Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان پذیرش شده و مجموع آمار بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان ۵۵۶ بیمار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ درمورد اجرای طرح جامع محدودیت‌های کرونایی در استان اظهار کرد: طی دو روز ابتدایی، اجرای این طرح با استقبال مردم مواجه شده و همچون گذشته همراهی بسیار خوبی داشتند؛ به طوریکه درصد همکاری مردم از این طرح بیش از 95 درصد ارزیابی شده است؛ همچنین بیش از 96 درصد کسبه و اصناف نیز با اجرای این طرح همکاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی دو روز ابتدایی اجرای طرح محدودیت‌ها 70 اکیپ بازرسی در سطح استان نظارت داشتند و حدود 3 هزار و 992 بازرسی توسط 208 بازرس صورت گرفته که هزار و 286 مورد تذکر شفاهی و 108 مورد نیز منجر به اخطار کتبی شده است.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با اشاره به پلمب 26 واحد صنفی تصریح کرد: همچنین طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری ۵۴ خودرو در استان قزوین جریمه شدند که بیشتر این جریمه‌ها در محدوده 500 هزار تا یک میلیون تومان بوده است.

استقبال ۹۵ درصدی مردم از اجرای محدودیت‌ها

این مقام مسئول از خلوت شدن محورهای اصلی و آزادراه‌های استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: در همین مدت میزان ترددهای خودرویی در این محورها 69 درصد کاهش داشته است.

حبیبی در ادامه با اشاره به وضعیت کرونا در استان بیان کرد: در 24 ساعت گذشته 87 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های سطح استان پذیرش شدند و مجموع آمار بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان 556 بیمار است که از این تعداد 116 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین تصریح کرد: متاسفانه هم اکنون 58 بیمار بدحال به دستگاه کمک تنفسی متصل بوده و پنج بیمار نیز منتظر خالی شدن تخت‌های بخش آی سی یو هستند.

وی در پایان با اشاره به آمار فوتی‌های ناشی از کرونا گفت: متاسفانه طی شبانه‌روز گذشته هشت نفر از هم استانی‌ها با علائم قطعی کووید19 جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: استان قزوین کرونا در استان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود

سیدرضا مظهری، با اشاره به تسهیل دسترسی بیمار به دارو با اجرای فروش اینترنتی دارو، افزود: در طول یک سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود.

وی گفت: با اجرای این طرح، وقتی نسخه الکترونیکی برای بیمار تجویز و کد رهگیری ارسال شود، سامانه‌هایی در اختیار بیمار قرار می‌گیرد که محدوده‌ جست و جو و محل تحویل داروی مورد نیاز را انتخاب می‌شود.

مظهری با اشاره به مشمول شدن فروش اینترنتی دارو در حوزه سرپایی، افزود: در این سکوها حتی امکان ارتباط صوتی و تصویری بین مسئول فنی داروخانه با بیمار فراهم می‌شود تا در صورت نیاز برای مصرف دارو آموزش‌های لازم را دریافت کنند.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: با اجرای این طرح سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز افزایش خواهد یافت.

مظهری با بیان اینکه داروهایی که حمل آن ها نیاز به شرایط ویژه (سرما) دارد مشمول این سرویس‌ها نمی‌شوند، گفت: برای بیماران خاص که داروهای بسیار حساس و گران‌قیمت مصرف می‌کنند با ورود نهادهای حاکمیتی و وزارت بهداشت، سرویس دهی متفاوت در نظر گرفته می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • هر سال حدود ۵۰۰ میلیون نسخه الکترونیکی در کشور ثبت می‌شود