علوی ذکر شده است.

همچنین یاسمن حیدری نیز از فعالان فرهنگی و اجتماعی استان است که سابقه فعالیت در حوزه زنان و خانواده و امور جوانان را دارد.

کد خبر 6083870

دیگر خبرها

  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • اعلام راهبردهای مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در سال جدید
  • فراخوان هفتمین جشنواره علامه حلی در استان هرمزگان اعلام شد
  • آیت‌الله اعرافی: جایگاه زن در خانواده جزو مسائل تمدنی ماست
  • دشمنی با حوزه‌های علمیه نشانه کارآمدی این نهاد مردمی است
  • استاندار بوشهر ۲ بانو را در عرصه مدیریتی منصوب کرد
  • آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان