Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یعقوب کشاورز، رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اردبیل گفت: با توجه به تایید طرح بازگشایی یک استخر در مراکز استان‌ها در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش، استخر شهید رجب زاده اردبیل در صورت موافقت ستاد کرونا استان اردبیل برای فعالیت‌های تمرینی و آموزشی شناگران اردبیل اختصاص می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: در این زمینه نامه‌ای از طرف هیات شنای استان اردبیل به فدراسیون شنا ارائه شده تا از طریق فدراسیون مکاتبات لازم برای اجرایی کردن این طرح با اداره ورزش وجوانان استان و ستاد کرونای استان صورت گیرد.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان اردبیل ضمن تاکید بر سالم‌تر بودن استخر‌ها و عدم انتشار ویروس در آب با کلر چهار الی هفت ppm بر لزوم بازگشایی استخر‌ها جهت ساماندهی فعالیت شناگران تاکید کرد.

کشاورز افزود: استخر شهید رجب زاده اردبیل با ضوابط خاص زیر نظر فدراسیون‌های شنا و پزشکی ورزشی و ستاد کرونا آماده فعالیت تمرینی و آموزشی شناگران است که امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشد که این طرح برای اجرایی شدن نیاز به تائید وزارت بهداشت و ستاد کرونای استان را دارد.

او از مکاتبات و جلسات و رایزنی‌های متعدد هیات شنای استان با فدراسیون شنا و اداره کل ورزش و جوانان استان برای فعالیت شناگران استان با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی خبرداد و افزود: انتظار می‌رود این مطالبه اساسی شناگران عملی شود.

رئیس هیات شنای استان اردبیل گفت: متاسفانه تعطیلی استخر‌ها خسارات مالی، روحی و روانی زیادی به ورزشکاران و مربیان شنا استان اردبیل وارد کرده است و بسیاری از این ورزشکاران و مربیان که درآمدشان به این رشته وابسته بود، هم اکنون با مشکلات اقتصادی دسته و پنجه نرم می‌کنند.

کشاورز تصریح کرد: هیات شنای استان برای کاهش مشکلات اقتصادی مربیان و شناگران درخواست تسهیلات از فدراسیون را داشته که در این زمینه قرار است با همکاری فدراسیون شنا و بانک‌های عامل حداقل ۵۰ نفر از فعالان شنای استان تسهیلات دریافت کنند تا بخشی از مشکلات مالی در این شرایط اقتصادی برطرف شود.

او افزود: رشته ورزشی شنا بیشترین خسارات را در بین رشته ورزشی از کرونا دید و ورزشکاران این رشته مفرح و المپیکی دوری از رشته شنا برایشان بسیار سخت و طاقت فرسا بود.

رئیس هیات شنای استان اردبیل بیان کرد: امیدواریم پیرو جلسه امروز فدراسیون شنا و ستاد ملی کرونا در ورزش و موافقت ستاد کرونا استان و همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان استخر شهید رجب زاده اردبیل به فعالیت تمرینی و آموزشی شناگران، شور و حال به شناگران بازگردد و با بازگشت به شرایط و روال قبلی بار دیگر شاهد درخشش و افتخار آفرینی شناگران اردبیلی در عرصه‌های استانی و ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استخر شنا ستاد مقابله با کرونا بیماری کرونا شناگران هیات شنای استان رئیس هیات شنا فدراسیون شنا استان اردبیل ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم

بهرام رضاییان در نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون شایعه شکایت مهدی رحمتی از باشگاه فولاد اظهار کرد: با توجه به شرایط با او مذاکره کردیم و پیش قراردادی با هم داشتیم که او بعد از بررسی اعلام کرد یکسری بند‌ها باید از قراردادش حذف شود. 

وی افزود: او با آقای عارف‌نیا مدیر حقوقی باشگاه مذاکراتی انجام داد. من با آقای عارف‌نیا صحبت کردم که گفتند قرارداد و پیش قراردادی را به ایشان دادیم. آقای رحمتی گفتند به شما خبر می‌دهم و بعد برای جلسه‌ای رفتند تهران، اما تاکنون نه شکایتی دست ما رسیده و بحثی نبوده است. من خودم با آقای رحمتی صحبت کردم؛ و فکر می‌کنم چیز خاصی نبوده است.

مدیرعامل فولاد در خصوص اینکه چرا امسال وضعیت این تیم در حد فاجعه بوده است گفت: در این مورد دلایل زیادی وجود دارد. ما دنبال راهکار و برون رفت از این شرایط هستیم تا در این شش بازی امتیازات لازم را بگیریم. با کمک خداوند، حمایت هواداران و تلاش بازیکنان خوبی که داریم باید بتوانیم امتیاز لازم را بگیریم. شخصا در این خصوص دغدغه ندارم و به آقای ویسی و بازیکنانمان اعتقاد دارم. بازیکنان ما شرایط را درک و لمس کردند. همه حمایت‌ها را از تیم انجام می‌دهیم و تلاش می‌کنیم تیم را در لیگ حفظ کنیم.

رضاییان در خصوص فسخ قرارداد مارتینز با فولاد و دلایل این موضوع گفت: او درباره قرارداد با مارتینس گفت: نمی‌خواهم دوباره به گذشته برگردم. همیشه فولاد خوزستان را در بالای جدول دیدیم. اما به نظرم مشکلاتی وجود داشت، شاید از نظر من فولاد خوزستان اول فصل شاید هیچگونه بدنسازی را انجام نداد. بعد از آن مارتینز بیست روز تعطیلی تمرینات را اعلام کرد. به او گفتم تعطیلی تمرین به تیم ضربه می‌زند ولی او گفت من برنامه دارم. بعد از نیم فصل برگشتیم و در آبادان بازی برگزار کردیم و باختیم. همان زمان اعضای هیات مدیره و من به این جمع بندی رسیدیم که از آقای مارتینز از تیم جدا شود.

وی در خصوص اینکه حضور او در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و باشگاه فولاد به صورت همزمان، مشکلی برای کار‌های باشگاه ایجاد نمی‌کند گفت: هیات رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است. به عنوان مدیرعامل یک باشگاه در هیات رئیسه فدراسیون انتخاب شدم. مواردی که دوستان این روز‌ها در فضای رسانه‌ای ذکر کردند شامل حال من نمی‌شود. بعضی از دوستان در هیات‌های فوتبال با فدراسیون قرارداد مالی دارند و خود آقای تاج هم به درستی به این موضوع اشاره کرد که نباید افراد با قرارد‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. این موضوع شامل اعضای هیات رئیسه نمی‌شود. علیرغم این من که الان اینجا و در باشگاه فولاد هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره جذب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد گفت: ویسی جزو افتخارات استان خوزستان و جزو کسانی است که قهرمانی لیگ را برای استان به ارمغان آورده است. زمانی که وارد پروسه انتخاب سرمربی شدیم، او در آبادان بود. ما گزینه‌هایی داشتیم که به هر طریقی نتوانستیم با آنها قرارداد ببندیم. اینکه بخواهم بگویم در خصوص انتخاب سرمربی تعلل شد واقعا اینگونه نیست. من با هیات مدیره باشگاه ذوب آهن اصفهان و خود محمدی ربیعی به توافق رسیدیم و مذاکراتمان را انجام دادیم و من از اینجا راهی اصفهان شدم تا کار را نهایی کنم که روز آخر کارخانه ذوب آهن کارشکنی کرد و مانع کار شد. وگرنه ما بخواهیم در انتخاب مربی تعلل کنیم اینگونه نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار به راه‌آهن اردبیل - میانه اختصاص یافت
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت