Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@07:16:56 GMT

تلویزیون شیاومی 4S 65اینچ

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۶۳۴۷

تلویزیون شیاومی 4S 65اینچ

امروزه تلویزیون به یکی از ملزومات هر خانه ای تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بابانوئل، با توجه به این که برندهای زیاد در مدل های متنوع در بازار جهانی در عرصه ی تلویزیون مشغول اند برای مصرف کننندگان انتخاب سخت شده است.

یکی از برندهای موفق و محبوب در عرصه تلویزیون MI یا شیاومی است که از سال 2013 در بازار گوشی موبایل و لوازم جانبی پیشرفت چشم گیری داشته و توانسته در مدت زمان بسیار کمی توجه خیلی از افراد رو در سراسر جهان جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه این برند محبوب پا در عرصه تلویزیون گذاشته و با معرفی تلویزیون مدل 4S-M5 در سال 2019 توانسته بسیار موفق عمل کند.

تلویزیون 4S شیاومی با توجه به طراحی عالی، کیفیت ساخت بالا، امکانات و ویژگی هایی روز دنیا، قیمت بسیار مناسبی دارد و جزو تلویزیون های اقتصادی به شمار می رود.

بررسی فنی تخصصی تلویزیون شیاومی 4S در قالب اینفوگرافی

همانطور که در سمت راست تصویر اینفوگرافی مشاهده می کنید:

نوع پنل 4S

پنل ها به چند دسته VA ،IPS ،OLED و پلاسما تقسیم  می شوند که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند. تلویزیون 4S 65 اینچ شیاومی از پنل VA بهره برده و همین باعث شده کنتراست و وضوح رنگ عالی و حتی کیفیت تصویر بسیار خوبی داشته باشد.

رزولوشن یا تراکم پیکسلی4S

 رزولوشن این مدل 3840*2160 است یعنی به عبارتی بالای 8 میلیون پیکسل در صفحه نمایش جای گرفته و به دلیل تراکم بالا شاهد کیفیت تصویر خوبی خواهیم بود.

آرایش پیکسلی 4S

 آرایش پیکسلی تلویزیون ها متفاوت هست که در دو نوع RGB و WRGB هستند که در پنل VA بهترین نوع آن RGB یا همان سه رنگ اصلی قرمز سبز و آبی که این نوع آرایش باعث می شود رنگ ها طبیعی تر جلوه بدن و وضوح بالاتری داشته باشیم.

رفرش ریت یا نرخ تازه سازی تصویر تلویزیون 4S

 هر چه رفرش ریت بالاتر باشه تصویر و محتوای ما روان تر است و بدون لگ می باشد. رفرش ریت این مدل 60HZ اما در تست هایی که ما انجام دادیم مدل 4S قدرت ساپورت 120HZ هم دارد البته لازم به ذکر بگیم رفرش ریت 120 صرفا برای کسانی که گیمر هستند کاربرد دارد و فقط در بازی می تواند تاثیر داشته باشد.

سیستم عامل  تلویزیون 4S

تلویزیون ها سیستم عامل های متفاوتی دارند و معمولا برخی برندها مثل ال جی و سامسونگ از سیستم عامل های اختصاصی استفاده می کنند یکی از محبوب ترین سیستم عامل ها Android هست که از اپ استورGoogle Play با حافظه ی داخلی 16GB بهره منده و می توانید به دنیای گسترده اپلیکشین در اپ استور دسترسی داشته باشید.4S  از سیستم عامل اندروید بهره مند است.

سیستم صوتی تلویزیون شیاومی 4S

 تلویزیون S4  از دو بلندگو 10 واتی استفاده کرده که در مجموع 20 وات هست.

اطلاعات فنی تلویزیون سامسونگ 4S

حاشیه: دور فریم این تلویزیون 1.1 سانتیمتر می باشد که حاشیه بسیار پایینی در تلویزیون محسوب می شود که اصطلاحا به اینگونه تلویزیون ها بدون فریم یا بدون قاب می گویند.

ضخامت: ضخامت 6.4 سانتیمتری تقریبا متوسط به حساب می آید به نوعی در رده ی تلویزیون های اسلیم قرار می گیرد.

تکنولوژی: از تکنولوژی LED در ساخت این تلویزیون استفاده شده است.

بکلایت : در واقع همان قسمتی که وظیفه نوررسانی به پنل را دارد  که  در 3 نوع Diretc -Edge LED وFull Array هستند. در تلویزیون 4S از نوع Edge استفاده شده که لامپ ها در زیر یا بغل تلویزیون قرار گرفته اند و نور را توزیع می کند و متاسفانه این نوع بک لایت که در اکثریت تلویزیون های میان رده استفاده می شوند و از Local Dimming پشتیبانی نمی کند.

کنتراست: در واقع یعنی میزان رنگ های بین روشن ترین (سفید) و تیره ترین (مشکی) می باشد. هر چه کنتراست بالاتر باشه ما شاهد کیفیت تصویر بهتری خواهیم بود. در این مدل به دلیل استفاده از پنل VA تلویزیون4S  کنتراست عالی 4700 را دارد که جزو مزیت های مهم این دستگاه محسوب می شود.

میزان روشنایی یا  Brightness: واحد میزان روشنایی نیت می باشد که تلویزیون  65 4s به کمک بک لایت می تواند  میزان 383 نیت در محتوای HDR و 249 نیت در محتوای SDR نور تولید کند که آمار نسبتا متوسط محسوب به حساب می اید

یکنواختی مشکی یا Black uniformity: همانطور که از اسمش پیداست، هر چه یکنواختی مشکی بهتر باشد رنگ مشکی بهتر و یکنواخت تر به نمایش در می آید معمولا اگر زیر 1 باشد عالی بالای 1 معمولی و بالای 2 متوسط محسوب می شود تلویزیون 65 4s در این بخش نمره فوق العاده 0.617% را داراست که این آمار فوق العاده است و رنگ مشکی را به دلیل کنتراست بالا فوق العاده شان می دهد.

به دلیل طولانی شدن مطلب  ادامه ی مطلب را می توان در سایت بابانوئل مشاهده کنید اگر که راغب به ادامه ی مطلب هستید، روی لینک تلویزیون شیاومی 4 S کلیک کنید.

همچنین برای خرید تلویزیون سامسونگ 4s می توان به پیج اینستاگرامی ممتازکالا یا ایدی Momtazkala مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 09186663746 در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تلويزيون تلویزیون ها سیستم عامل ی تلویزیون تلویزیون 4S رفرش ریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، مجید قناد برنامه ساز و مجری شناخته شده برنامه‌های کودک صدا و سیما مهمان کامران نجف زاده در برنامه برمودا شد و درباره مواردی که در دهه شصت برای برنامه سازی اعمال می‌شده است توضیح داد.

کد خبر 846006 برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم کودکان بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • موشک های ایران به اسرائیل برخورد کرد یا نه؟ | ببینید
  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • واکنش جالب مردم به معمای گزارشگر تلویزیون ؛ آن چیست که سبز است ... + فیلم
  • تمسخر نتانیاهو در تلویزیون رژیم صهیونیستی + فیلم
  • ادعای کارشناس تلویزیون محل جدید تامین کسری بودجه توسط دولت! | فیلم
  • ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو
  • (ویدیو) کارشناس تلویزیون: ریزپرنده‌ها از داخل خاک ایران به پرواز درآمدند!
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران