Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@03:32:01 GMT

«زن شگفت انگیز ۲» در آستانه اکران

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۵۱۶۲

جدیدترین تصاویر از فیلم فیلم سینمایی فیلم سینمایی زن شگفت انگیز ۲ توسط کمپانی فیلم سازی دی سی کامیکس منتشر شد. خبرگزاری میزان - جدیدترین تصاویر از فیلم فیلم سینمایی فیلم سینمایی زن شگفت انگیز ۲ توسط کمپانی فیلم سازی دی سی کامیکس منتشر شد.   دایانا پرینس یا همان زن شگفت‌انگیز در طول دهه هشتاد میلادی در درگیری با شوروی حضور دارد که با دشمن جدیدی روبه‌رو می‌شود که اسم آن چیتا است همچنین فردی بنام مکسول لرد قصد دارد تبدیل به یک خدا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

ویلیام مارتون ماسرتن نگارش فیلمنامه این اثر را انجام داده و پتی جنکیز همچون نسخه اول هدایت و کارگردانی زن شگفت انگیز ۲ را نیز بر عهده خواهد داشت. این فیلم بعد از چهار دوره تعویق در اکران به دلیل شیوع بیماری کرونا در آستانه اکران عمومی قرار گرفته است.

علاوه بر گال گدوت تا به حال بازی بازیگرانی همچون کریس پین، کریستین ویگ، لیندا کارتل و پدرو پاسکال در زن شگفت انگیز ۲ در این فیلم حضور دارند.

فیلم سینمایی زن شگفت‌انگیز به کارگردانی پتی جنکینز توانست با فروشی معادل ۷۴۵.۸ میلیون دلار در سطح جهان فیلم پرفروش جوخه انتحار را که آن هم فیلمی ابرقهرمانی بود پشت سر بگذارد.

جوخه انتحار در زمان اکران بین‌المللی خود به فروشی معادل ۷۴۵.۶ میلیون دلار دست یافته بود و زن شگفت‌انگیز تنها با کمتر از یک میلیون دلار توانست این رقیب جهانی خود را کنار بزند.

آلن هاینبرگ فیلمنامه‌نویس برجسته سینمای هالیوود نگارش فیلمنامه این اثر اکشن را بر عهده داشته و کارگردانی آن را به جنکینز سپرده است.

گال گدوت در نقش زن شگفت‌انگیز به ایفای نقش پرداخته و کریس پاین، رابین رایت و دیوید تولیس با گدوت همبازی شده‌اند. گدوت اولین بازیگر غیر امریکایی است که در بازتولید فیلم زن شگفت انگیز به ایفای نقش پرداخته است.

این فیلم روایتگر ابرقهرمانی زنی است که از زمان قدیم به دوران مدرن می‌آید. دایا دختر جوانی است که وظیفه آموزش جنگجویان را بر عهده دارد. اما زمانی که یک جنگ خونین آغاز می‌شود او برای مبارزه آماده می‌شود و متوجه قدرت‌های ماوراء طبیعی خود می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: هالیوود سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا هالیوود سینما زن شگفت انگیز ۲ فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی فعالین  رسانه ای و هنرمندان  ارومیه ای فیلم سینمایی «آپاراتچی» را با حضور کارگردان این اثر بطور اختصاصی تماشا کردند.

در این ویژه برنامه   که در  سینما ایران ارومیه برگزار شد بیش از ۳۰۰ نفر از خبرنگاران و هنرمندان و خانواده هایشان به تماشای فیلم سینمایی آپاراتچی نشستند.

فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی قربان علی طاهرفر، تولید مشترک سازمان سینمایی سوره حوزه هنری و بنیاد سینمایی فارابی در سال ۱۴۰۲ شمسی است.

در این اثر سینمایی داستان دلبستگی یک نفر نقاش ساختمان به هنر سینما به تصویر کشده شده است و جلیل همان نقاش عاشق سینماست که  دردسرهای ساخت اولین فیلمش به تصویر در آمده است.

 آپاراتچی نوشته حسین تراب نژاد و احسان لطفیان است که هنرمندانی همچون تورج الوند، فاطمه مسعودی فر، رضا ناجی، امین گلستانه و ولی فروتن در آن ایفای نقش کرده‌اند.

 این اثر سینمایی برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر بود.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۶ هزار همدانی در تعطیلات نوروز به سینما رفتند
  • ببینید | وضعیت شگفت‌انگیز شهر لورکوزن پس از قهرمانی بایر
  • خواص شگفت انگیز ژل رویال معجزه قرن
  • جو شگفت‌انگیز بای‌آرنا بعد از قهرمانی تاریخی + فیلم
  • عکس‌های شگفت‌انگیز از کشور «کره»؛ بیش از یک قرن قبل
  • واکنش های شگفت انگیز توسط دروازه بانان لیگ برتر انگلیس / فیلم
  • اکران اختصاصی فیلم «آپاراتچی» در ارومیه
  • اکران اختصاصی فیلم سینمایی «آپاراتچی» در ارومیه
  • عملیات ایران شگفت‌انگیز بود
  • با 10 خاصیت شگفت‌انگیز توت سفید آشنا شوید!