Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال نوجوانان گفت: اعضای کادر فنی تیم تا پایان هفته به رئیس فدراسیون والیبال معرفی خواهند شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسعود آرمات پس از نشست با رییس فدراسیون والیبال برای تشریح و تایید برنامه‌های تیم والیبال نوجوانان، اظهار داشت: دیروز نشست بسیار خوبی با داورزنی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام برنامه‌های پیشنهادی‌ام برای استعدادیابی بازیکنان و برگزاری اردو‌های آماده‌سازی، مورد موافقت قرار گرفت.   وی در تشریح این برنامه‌ها، گفت: ابتدا باید دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال نوجوانان را انتخاب کنم که ظرف چهار روز آینده این کار پس از گفتگو با افراد مدنظر و تایید فدراسیون، انجام خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان، شناسایی استعداد‌ها را از دیگر برنامه‌های مهم برای آماده‌سازی این تیم دانست و گفت: بر اساس برنامه تنظیم شده برای شناسایی بازیکنان مستعد، به همه استان سفر خواهیم کرد و با همکاری مربیان بومی رده‌های سنی پایه و هیئت‌های استانی، تلاش می‌کنیم که از همه استعداد‌های موجود تست بگیریم تا در غربالگری نهایی، بهترین‌ها را به اردو‌های آماده‌سازی دعوت کنیم.

وی در ادامه با یادآوری نقش مهم هیئت‌های استانی در معرفی استعدادها، افزود: طبیعی است که من و دیگر اعضای کادر فنی تیم نوجوانان، اشراف کامل به تمام بازیکنان کشور نداشته باشیم. هیئت‌های استانی با همکاری مربیان پایه، نقش مهمی در معرفی بازیکنان خواهند داشت و هدف فدراسیون والیبال هم این است که هیچ بازیکن مستعدی از فهرست اولیه انتخابی، حذف نشود. به همین دلیل برنامه سفر به استان‌ها حتما با هیئت‌های استانی هماهنگ خواهد شد.

آرمات به مشکلات شیوع بیماری کرونا در ایران و جهان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت‌های موجود، نمی‌توان از هم‌اکنون برنامه سفر هر استان را مشخص کنیم، اما حتما در تعامل با هیئت‌ها، برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه خواهیم داشت.

وی درباره حضور شایسته تیم ایران در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان که احتمالا مردادماه سال ۱۴۰۰ به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، گفت: فرصت بسیار کمی تا شروع این رقابت‌ها داریم و کار‌های زیادی در  این مدت باید انجام دهیم. تمام تلاش خودمان را برای حضور شایسته در مسابقات پیش رو خواهیم داشت. باید در کم‌ترین فرصت ممکن، بهترین والیبالیست‌های ایران که شایسته حضور در تیم هستند، شناسایی و به اردو‌های آماده‌سازی دعوت کنیم.

سرمربی تیم والیبال نوجوانان درباره زمان شروع نخستین اردوی آماده‌سازی تیم گفت: با توجه به محدودیت‌های بحران کرونا و این که قبل از شروع اردو باید به تمام استان‌ها سر بزنیم، از الان نمی‌توان زمان اردوی نخست آماده‌سازی را اعلام کنم.

آرمات پشتوانه‌سازی برای تیم ملی بزرگسالان و دفاع از توانایی والیبال رده‌های سنی ایران در جهان را دو هدف مهم برای کادر فنی تیم پسران زیر ۱۹ سال دانست و گفت: کسب مقام قهرمانی در رقابت‌های سال ۲۰۲۱ جهان نیز در زمره این اهداف است، اما راه بسیار سخت و طولانی برای رسیدن به این هدف پیش رو داریم. بیشتر بخوانید: غلامی: دوست دارم دوباره در تیم ملی باشم/ آلکنو در بلند مدت به درد والیبال ایران نمی‌خورد

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال مسعود آرمات تیم والیبال نوجوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال مسعود آرمات تیم والیبال نوجوانان تیم والیبال نوجوانان فدراسیون والیبال هیئت های استانی کادر فنی تیم آماده سازی برنامه ها هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!

سرمربی تیم ملی والیبال ایران که امروز صبح وارد تهران شد، فهرست اولیه و 30 نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 را اعلام کرد که ستاره بزرگ تیم ملی در آن نیست!

به گزارش تابناک ورزشی، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال 2024 در گروه مردان از یکم 16 خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست 30 نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از 18 بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 30 نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور(کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها 2024 هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر 14 بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، 4 بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب 14 نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

 

دیگر خبرها

  • حمید مطهری رسما مربی تراکتور شد
  • لیست تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • لیست نهایی تیم ملی والیبال با دو غایب بزرگ اعلام شد
  • پائز، کاپیتان را از تیم ملی والیبال خط زد!
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • نمایندگان خراسان رضوی دراردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ناشنوایان
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • اعزام تیم هندبال نوجوانان ایران به ترکیه
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند