Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران اسفندماه ۱۳۹۹ توسط سازمان زیباسازی شهر تهران برگزار خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، تداوم برگزاری سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران در دهه هشتاد و نود شمسی به‌عنوان یک رویداد هنری، علاوه بر ایجاد امکان‌های ویژه و منحصربه‌فرد در حوزه عمل اجتماعی و تاثیر متقابل هنر و شهر و هنرمند، بستر مطالعاتی و بررسی سیر یک جریان پویا را نیز فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دهمین دوره برگزاری این رویداد هنری؛ نهاد مجری درصدد است با نظر به چشم‌انداز تعریف شده سمپوزیوم، جایگاه ایران را در هنر مجسمه‌سازی منطقه تثبیت و ارتقاء بخشد. همچنین با تلاش برای احیای میراث تاریخی ایران در زمینه حجاری و سنگ‌تراشی؛ فضای تعامل و گفتگو در زمینه مجسمه‌سازی شهری را فراهم کرده و فرصت تبادل تجربیات، اطلاعات و مهارت‌ها را با حضور هنرمندان و صاحب‌نظران بین‌المللی و ملی ایجاد نماید.

در این دوره از سمپوزیوم بین‌المللی مجسمه‌سازی تهران برای اولین بار بخشی به پژوهش اختصاص‌یافته است تا  پژوهشگران فعال در حوزه مجسمه‌سازی و هنر شهری را دعوت به همکاری کند. در این بخش علاقه‌مندان می‌توانند با ارائه رزومه و سوابق پژوهشی، در قالب تیم‌های پژوهشی سمپوزیوم در کارگروه‌های تولید محتوی مشارکت نمایند.

مهلت ثبت‌نام در بخش پژوهش تا 10 آذرماه است و متقاضیان می‌توانند تمامی سوابق خود را به همراه فرم تکمیل شده ثبت‌نام به نشانی th.tehransymp@gmail.com10 ارسال کنند. در عنوان ایمیل حتما عبارت (متقاضی بخش پژوهشی + نام کامل پژوهشگر) ذکر شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: ۱۰ آذر بخش پژوهش آخرین مهلت ثبت نام سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)

آثار هنری مینیاتوری در‌حالی‌که بسیار ریز و ظریف هستند با جزئیات فوق‌العاده‌ای خلق شده‌اند؛ این امر به جذابیت هنر مینیاتوری می‌افزاید. 

به گزارش زومیت، صلوات فیدای (Salavat Fidai) هنرمندی است که از نوک مداد، شاهکارهایی ظریف و باورنکردنی می‌سازد. جزئیاتی که فیدای در شاهکارهای شکننده‌ی مینیاتوری‌اش به‌کار می‌برد بسیار شگفت‌انگیز و تماشایی هستند.

در میان آثاری که فیدای خلق می‌کند می‌توانید شخصیت‌های معروفی از کتاب‌ها و فیلم‌ها، گیاهان، ماشین‌ها و بسیاری چیزهای دیگر را پیدا کنید. نکته‌ای که آثار او را به‌هم متصل می‌کند، این است که همه‌ی آ‌ن‌ها در عین کوچک بودن جزئيات منحصربه‌فردی دارند.

خودتان به تعدادی از مجسمه‌های گرافیتی هنرمند روس نگاهی بیندازید و به ما بگویید کدام یک از آن‌ها شما را بیشتر تحت تأثیر قرار داد و باعث شد فکر کنید که چطور چنین چیزی ممکن است؟

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نحوه کشته شدن معمر قذافی / انفجار مجسمه‌های بودا در بامیان / حال و هوای شانگهای از دهه 30 تا 80 میلادی / اسرای عراقی با پرچم ایران در تهران
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)
  • تهران رکورددار چند قلوزایی در سال گذشته
  • شنبه آخرین مهلت ثبت نام برای امریه سربازی دانشگاه تهران
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • ۹۰ میلیارد ریال اعتبار مرمت پل تاریخی خاتون کرج تامین شد
  • چیدمان هنری برای مظلومیت کودکان غزه
  • دانش بنیان کردن، راه‌حل حذف نگاه‌های سطحی از دیپلماسی فرهنگی