Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

گزارش در حال به روز رسانی ...

leader.ir

برچسب ها: رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبری حسینیه امام خمینی سران قوا رئیس جمهور رئیس قوه قضاییه رئیس مجلس.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رهبر معظم انقلاب اسلامی رهبری حسینیه امام خمینی سران قوا رئیس جمهور رئیس قوه قضاییه رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام بهادری در همایش استانی گرامیداشت دهه حساب ۱۰۰ امام که در سالن جلسات امام خامنه ای مصلی ارومیه برگزار شد، افزود:  در کنار تبلیغات رسانه ای برای معرفی دستاوردهای انقلاب ،عرصه عمل و خدمت فرصت بسیار خوبی برای معرفی تبلیغ دستاوردها و خدمت های انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی ره ادبیات حکومت الله و حکومت طاغوت را وارد واژگان سیاسی کردند، تصریح کرد: یکی از فرازهای بسیار مهم در فرمان امام خمینی مبنی بر افتتاح حساب ۱۰۰ این بود که مسئله  مسکن باید حل شود و در این حوزه تبعیض وجود نداشته باشد‌.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی با تاکید به اینکه مسئله مسکن یکی از وجوه تمایز حکومت الهی با حکومت طاغوت است، اظهار کرد: مسئله مسکن به یکی از معضلات در دوران پهلوی تبدیل شده بود و از آنجایی که حکومت الهی تبعیض را قبول ندارد از این رو هدف  امام خمینی از صدور فرمان ۱۰۰  رفع این تبعیض و داشتن یک خانه برای هر ایرانی بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ما در موضع صدور انقلاب به غرب هستیم، یاد آور شد: ما مرزنشینان زبان گویای انقلاب اسلامی هستیم و اگر عمران و سازندگی به نحو احسنت در این مناطق اجرا شود خواهیم نتوانست بهترین وسیله برای تبلیغ نظام و انقلاب تبدیل شویم.

حجت الاسلام بهادری ادامه داد: خانه سازی و خدمت رسانی می‌تواند  بهترین وسیله تبلیغ  کشور به دنیا و کشورهایی باشد که دایه دار توسعه و پیشرفت هستند اما مردمشان در محرومیت زندگی می کنند.

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • ضرورت معرفی خدمات انقلاب اسلامی درعرصه عمل وخدمت