Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه ذوب آهن اصفهان در اعتراض به داوری‌های ۲ دیدار اخیر خود بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد که قصد کناره‌گیری از لیگ برتر فوتبال را دارد.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه ذوب آهن این موضوع تصمیم مدیریتی است. البته در حال حاضر این موضوع در حد یک بیانیه است و مسئولان باشگاه ذوب آهن منتظر هستند تا واکنش وزارت ورزش و جوانان به این موضوع را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد داوران در بازی‌های آینده این تیم در تصمیم گیری ذوبی ها برای کناره گیری از لیگ تاثیر دارد.

تصمیم اصلی برای کناره گیری از لیگ برتر را اعضای هیئت مدیره باشگاه و کارخانه ذوب آهن اصفهان می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال کناره گیری ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که اردوی تیم ملی والیبال ایران از ۱۸ فروردین ماه زیر نظر پیمان اکبری آغاز شد و بامداد امشب هم «موریس موتا پائز» به ایران می‌آید تا تمرینات تیم ملی زیر نظر او پیگیری شود، موجی از استعفای ملی‌پوشان از حضور در تیم ملی به راه افتاده است.

محمد فلاح سرعتی‌زن تیم ملی اولین بازیکنی بود که از تیم ملی ایران کناره‌گیری کرد، او در صفحه شخصی خود دلیل کناره‌گیری‌اش را مصدومیت اعلام کرده بود. بعد از آن نوبت به مهدی مرندی لیبروی تیم ملی و بازیکن فولادسیرجان ایرانیان رسید که صبح امروز از حضور در تیم ملی کناره‌گیری کرد. او هم دلیل انصرافش از حضور در تیم ملی را آسیب دیدگی اعلام کرد و به این ترتیب این بازیکن باسابقه تیم ملی ایران را برای کسب سومین سهمیه حضور در المپیک همراهی نخواهد کرد.

بحث عدم حضور موسوی و امیر غفور هم این روزها مطرح است که البته هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است. با توجه به موج انصرافی‌ها از حضور در تیم ملی به نظر می‌رسد کار برای حضور در لیگ ملت‌ها سخت‌تر از قبل خواهد شد. تاکنون سه بازیکن تیم فولادسیرجان ایرانیان که هدایت آن در فصل گذشته برعهده بهروز عطایی بود از حضور در تیم ملی انصراف دادند.

پیش از این نیمکت تیم ملی در اختیار بهروز عطایی بود که او نتوانست با تیم موفقیتی به دست بیاورد، تیم ملی در لیگ ملت‌ها در دوره مربیگری عطایی ضعیف‌ترین نتیجه را به دست آورد، در مسابقات انتخابی هم نمایش دور از انتظاری از بلندقامتان ایران دیدیم که در نهایت منجر به سقوط ایران در رنکینگ جهانی شد.

کد خبر 6086312 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • موج انصراف‌ها از تیم ملی؛ کناره‌گیری سه بازیکن فولادسیرجان
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲ اردیبهشت
  • حقوق از جیب مردم، خوش رقصی برای بیگانگان / حواشی عجیب و هنجارشکنانه دروازه‌بان استقلال