Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپیدرود رشت که فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور حضور داشت با قرار گرفتن در رتبه هفدهم جدول ۱۸ تیمی این مسابقات به رقابت های لیگ دسته دوم سقوط کرد و در فصل جاری باید در لیگ دسته دوم و برای صعود به لیگ دسته یک با حریفان خود به رقابت بپردازد.

باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه تایید کرد که داوود نظرمحمدی که سابقه سرمربیگری تیم های شهرداری فومن، چوکای تالش و شهرداری بندرانزلی را نیز دارد، طی توافق با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت به این تیم پیوست تا به عنوان مشاور فنی به همراه تیم سپیدرود در رقابت های لیگ دسته دوم کشور حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از ایرنا، رادنی دیدار، مدیر روابط عمومی سپیدرود افزود:

نظرمحمدی که سابقه حضور در تیم ملی فوتبال امید را در کارنامه خود دارد، در تیم های مطرحی همچون کشاورز، پاس و سایپا تهران، تراکتورسازی تبریز، صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت بازی کرده است.

وی از اضافه شدن یک مربی دیگر به کادرفنی سپیدرود اشاره و بیان کرد:

همچنین علیرضا نظیف کار به عنوان کمک مربی به جمع کادرفنی سپیدرود اضافه شد تا در کنار هادی تامینی، منصور قربانی و آرش محتشمی، کمک های سهیل حق شناس در سپیدرود رشت باشد.

وی ادامه  داد:

نظیف کار سابقه بازی در تیم های پگاه و داماش گیلان، نساجی مازندران، مس کرمان، خونه به خونه بابل و عضویت در تیم ملی امید ایران را در کارنامه ورزشی خود دارد و هم اینک نیز با توافق با مسئولان سپیدرود به عنوان کمک مربی در این تیم حضور می یابد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت در خصوص بازیکنان جذب شده این تیم خاطرنشان کرد:

باشگاه سپیدرود برای حضور قدرتمند در رقابت های لیگ دسته دوم تاکنون با سیدعلی یحیی زاده از نیروی زمینی تهران، نیما پاکدل از شهرداری آستارا، فرشاد اسماعیل زاده از شهرداری فومن، میثم میرپسندیده، محمد طالبی و میلاد پورمحسن از داماش گیلان، صاحب فرجی، سیدمحمد حسینی و مصطفی زینعلی از چوکای تالش در رده بزرگسال و صائب عاطفی از شهرداری فومن، امیرحسین صالحی و هومن مسعودی از پاس گیلان در رده زیر ۲۳ سال قرارداد امضا کرد.

دیدار تصریح کرد:

همچنین مسئولان سپیدرود با صادق صادقی و حسام یعقوبی بازیکن بزرگسال و در رده زیر ۲۳ سال و امید نیز با رضا عاشوری، محمدمهدی محمدپور و آرین نصیری نژاد، آرمان مردانی، علی بیجاری، ماهان سروی، علی عابدین زاده، رضا کاسب، سپهر کوششی، سهیل حسنی، اقدام به تمدید قرارداد کرده است.

 

همچنین بخوانید:

اولتیماتوم یک هفته ای برای تعیین مالکیت سپیدرود

سپیدرود | سه روز تا پایان ضرب الاجل کمیته انضباطی؛ کسر امتیاز یا سقوط دوباره؟

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت های لیگ دسته باشگاه سپیدرود لیگ دسته دوم سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک

به گزارش همشهری آنلاین،

علیرضا بیرانوند گچ دست خودش را پیش از دیدارحذفی مقابل آلومینیوم اراک باز می‌کند اما قادر به بازی کردن در ترکیب تیمش نیست و او به دیدار با سپاهان می‌رسد.

این درحالی است که شنیدیم خود علیرضا بیرانوند دوست دارد تیمش را در سفر اراک همراهی کند و حتی اگر کار به ضربات پنالتی کشیده شد، بتواند به جای امیررضا رفیعی درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته و از این مهارت خود استفاده کند.

کد خبر 845912 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • طحان نظیف: طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک