Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن گفت: این اشتباهات هفته اول و دوم لیگ امسال و هفته‌های پایانی فصل گذشته به صورت سریالی وجود داشته نمی‌توانیم بگوییم اتفاقی است. خبرگزاری میزان - علی دادفر مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با تهران ورزشی در خصوص اینکه با انتشار نامه‌ای خطاب به وزیر ورزش به نظر می‌رسد مجموعه ذوب‌آهن ناراحت است، اظهار داشت: متاسفانه در یکی دو روز اخیر گفته می‌شود؛ اشتباهات داوری در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر، اما این اشتباهات برای ذوب‌آهن به دو فصل قبل که امیدنمازی به واسطه داوری نتایج خوبی کسب نکرد، بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادفر در مورد اینکه آیا معقتد است قصد و غرضی وجود دارد، گفت: نمی‌گویم دست‌هایی در کار است، اما اگر این اشتباهات یک هفته به ضرر شما باشد و هفته بعد نباشد، می‌توان آن را نادیده گرفت. وقتی بررسی می‌کنیم و می‌بینیم این اشتباهات هفته اول و دوم لیگ امسال و هفته‌های پایانی فصل گذشته به صورت سریالی وجود داشته نمی‌توانیم بگوییم اتفاقی است. ما از این اشتباهات متضرر شدیم و فصل قبل حتی خطر سقوط را احساس کردیم.

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص اینکه چه خواسته‌ای دارند، عنوان کرد: درخواست ما این است که سیستم کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران بیاید. نمی‌دانم چه گره و مشکلی جود دارد که فدراسیون مقابل ورود VAR مقاومت می‌کند. اگر این سیستم وارد فوتبال ما بشود بسیاری از این مشکلات برطرف می‌شوند. در بازی با ماشین سازی داور در صحنه اخراج ۲۰-۳۰ متر فاصله داشت و کمک داور او نیز همین مقدار و شاید هم بیشتر فاصله داشت. اگر VAR وجود داشت این اتفاق نمی‌افتاد.

وی افزود: الان گفته می‌شود تمایلی بر بودن یا نبودن سیستم کمک داور ویدئویی نیست، اما اگر VAR‌به فوتبال ایران بیاید بسیاری از این شائبه‌ها حتی در مورد فدراسیون فوتبال که این روز‌ها انگشت اتهام به سویش است، برطرف می‌شوند. آمدن VAR می‌تواند به سلامت مسابقات کمک کند. ما الان با ۲ امتیاز رده دهم جدول هستیم، اما اگر ۶ امتیاز را گرفته بودیم تیم اول یا دوم بودیم. این تفاوت برای تیم ذوب‌آهن که کارگران کارخانه برای آن زحمت می‌کشند و انتظار دارند حاصل دسترنجشان را ببینند خیلی مهم است.

دادفر در پاسخ به این سوال که آیا این هفته ذوب‌آهن بازی می‌کند، گفت: این هفته قطعا بازی خواهیم کرد، اما از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیر شکایتمان به وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال هستیم. ضمن اینکه درخواست فرجام به کمیته انضباطی دادیم تا همانطور که تمامی کارشناسان درست نبودن اخراج وحید محمد زاده را تایید کردند، این کمیته رای به برائت بازیکن ما بدهد تا بتوانیم از او دربازی مقابل پیکان استفاده کنیم. بیشتر بخوانید: تهدید ذوب‌آهن به کناره‌گیری از لیگ برتر فوتبال!

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن لیگ برتر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه ذوب آهن، با نظر کارشناسان داوری، در دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و آلومینیوم، یک آفساید اشتباه از بازیکن ما گرفته شد و دو پنالتی نیز برای سبزپوشان اصفهانی اعلام نشد که می‌توانست پیروزی پرگل‌تری را در خانه برای شاگردان محمد ربیعی رقم بزند.

البته انتشار این ویدئو به منزله اعتراض به امر سخت قضاوت نیست و تنها برای اطلاع رسانی به هواداران محبوب ذوب‌آهن و اهالی فوتبال است ولی با این حال، باز هم ادامه می‌دهیم.

لازم به ذکر است که ذوب آهن این بازی را با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

کد خبر 6086957

دیگر خبرها

  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • واکنش ذوب آهن به داوری دیدار با آلومینیوم/ دو پنالتی گرفته نشد
  • اعتراض مدیرعامل چادرملو به لغو بازی سرنوشت‌ساز
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • انتقاد مدیرعامل چادرملو از اشتباهات داوری
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!