Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@19:24:33 GMT

۲۴۱ واحد تولیدی سمنان وام رونق تولید گرفتند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۵۳۸۷

۲۴۱ واحد تولیدی سمنان وام رونق تولید گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی تشنه‌دل صبح امروز در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان اظهار کرد: بالغ بر چهار هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب رونق تولید ۹۹ به ۲۴۱ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان پرداخت شده است.

او اضافه کرد: از مجموع تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۳۹ واحد به ارزش حدود چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۲۰۲ واحد به ارزش ۲۹۹ میلیارد ریال مربوط به بخش کشاورزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: تاکنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹، ۴۳۰ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که پرونده ۱۸۹ در بانک‌ها در دست بررسی است.

تشنه‌دل گفت: با پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از سه هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به ۵۹ واحد صنعتی و کشاورزی هم در نشست امروز موافقت و مشکلات بانکی سه واحد تولیدی استان بررسی شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان تولید صنعت بخش کشاورزی تسهیلات رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان تولیدی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان میلیارد ریال واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه علاوه بر حضور در جمع هیئت رئیسه، معاونان، رؤسای دانشکده‌ها و مدیران پس از زیارت مزار شهدای گمنام در نشست صمیمانه با جامعه دانشگاهیان شرکت کرده و به سؤالات و موضوعات مطرح شده پاسخ داد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این نشست ضمن قدردانی از حضور استاندار کرمانشاه در این دانشگاه و تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران و حماسه‌آفرینی آنان در عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی افتخار دارد که در تمامی مسائل و موضوعات پای کار است، متکی به بودجه نفت نیست و در برهه‌های مختلف با توجه به چالش‌های متعدد همیشه سربلند بوده و با حداقل هزینه بیشترین بهره‌وری را کسب کرده و موجب افتخار کشور در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، آموزشی، فرهنگی و پژوهشی بوده است.

افشین غنی‌زاده اضافه کرد: با مدیریت توانمند دکتر طهرانچی تغییرات جدید و ارزشمندی در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده؛ ازجمله تنظیم سند تحول
پنج ساله این دانشگاه که برگرفته از فرمایش مقام معظم رهبری در ۱۰ بسته کاری از جمله سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و پژوهشی تنظیم شده
و طی آن تکالیفی برعهده واحد‌ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی گذاشته شده و دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در این مسیر تاکنون موفق عمل کرده است.

وی، گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ارائه کرد و افزود: این دانشگاه با چهار واحد و پنج مرکز، ۲۰ هزار دانشجو در سطح استان کرمانشاه، ۴۶۰ کارمند و نزدیک به ۴۰۰ عضو هیئت علمی تمام‌وقت توانمند و همچنین اعضای هیئت علمی وابسته و دستیار آموزشی در مجموع با یک‌هزار و ۵۰۰ همکار اداری و علمی به‌عنوان یکی از دانشگاه‌های بزرگ استان در حال انجام وظیفه است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه متذکر شد: باید خیلی بیشتر از گذشته در مدیریت شهری استان کرمانشاه از دانشگاه آزاد اسلامی و توانمندی‌های آن استفاده شود، البته در وهله نخست مهم‌ترین منبع درآمد ما به‌عنوان یک دانشگاه غیردولتی شهریه دانشجویی است که با توجه به سیاست‌های جدید سازمان مرکزی به مرور در امر فناوری و تکنولوژی‌های نوین ورود کرده‌ایم و در پیش‌بینی بودجه این دانشگاه متعهد شده‌ایم ۳۴ میلیارد تومان درآمدزایی غیرشهریه‌ای کسب کنیم که با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی و پژوهشی کوتاه‌مدت، بهره‌وری از امکانات و توانمندی‌های آزمایشگاهی با ۹۴ آزمایشگاه به‌روز و مجهز در دستیابی به این درآمد قرار داریم.

غنی‌زاده توضیح داد: تنها دانشگاه استان و شاید غرب کشور هستیم که مجوز آزمایشگاه استاندارد بین‌المللی ۱۷۰۲۵ را در بخش صنایع غذایی در ۶۰ مورد مختلف کسب کرده‌ایم، از مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی با دستگاه‌های پیشرفته بهره‌ می‌بریم، در دغدغه‌های فرهنگی و بخش‌های علمی و تحقیقاتی حضور فعال داریم و در حال حاضر بزرگ‌ترین دغدغه کارکنان مسکن است که انتظار داریم استاندار کرمانشاه در رفع این مشکل با نظر مساعد برخورد کنند.

وی افزود: علاوه بر دانشکده‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه از ۱۴ مدرسه سما با ۳۰۰ همکار سمایی و ۲ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز بهره‌مند است؛ با این تذکر که مدارس سمای ما از مقبول‌ترین مدارس نزد خانواده‌ها هستند و هر بار عده زیادی از خانواده‌ها درخواست ثبت‌نام در این مدارس دارند که با محدودیت مکان مواجه هستیم و ما از این امکان برخورداریم که تا ۲۰ مدرسه با کیفیت مناسب ارتقا پیدا کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: از دیگر مشکلات ما محل دانشگاه مرکز قصرشیرین است که پس از زلزله سرپل ذهای کیفیت و استحکام مناسبی ندارد و باید با مساعدت فرمانداری مکان مناسبی برای این دانشگاه در اختیار ما قرار داده شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه به مشکل بیمارستان سینای این دانشگاه اشاره کرد که از دانشگاه علوم پزشکی توسط دانشگاه آزاد کرمانشاه خریداری شده بود و گفت: به‌دلیل عدم ارائه سند توسط دانشگاه علوم پزشکی و پس از آن وقوع کرونا و به بهانه این بیماری این بیمارستان که به‌واسطه آن‌ می‌توانستیم رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی را ایجاد کنیم را از ما گرفتند و خواهان بازپس‌گیری آن هستیم.

غنی‌زاده اضافه کرد: از دیگر مطالبات ما نیز حضور استاندار کرمانشاه در جلسات هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و مساعدت در راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در منطقه عین‌الکش و استفاده دانشگاه از تسهیلات وام‌های کم‌بهره برای رفع مشکلات است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۵۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • پرداخت 55 هزار میلیارد ریال تسهیلات غیرحضوری ازطریق سامانه «آسان» بانک کشاورزی
  • رکورد بی‌سابقه جوجه‌ریزی در مازندران
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس