Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:15:25 GMT

آرمات: کادر فنی تیم والیبال به زودی معرفی می شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۶۱۹۴

آرمات: کادر فنی تیم والیبال به زودی معرفی می شود

سرمربی تیم والیبال نوجوانان ایران گفت: به زودی کارفنی تیم نوجوانان معرفی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون والیبال، مسعود آرمات پس از نشست با رئیس فدراسیون والیبال برای تشریح و تأیید برنامه‌های تیم والیبال نوجوانان، گفت: دیروز نشست بسیار خوبی با داورزنی داشتیم. تمام برنامه‌های پیشنهادی‌ام برای استعدادیابی بازیکنان و برگزاری اردوهای آماده‌سازی، مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در تشریح این برنامه‌ها، گفت: ابتدا باید دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال نوجوانان را انتخاب کنم که ظرف چهار روز آینده این کار پس از گفت‌وگو با افراد مدنظر و تأیید فدراسیون، انجام خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان، شناسایی استعدادها را از دیگر برنامه‌های مهم برای آماده‌سازی این تیم دانست و گفت: بر اساس برنامه تنظیم شده برای شناسایی بازیکنان مستعد، به همه استان سفر خواهیم کرد و با همکاری مربیان بومی رده‌های سنی پایه و هیأت‌های استانی، تلاش می‌کنیم که از همه استعدادهای موجود تست بگیریم تا در غربالگری نهایی، بهترین‌ها را به اردوهای آماده‌سازی دعوت کنیم.

 

وی در ادامه با یادآوری نقش مهم هیأت‌های استانی در معرفی استعدادها، افزود: طبیعی است که من و دیگر اعضای کادر فنی تیم نوجوانان، اشراف کامل به تمام بازیکنان کشور نداشته باشیم. هیأت‌های استانی با همکاری مربیان پایه، نقش مهمی در معرفی بازیکنان خواهند داشت و هدف فدراسیون والیبال هم این است که هیچ بازیکن مستعدی از فهرست اولیه انتخابی، حذف نشود. به همین دلیل برنامه سفر به استان‌ها حتماً با هیأت‌های استانی هماهنگ خواهد شد.

 

آرمات به مشکلات شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود، نمی‌توان از هم‌اکنون برنامه سفر هر استان را مشخص کنیم اما حتماً در تعامل با هیأت‌ها، برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه خواهیم داشت.

 

وی درباره حضور شایسته تیم ایران در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که احتمالاً مردادماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، گفت: فرصت بسیار کمی تا شروع این رقابت‌ها داریم و کارهای زیادی در این مدت باید انجام دهیم. تمام تلاش خودمان را برای حضور شایسته در مسابقات پیش رو خواهیم داشت. باید در کم‌ترین فرصت ممکن، بهترین والیبالیست‌های ایران که شایسته حضور در تیم هستند، شناسایی و به اردوهای آماده‌سازی دعوت کنیم.

 

سرمربی تیم والیبال نوجوانان درباره زمان شروع نخستین اردوی آماده‌سازی تیم گفت: با توجه به محدودیت‌های بحران کرونا و اینکه قبل از شروع اردو باید به تمام استان‌ها سر بزنیم، از الان نمی‌توان زمان اردوی نخست آماده‌سازی را اعلام کنم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که در دیدار با رئیس فدراسیون والیبال چه برنامه‌هایی مورد تأیید قرار گرفت، افزود: برنامه‌های استعدادیابی و تمرینات مد نظر برای اجرا در اردوی آماده‌سازی، دیروز تصویب شد.

آرمات پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان و دفاع از توانایی والیبال رده‌های سنی ایران در جهان را دو هدف مهم برای کادر فنی تیم پسران زیر ۱۹ سال دانست و گفت: کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های سال ۲۰۲۱ جهان نیز در زمره این اهداف است اما راه بسیار سخت و طولانی برای رسیدن به این هدف پیش رو داریم.

والیبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال تیم والیبال نوجوانان فدراسیون والیبال هیأت های استانی کادر فنی تیم آماده سازی برنامه ها خواهد شد هیأت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G با تراشه Dimensity 6100 Plus به زودی وارد بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، گوشی ردمی 13C 5G در ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای وارد بازار هند شده است، اخیراً رندرهایی از این محصول منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه آبی آن نیز به زودی عرضه می‌شود؛ این محصول در سه مدل وارد بازار خواهد شد، مدل اول با چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۲۵ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، مدل دوم با شش گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۴۵ دلار عرضه می‌شود و مدل دیگر با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۱۶۸ دلار وارد بازار می‌شود.

گوشی ردمی 13C 5G دارای نمایشگر ۶.۷۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و میزان روشنایی ۶۰۰ نیت است، یک حسگر اثرانگشت نیز روی نمایشگر گوشی تعبیه شده است؛ این محصول با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌‏شود و به تراشه Dimensity 6100 Plus مجهز شده است و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی microSD همراه است.

انرژی مورد نیاز گوشی ردمی 13C 5G با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به سیم‌کارت دوگانه، شبکه 5G، Wi-Fi، بلوتوث 5.2، GPS، یک پورت USB-C و یک جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد.

کد خبر 747380

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • تیم ملی والیبال و یک جنگ درون تیمی!
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • اختصاصی: انصراف دو نام بزرگ دیگر از تیم ‌ملی والیبال
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد