Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@08:05:01 GMT

معرفي لوکس ترين شرکت هاي هواپيمايي جهان

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۵۷۷۳

معرفي لوکس ترين شرکت هاي هواپيمايي جهان

خبرگزاری آریا- هفتاد سال پیش که پرواز و سفر های هوایی مختص ثروتمندان جوامع بود، مسافران برای سفر های هوایی خود تشریفات خاصی قائل بودند. اما امروزه با تعداد متقاضیان فراوان برای سفر های هوایی و ارزانتر شدن قیمت بلیط هواپیما پرواز کردن امری عادی محسوب می شود. از طرف دیگر با روی کار آمدن هواپیماهایی بی نظیر و منحصر به فرد علاقه مسافران سفر با هواپیما را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجربه یک سفر هوایی راحت

روز به روز بر تعداد صندلی های هواپیما افزوده شده و از اندازه و راحتی آنها کاسته می شود. البته این موارد بیشتر در کلاس های اکونومی دیده می شود اما هنوز هم در پروازهای فرست کلاس می توان تجربه یک سفر هوایی مجلل را کسب کرد. شما هم می توانید با رزرو بلیط هواپیما در کلاس پروازی فرست کلاس سفری شیک و ایمن را تجربه کنید. اگر تمایل دارید انواع پروازهای شیک دنیا را بشناسید در ادامه با تیک بان همراه شوید.

بالا بردن سطح استاندارد هواپیما

افراد زیادی تصور می کنند منظور از پروازهای لوکس استفاده از زرق و برق در هواپیما است و انتظار دارند سوار بر هواپیمایی شوند که چون کاخی مجلل تزیین شده است در صورتی که بالا بردن سطح کیفیت و ایمنی پرواز در اولویت اول قرار دارد.

امروزه با گسترش شرکتهای هواپیمایی رقابت شدیدی در جذب مسافران و رضایت مشتری وجود دارد. تعدادی از شرکت های هواپیمایی سعی دارند علاوه بر بالابردن سطح استاندارد پرواز و استفاده از مواد کاهنده آلایندگی هوا و ارائه خدمات ویژه به مسافران، کلاس پروازی خود را نیز ارتقا دهند و در جلب نظر سلیقه مشتری تلاش نمایند. در این قسمت برترین شرکت های لوکس هواپیمایی دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

لوکس ترین ایرلاین های دنیا

در ادامه مطلب با لوکس ترین شرکت های هواپیمایی جهان بیشتر آشنا خواهیم شد. در ابتدا مطلب باید بگوییم خرید بلیط هواپیما از این شرکت های هواپیمایی هزینه بسیار زیادی را با خود به همراه خواهد داشت.

امارات ایرویز

هواپیمایی امارات یکی از لوکس ترین و گرانترین هواپیماهای فرست کلاس را دارد. امارات ایرویز با استفاده از هواپیماهای بوئینگ 77-300 و ارائه پروازهای فرست کلاس می تواند این ادعا را اثبات کند. طراحی فضای داخلی لوکس با صندلی های چرمی و نورپردازی زیبا، دارا بودن صندلی های گرانش صفر از مشخصات اصلی این هواپیما می باشد.

همچنین این ایرلاین با بهره گیری از ایرباس 380، می تواند رضایت سختگیرانه ترین مسافران را نیز جلب کند. استفاده از سوییت های فرست کلاس با صندلی های تخت خوابشو، سرویس پذیرایی عالی، دوش های آب گرم، لباس خواب مرطوب کننده حاوی روغن آرگان و شی باتر، پک مراقبت های پوستی و انواع خدمات لوکس تنها بخشی از خدمات این پواز است.

ترکیش ایرویز

بیزینس کلاس ترکیش ایر با سالنی پوشیده از پنل های چوبی مواج، سوییت های اختصاصی، کتابخانه، نمازخانه و موزه 765 مهمان را در خود جای می دهد و پروازی مدرن و خاطره انگیز را به آنان هدیه می کند. این ایرلاین همچنین قصد خرید 30 فروند هواپیمای بوئینگ 787-9 دریم‌لاینر را دارد تا بتواند خدمات بهتری را به مسافران ارائه دهد.

