Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به حضور بانوان در فوتبال آقایان پرداخت. نام زهره هراتیان و بهاره حسن میرزایی اعضای کمیته پزشکی فوتبال آقایان گزارش کنفدراسیون فوتبال  آسیا دیده می‌شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است که  این ۲ پزشک ایرانی به همراه داوران زن ژاپنی نام خود را در تاریخ AFC ثبت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهره هراتیان که نقش زیادی در کنترل ویروس کرونا در فوتبال ایران داشته است گفت: با حضور داوران خانم در کاپ   AFC انقلابی در فوتبال بانوان در سال گذشته رخ داد. یکی از رویا‌های من شرکت در تورنمنت آقایان بود که به حقیقت تبدیل شد. خوشحالم که اولین پزشک خانم در فوتبال آقایان هستم.

بهاره حسن میرزایی هم برای حضور بانوان در کنار آن‌ها ابراز امیدواری کرد و گفت: باعث افتخار است که به عنوان اولین خانم در فوتبال آقایان فعالیت می کنم. ما اولین هستیم، اما آخرین نفر در فوتبال آقایان نیستیم. باید یاد بگیریم که در شرایط مختلف چگونه خودمان را تطبیق دهیم. کنفدراسیون فوتبال آسیا این کار را آسان کرد و حمایت خوبی از بانوان در این موضوع کرد.

بیشتر بخوانید

اسکوچیچ: بازی سختی با بوسنی داریم/ می‌خواهم تیمم تحت فشار باشد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا زهره هراتیان فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال فوتبال آقایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد

به گزارش خبرگزاری مهر اسامی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان در رده‌های بزرگسالان و جوانان را در سال ۱۴۰۳ به شرح زیر اعلام شد.

الیاس علی‌اکبری (اهل خراسان شمالی) به عنوان سرمربی و مختار خورنگ به عنوان مربی تیم ملی کوراش مردان ایران تا پایان بازی‌های داخل سالن ۲۰۲۴ تایلند معرفی شدند.

بتول پاکروح (اهل خراسان شمالی) سرمربیگری تیم ملی بانوان بر عهده گرفت و فاطمه اسلامی به عنوان مربی معرفی شد.

همچنین محبوبه خورشیدی سرمربی‌گری تیم جوانان دختر ایران را تا پایان مسابقات قهرمانی جهان برعهده گرفت.

تیم‌های ملی کوراش بزرگسالان کشورمان خود را برای پیکارهای مسابقات قهرمانی آسیا که مقرر است خردادماه امسال در تهران برگزار شود آماده می‌کند.

بر همین اساس مرحله نخست اردوی تیم ملی کشورمان از ۴ اردیبهشت ماه در بجنورد آغاز خواهد شد.

کد خبر 6086071

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس