Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-وزارت دفاع روسیه از ورود یک ناو آمریکایی به حریم دریایی این کشور در خلیج پتر کبیر و تقابل کشتی جنگی روسی با آن خبر داد.

 وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه ناو آمریکایی «یو اس اس مک کین» در حال ورود به حریمها دریایی این کشور بوده است اعلام کرد که یک کشتی جنگی روسی مانع از تجاوز بیشتر این ناو آمریکایی در آبهای خلیج پترکبیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش ریانووستی، وزارت دفاع روسیه گفته این ناو آمریکایی حدود 2 کیلومتر وارد حریم دریایی روسیه شده اما با حضور کشتی جنگی روسی، مجبور به ترک آبهای این کشور به سمت آبهای آزاد شده است. 

طبق بیانیه وزارت دفاع روسیه، کشتی ضد زیردریایی «ادمیرال وینگرادوف» از طریق کانالهای ارتباطی رادیویی به این ناو آمریکایی هشدار داده و خواستار خروج این ناو از آبهای روسیه شده است.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: وزارت دفاع روسیه ناو آمریکایی کشتی جنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور

یک منبع نظامی سوری جزئیات حمله هوایی آمریکا به دیرالزور را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نظامی سوری امروز-سه‌شنبه- در اظهاراتی گفت: نیروهای اشغالگر آمریکایی بامداد امروز با استفاده از جنگنده و پهپاد حملات هوایی انجام داده و تعدادی از مناطق و روستاها و پایگاه‌های نظامی در استان دیرالزور و اطراف آن را هدف قرار دادند.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این منبع نظامی خاطرنشان کرد: این تجاوز نظامی آمریکایی منجر به شهادت هفت نظامی و یک غیرنظامی شد.

وی تاکید کرد: همچنین ۱۹ نظامی و ۱۳ غیرنظامی در این تجاوز نظامی مجروح شدند.

این منبع سوری همچنین گفت که حمله آمریکا خسارت‌های مادی گسترده به اموال عمومی و خصوصی وارد کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رزمایش ایران، چین و روسیه برای امنیت منطقه مهم است
  • کشته شدن ۶۸۰ نظامی وساقط شدن ۱۳۱ پهپاد اوکراینی در ۲۴ ساعت گذشته
  • روسیه: ۱۳۱ پهپاد اوکراینی منهدم شدند
  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • تجاوز جدید آمریکایی-انگلیسی به یمن
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • تجاوز دوباره آمریکا و انگلیس به یمن
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی اختیارات هیئت مذاکره کننده را بیشتر کرد/ شمار شهدای غزه به ۳۲ هزار نفر رسید/ نظامیان صهیونیست به قتل، غارت و تجاوز در بیمارستان شفا ادامه می‌دهند/نیروهای قسام اشغالگران و ادوات جنگی صهیونیست‌ها در اطراف بیمارستان شفا را درهم کوبی
  • جزئیات تجاوز بامدادی آمریکا به شرق سوریه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور