Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسکای آلمان مدعی است رئال مادرید مذاکراتی درباره یک معاوضه بزرگ با اینترمیلان داشته و ممکن است ایسکو و اریکسن بین دو باشگاه مبادله بشوند.

به گزارش "ورزش سه"، شبکه تلویزیونی اسکای آلمان مدعی شد با توجه به اطلاعاتی که بدست آورده احتمال دارد در ماه ژانویه یک معاوضه بزرگ بین دو باشگاه رئال مادرید و اینترمیلان شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این صورت که ایسکو از رئال راهی سن سیرو شده و از آن طرف اریسکن ستاره دانمارکی اینتر راه برنابئو را در پیش بگیرد.

 

این شبکه می‌گوید رئال مادرید درباره این معاوضه با اینترمیلان صحبتهایی هم انجام داده و پیشنهاد دهنده البته باشگاه رئال بوده است.

 

کریستین اریکسن ستاره دانمارکی از زمانی که در ژانویه گذشته تاتنهام را ترک کرد و به اینتر پیوست هرگز نتوانست مثل دوران حضورش در تاتنهام بدرخشد. در روزهای اخیر گزارشهایی در ایتالیا منتشر شد که نشان می داد آنتونیو کونته از اریکسن راضی نیست و احتمال اینکه او در ماه ژانویه اینتر را ترک کند بالا است.

 

 

در سوی دیگر میدان ایسکو هم اخیراً به صراحت از تمایل خود به ترک رئال مادرید صحبت کرد چرا که معتقد است در رئال به اندازه کافی بازی نمی کند و چاره ای جز پیوستن به تیمی دیگر ندارد.

 

 

با اینحال توافق درباره چنین معامله بزرگی بین دو باشگاه به این راحتی‌ها نخواهد بود. رئال مادرید ارزش ایسکو ستاره خود را چیزی نزدیک به 70 میلیون یورو ارزیابی می‌کند. این در حالی است که اریکسن وقتی 10 ماه پیش لندن را ترک کرد و به اینتر پیوست برای نراتزوری تنها 30 میلیون یورو هزینه داشت. بنابراین بعید است که رئال به صرف معاوضه دو بازیکن راضی باشد و قصد دارد علاوه بر دریافت اریکسن، در قبال واگذاری ایسکو از اینتر پول هم دریافت کند.

 

 

تاتنهام کریستین اریکسن اینتر میلان ایسکو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام کریستین اریکسن اینتر میلان ایسکو رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۵۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم

فران تورس که در پایان دیدار رئال مادرید و بارسلونا به شدت از شکست ال‌کلاسیکو ناراحت بود، به طور اتفاقی با این ضربه یکی از هواداران رئال مادرید را هدف گرفت.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • نشانه‌گیری اتفاقی اما بسیار دقیق فران تورس در پایان ال‌کلاسیکو / فیلم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • گل ها و مهارت های برتر ایسکو در ترکیب رئال بتیس / فیلم
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • ببینید | رئال مادرید و کوروش یغمایی؛ شادی جود بلینگام با آهنگ «گل یخ»
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند
  • عکس| لحظه مصدومیت وحشتناک بازیکن بارسلونا در دیدار با رئال مادرید