بعد از ورود به هواپیما می توانند از امکانات رفاهی مانند هدفون پیشرفته، پک بهداشتی ورساچه، سرویس پذیرایی شرکت فلایینگ شفر، تختخواب های طراحی شده برای خوابی آرام استفاده کنند.

بریتیش ایرویز

فرست کلاس بریتیش ایرویز می‌تواند خدمات متنوعی مانند اتاق خواب، اتاق کار و سرویس دهی غذا طبق میل مشتری ارائه دهد. مسافران پروازهای آخر شب امکان سرو غذا را رستوران‌های شیک فرودگاه را دارند. بریتیش ایرویز تمام تلاش خود را می کند تا موفق‌ترین ایرلاین دنیا را به مسافران اعلام کند که تا حد بسیار زیادی در این امر موفق عمل کرده است.

شرکت هواپیمایی اتحاد

اتحاد دومین شرکت بزرگ هواپیمایی امارت متحده عربی می باشد که مسافران فرست کلاس خود را "محل زندگی " نام گذاری کرده است. این ایرلاین از هواپیمای ایرباس A380-800 با چند کلاس پروازی استفاده می کند. کلاس پروازی اتحاد ایرلاینز شامل رزیدنس، فرست آپارتمان، اکونومی اسمارت و بیزینس استودیو.

رزیدنس کلاس دارای سوئیت سه خوابه، اتاق خصوصی، لباس خواب های ضد باکتری، حمام، تن پوش و لوازم حمام برند اروپایی با پیشخدمت جداگانه می باشد. راننده خصوصی و ترانسفر فرودگاهی نیز از خدمات دیگر رزیدنس کلاس اتحاد ایرویز می باشد.

هواپیمایی سنگاپور جیمز بوید

ایرلاین جیمز بوید سنگاپور با ارائه کلاس های آموزشی و آموزش زبان خارجی سخت ترین روش استخدام صنعت هوایی را دارا می باشد. مسافران از لحظه ورود به فرودگاه چانگی مورد استقبال ایرلاین قرار می گیرند سپس برای انجام مراحل چک این فرودگاه از قسمت اختصاصی استفاده کرده و به سالن پیشرفته با رستوران لوکس دعوت می شوند. استفاده از سرویس خواب بهداشتی با ملحفه های آهار دار، دکوراسیون پرزرق و برق، ظروف چینی، غذاهای شیک و خوش طعم با سر آشپزهای حرفه ای و معروف در این ایرلاین از بدیهیات است.

در ایرباس A380، اتاق های فرست کلاس از صندلی های با کیفیت و تخت خواب ‌های مدرن و راحت، لباس‌های خواب با برند لالیک بهره می گیرد. تیک بان به عنوان یکی از وب سایت های برتر گردشگری بلیط هواپیما سنگاپور را به قیمتی مناسب و اقتصادی در اختیار مسافران قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به مطلب" با فرست کلاس با کلاس سفر کنید" مراجعه کنید.

از دیگر موارد لوکس ترین ایرلاین های دنیا

به غیر از موارد ذکر شده می توان به ایرفرانس- کی ال ام، ژاپن ایرویز، لوفت هانزای آلمان، کانتاس استرالیا، ایر نیوزیلند، سوئیس ایرلاین و ویرجین آتلانتیک اشاره کرد.

خرید بلیط هواپیما

برای داشتن سفری به یاد ماندنی و لوکس می توانید انواع بلیط هواپیما را از نوع فرست کلاس انتخاب نمایید. سامانه خرید بلیط هواپیما تیک بان با ارائه بلیط هواپیما در کلاس های پروازی اکونومی، بیزینس کلاس و فرست کلاس بهترین پروازها را برای شما رقم می زند.

" افرادی که سفر های بیشتری انجام می دهند، به خوبی می دانند که بلیط های سیستمی بهتر از بلیط های چارتر می باشند. مهمترین علت این قضیه این است که بلیط های سیستمی در طول سال از قیمت ثابتی برخوردارند و از نظر تغییر برنامه و کنسلی منعطف تر هستند. اما بلیط های چارتر غیر قابل کنسلی می باشند البته به تازگی شرایط برای کنسلی بلیط چارتر نیز فراهم شده است که برخی از ایرلاین ها انجام می دهند ولی به طور کلی غیر قابل استرداد بودن از خصوصیات اصلی این دسته از بلیط ها می باشد." (منبع)

تیک بان، علی بابا، مستر بلیط و قاصدک جز معتبرترین سایت های ارائه کننده بلیط هواپیما به شمار می روند. برای خرید بلیط از سایت تیک بان کافی است، کلمه تیک بان و یا عبارت https://tikban.com/ را جستجو نمایید و بعد از پشت سر گذاشتن چند مرحله ساده بلیت مورد نظر را تهیه کنید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لوکس شرکت هواپیمایی جهان فرست کلاس بلیط هواپیما کلاس پروازی لوکس ترین خرید بلیط تیک بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه

تین نیوز

سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به شرایط غیر مترقبه حاکم بر پروازهای کشور و بسته شدن تعدادی از فرودگاه های داخلی و بین المللی بخشنامه ای به شرکت های هواپیمایی ابلاغ کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد؛ با توجه به شرایط غیر مترقبه حاکم بر پروازهای کشور و بسته شدن تعدادی از فرودگاه های داخلی و بین المللی بخشنامه ای به شرکت های هواپیمایی ابلاغ شد که به شرح زیر است:

وجه بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده و مسافر قصد انصراف از انجام پرواز را دارد باید بدون کسر جریمه استرداد شود.

بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیر مترقبه کنونی باطل اعلام شده اما مسافر از انجام پرواز انصراف نداده و قصد انجام مسافرت در کوتاهترین زمان ممکن را دارد باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت بندی مسافر (سالخورده/ نوزاد/ توانخواه/ مادر باردار و ...) بدون دریافت هزینه اضافه در همان کابین بلیت خریداری شده رزرو و صادر شود.

بدیهی است این سازمان جهت انتقال هرچه سریعتر این دسته از مسافران در مسیرهای داخلی و خارجی نسبت به صدور مجوزهای پروازی فوق العاده اقدام خواهد کرد.

وجه بلیت مسافران که زمان انجام پرواز آنها تا پایان روز جمعه مورخ 31/1/1403 است در شرایط حاضر مسافر به هر دلیلی قصد انصراف از انجام پرواز را دارد باید مطابق شرایط (involuntary) بدون کسر جریمه استرداد شود.

تمامی شرکت های هواپیمایی باید شرایط فوق الذکر را به طریق موثر به اطلاع کلیه نمایندگی فروش بلیت خود و مسافران رسانده و در صورت مشاهده تخلف از مفاد این بخشنامه با متخلفان برخورد مقتضی صورت پذیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اخبار قیمت بلیط هواپیمای تهران استانبول 1403
  • موافقت با صدور مجوز پروازهای فوق العاده برای شرکت های هواپیمایی
  • بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه
  • پول بلیط مسافران پروازهای باطل شده استرداد می‌شود
  • مسافران بخوانند/ مبلغ بلیت‌ پروازهای لغو شده پس داده می‌شود
  • بازگشت وجه بلیت سفر‌های هوایی لغو شده
  • چطور در هواپیما صندلی کنار پنجره رزرو کنم؟
  • قطار یا هواپیما، کدام یک برای سفر به بندرعباس بهتر است
  • اقامت لوکس گردشگران فضایی در جو خارج از زمین
  • معرفی انواع ایرلاین های خارجی برای سفر از مبدا تهران