Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:50:15 GMT

مجری طرح توسعه سواحل مکران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۵۷۱۱

مجری طرح توسعه سواحل مکران منصوب شد

به گزارش روز سه شنبه وزارت جهاد کشاورزی، با حکم کاظم خاوازی ، « جانعلی بهزادنسب » مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی با حفظ سمت قبلی به عنوان مجری طرح توسعه سواحل مکران تعیین شده است.

در بخشی از این حکم آمده است: انتظار دارد در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آبادسازی سواحل مکران و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به عنوان یکی از اهداف راهبردی کشور، با بهره گیری از تمامی ظرفیت های ملی و محلی در پیشبرد برنامه ها و طرح های اساسی وزارت متبوع با تاکید بر سند توسعه منطقه ساحلی مکران اهتمام ورزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، اوایل خردادماه سال ۹۹ در حکمی از سوی کاظم خاوازی وزیر جدید جهاد کشاورزی، «جانعلی بهزادنسب» به سمت رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی منصوب شده بود.

مَکْران (بلوچی: مَکُّران‎) نامیست که در طول تاریخ به مناطق جنوبی و بخشی از مناطق مرکزی بلوچستان که در امتداد ساحل مکران به طول ۶۰۰ مایل (حدودا ۱۰۰۰ کیلومتر) از راس الکوه در غرب جاسک در ایران تا شرق لس بیله و نزدیکی بندر کراچی در پاکستان گسترده‌است اطلاق می‌شود.

در بعضی منابع اروپایی قرن‌های ۱۶ تا ۱۸ از ایالت مکران نام برده شده‌است. در دوره‌های مختلف تاریخی این منطقه خودمختار و تحت اداره خوانین محلی بوده‌است که گاهی خود را رعایای دولت ایران می‌نامیدند.

مطابق نقشه مکران تقریباً شامل تمام شهرستان‌های بلوچستان ایران از جمله نصرت آباد، زاهدان، خاش، ایرانشهر ، سراوان، سرباز، فنوج، نیکشهر، کنارک و چابهار در ایران و بخش ایالت بلوچستان پاکستان می‌شدکه در زمان ساسانیان آن را کوسون می‌گفتند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار کاظم خاوازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار کاظم خاوازی وزارت جهاد کشاورزی منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار کاظم خاوازی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد

آفتاب‌‌نیوز :

علی موحدی‌راد به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان منصوب شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی‌راد را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

منبع: خبرگزاری میزان

دیگر خبرها

  • موحدی‌راد، رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان شد
  • رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • رییس جدید دادگستری سیستان و بلوچستان منصوب شد
  • سند نقشه راه کشاورزی در استان همدان برای نخستین بار در کشور تدوین شد
  • لزوم اعلام رسمی تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • ◄ تبدیل شدن بندر چند منظوره سیریک به مرز مجاز دریایی
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • استاندار البرز: در طرح توسعه سواحل جنوبی مکران حضور می‌یابیم
  • آغاز عملیات جهش تولید در روستا‌های استان همدان