Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال نوجوانان گفت: اعضای کادر فنی تیم تا پایان هفته به رئیس فدراسیون والیبال معرفی خواهند شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مسعود آرمات پس از نشست با رئیس فدراسیون والیبال برای تشریح و تایید برنامه‌های تیم والیبال نوجوانان، در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون، اظهار داشت: دیروز نشست بسیار خوبی با داورزنی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام برنامه‌های پیشنهادی‌ام برای استعدادیابی بازیکنان و برگزاری اردوهای آماده‌سازی، مورد موافقت قرار گرفت.

وی در تشریح این برنامه‌ها، گفت: ابتدا باید دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال نوجوانان را انتخاب کنم که ظرف چهار روز آینده این کار پس از گفت‌وگو با افراد مدنظر و تایید فدراسیون، انجام خواهد شد.

والیبال نوجوانان اروپا| شاگردان ولاسکو بعد از 23 سال قهرمان شدند

سرمربی تیم والیبال نوجوانان، شناسایی استعدادها را از دیگر برنامه‌های مهم برای آماده‌سازی این تیم دانست و گفت: بر اساس برنامه تنظیم شده برای شناسایی بازیکنان مستعد، به همه استان سفر خواهیم کرد و با همکاری مربیان بومی رده‌های سنی پایه و هیئت‌های استانی، تلاش می‌کنیم که از همه استعدادهای موجود تست بگیریم تا در غربالگری نهایی، بهترین‌ها را به اردوهای آماده‌سازی دعوت کنیم.

وی در ادامه با یادآوری نقش مهم هیئت‌های استانی در معرفی استعدادها، افزود: طبیعی است که من و دیگر اعضای کادر فنی تیم نوجوانان، اشراف کامل به تمام بازیکنان کشور نداشته باشیم. هیئت‌های استانی با همکاری مربیان پایه، نقش مهمی در معرفی بازیکنان خواهند داشت و هدف فدراسیون والیبال هم این است که هیچ بازیکن مستعدی از فهرست اولیه انتخابی، حذف نشود. به همین دلیل برنامه سفر به استان‌ها حتما با هیئت‌های استانی هماهنگ خواهد شد.

آرمات به مشکلات شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود، نمی‌توان از هم‌اکنون برنامه سفر هر استان را مشخص کنیم اما حتما در تعامل با هیئت‌ها، برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه خواهیم داشت.

وی درباره حضور شایسته تیم ایران در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که احتمالا مردادماه سال 1400 به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، گفت: فرصت بسیار کمی تا شروع این رقابت‌ها داریم و کارهای زیادی در  این مدت باید انجام دهیم. تمام تلاش خودمان را برای حضور شایسته در مسابقات پیش رو خواهیم داشت. باید در کم‌ترین فرصت ممکن، بهترین والیبالیست‌های ایران که شایسته حضور در تیم هستند، شناسایی و به اردوهای آماده‌سازی دعوت کنیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان درباره زمان شروع نخستین اردوی آماده‌سازی تیم گفت: با توجه به محدودیت‌های بحران کرونا و این که قبل از شروع اردو باید به تمام استان‌ها سر بزنیم، از الان نمی‌توان زمان اردوی نخست آماده‌سازی را اعلام کنم.

آرمات پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان و دفاع از توانایی والیبال رده‌های سنی ایران در جهان را دو هدف مهم برای کادر فنی تیم پسران زیر 19 سال دانست و گفت: کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های سال 2021 جهان نیز در زمره این اهداف است اما راه بسیار سخت و طولانی برای رسیدن به این هدف پیش رو داریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال تیم والیبال نوجوانان هیئت های استانی کادر فنی تیم آماده سازی برنامه ها هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال

به گزارش "ورزش سه"، موج انصراف‌ها از تیم ملی والیبال پس از انصراف سید محمد موسوی و محمد فلاح همچنان ادامه دارد و دو بازیکن دیگر نیز در روزهای آتی انصراف خود را از حضور در تیم ملی والیبال اعلام خواهند کرد.

یکی از آنها به دلیل مصدومیت کهنه ای که دارد قصد دارد با هماهنگی کادر فنی از حضور در تیم ملی والیبال خود را معاف کند و دیگری نیز پس از دعوت شدن هنوز تمایلی به حضور در تیم ملی از خود نشان نداده و شاید او نیز به تیم ملی نیاید.

این دو انصرافی جدید هر دو لژیونر هستند و در صورت عدم حضورشان تعداد انصرافی ها به عدد چهار خواهد رسید. این اتفاقات در حالی رخ می دهد که تیم ملی در حساس ترین روزهای خود قرار دارد و باید در لیگ ملتهای والیبال برای صعود به المپیک با رقبای تا دندان مسلح خود از حدود یک ماه دیگر به جدال بپردازد.

باید دید کادر فنی تیم ملی والیبال ایران با این انصراف ها چگونه کنار خواهند آمد و برنامه آنها بدون بازیکنان انصرافی چگونه پیش خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اعلام اسامی ۳۰ بازیکن ایران برای لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • معرفی کادر فنی تیم‌های ملی کوراش