Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@14:44:17 GMT

پرسپولیس به دنبال محروم کردن شجاع خلیل زاده

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۶۳۸۰

پرسپولیس به دنبال محروم کردن شجاع خلیل زاده

باشگاه پرسپولیس انتظار دارد شجاع خلیل زاده بابت انتقال غیرقانونی از این تیم و حضور در الریان قطر با محرومیت و جریمه روبه‌رو شود.

قدس آنلاین: کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی اولیه مدارک باشگاه پرسپولیس علیه فسخ غیر قانونی شجاع خلیل زاده و ترانسفر این بازیکن به باشگاه الریان قطر تصمیم به برگزاری جلسه بین دو طرف برای فردا چهارشنبه گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکلای باشگاه پرسپولیس لایحه شکایت خود را برای دریافت غرامت از این بازیکن و محرومیت چهار ماهه مدافع ملی پوش فصل گذشته خود طبق قوانین مربوط به نقل و انتقالات فیفا تنظیم کرده‌اند تا با ارائه مدارک مربوط به تمدید قرارداد خلیل زاده در اوایل فصل گذشته، فسخ یکطرفه او را پس از قهرمانی با پرسپولیس در لیگ برتر و صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا زیر سوال ببرند.

جلسه رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس در حالی فردا در فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود که وکیل خلیل زاده به همراه سه تن از اعضای حقوقی پرسپولیس در آن حاضر خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شجاع خلیل زاده پرسپولیس باشگاه پرسپولیس خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید