Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:02:27 GMT

تشکیلات منسجمی مانند بسیج در دنیا وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۰۸۶۴۱۲

تشکیلات منسجمی مانند بسیج در دنیا وجود ندارد

به گزارش حوزه ایثار و شهادت ایرنا، سعید اوحدی روز سه شنبه در همایش سراسری پیروان ولایت مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید که به صورت ویدیو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تقارن میلاد امام حسن عسکری علیه السلام با هفته بسیج یک رویداد خوب و فرخنده بوده و امید است با توجه به برکات این ایام مشکلات مردم کشور رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به گرامیداشت هفته بسیج باید پیشقدم باشیم افزود: بسیج یک مجموعه نظامی است که حضرت امام فرمان تاسیس آن را دادند و رهبری هم فرمودند که بسیج به عنوان یک ‌تشکیلات فعال در تمام عرصه های انقلاب باید حضور جدی داشته باشد.

اوحدی با اشاره به اینکه شهدا ناظر اعمال ما هستند ادامه داد: بسیج با همه وجود و با ظرفیت فکری و عملی در خدمت جامعه است و اگر امروز کرونا نبود قطعا رزمایش بزرگ عاشورائیان نسبت به دو سال قبل بهتر و با شکوه بیشتری در هفته بسیج  برگزار می شد.

وی تاکید کرد: در هیچ‌جای دنیا یک‌ چنین گروه‌ منسجم و  مردمی که بسیج در کشورمان دارد وجود ندارد و این ظرفیت بزرگی در ارتباط با ارائه خدمات به جامعه و مردم است که باید قدر آن را دانست.

رییس بنیاد شهید گفت: در زمان جنگ عده زیادی نسبت به بسیجیان بهانه گرفتند اما امام خمینی ( ره ) از بسیج حمایت کرد و معتقد بودند که بسیج قادر است تهدیدات علیه کشور و نظام را رفع کند که این اتفاق افتاد و بسیج بن بست جنگ را شکاند و پیروزی های بزرگی را در دوران دفاع مقدس رقم زد.

وی افزود: از دل بسیج فرماندهان بزرگی مانند شهیدان سلیمانی، همت، باکری، بروجردی، باقری و بسیاری از عزیزان و سرداران  شهید بیرون آمدند که ضمن مقاومت برابر استکبار به ما آموختند که شهدا الگوهای بسیار خوبی برای نسل های جوان برای موفقیت های کشور است.

اوحدی با بیان‌ اینکه امروز آمریکای جهانخوار نگاه ابزاری به انسان ها دارد و میان رنگ انسان ها از سیاه و سفید تفاوت قائل است گفت: بسیج به فرمایش رهبری شجره طیبه است و بسیج مردمی عراق و سوریه نیز با بر گرفتن از بسیج ما توانستند مقابل داعش و حامیان آنها پیروز شوند.

وی افزود: بسیج بنیاد شهید هم در حال خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران است، امیدواریم توقعی که امام راحل، رهبری، خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران از ما دارند توفیق خدمت به این عزیزان را داشته باشیم.

اوحدی گفت: دشمنی استکبار با اهداف، نگاه و ارزش های جمهوری اسلامی است و از این تحریم‌های سخت با تفکر بسیجی می توان عبور کرد.

همچنین سرهنگ فریبرز خزایی رییس مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید در این مراسم گفت: حضور آقای اوحدی در بنیاد شهید منشاء خیر بوده و اقدامات ارزشمندی از زمان ورودشان به بنیاد در ارایه خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران از جمله مسکن ایثارگران و مطالبات ایثارگران انجام‌ گرفته است.

وی افزود: توجه به فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری مورد نصب العین بسیجیان قرار می گیرد و همه در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش خواهیم کرد. 

در این‌ مراسم تصاویری  از اقدامات بسیج بنیاد شهید در سراسر کشور و همچنین تجلیل از بسیجیان نمونه پخش شد. 

در پایان جلسه سعید اوحدی رییس بنیاد شهید، سردار یعقوب سلیمانی معاون آموزشی و فرهنگی و پاکدل معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران از بسیجیان نمونه مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید تجلیل کردند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران مقام معظم رهبری بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بسیج بنیاد شهید هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: پروژه مجموعه ایثار از مصوبات سفر رئیس جمهور است که باید اعتبارات استانی و اعتبارات بنیاد شهید از مرکز به این پروژه تخصیص یابد.

وی افزود: فاز نخست این طرح راه اندازی شده و فاز دوم و سوم آن در دست اجراست.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید خاطر نشان کرد: در پروژه ایثار، ۵۳ میلیارد ریال توسط استان تامین می‌شود و ۶۷ میلیارد ریال نیز توسط بنیاد تخصیص می‌یابد و مجموعا ۱۲ میلیارد ریال اعتبار پرداخت می‌شود.

قاضی زاده هاشمی بر مشارکت موثر مردم در برنامه‌های امور ایثارگران تاکید کرد و ابراز داشت: تا جایی که ممکن است باید حضور مردم در برنامه‌های فرهنگی اجتماعی بنیاد پررنگ‌تر شود.

وی اضافه کرد: بکارگیری ظرفیت‌های مردمی در برپایی کنگره‌ها و یادواره ها، موجب افزایش کمی و کیفی برنامه‌ها شده است.

معاون رئیس جمهور بر لزوم معرفی شهدای شاخص استان بوشهر تاکید کرد و گفت: این شهدا باید به شکل شایسته معرفی شوند تا در تاریخ ملت ایران نامشان به یادگار گذاشته شود.

وی با تقدیر از فداکاری و پایمردی بوشهری‌ها در طول تاریخ در برابر استکبارگران گفت: به لحاظ غیرت و همیت و ایستادگی در برابر متجاوزین، مردم بوشهر زبانزد هستند و نماد ایرانی واقعی هستند.

قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: برخی‌ها دنبال ساخت روایت جعلی برای اسطوره‌سازی هستند ولی در بوشهر، مردان بزرگی بوده اند که باید به شایستگی معرفی شوند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید به اهمیت اشتغال فرزندان شهدا اشاره کرد و یادآور شد: تعداد فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد در کشور ۲۴ هزار نفر هستند که در آزمون‌های استخدامی امسال، ۳۲ هزار سهمیه برای این عزیزان در نظر گرفته شده است که با این وضعیت، امسال همه عزیزان می‌توانند شاغل شوند.

وی از افزایش چند برابری مستمری والدین شهدا خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر از والدین شهدا از خدمات متنوع بنیاد شهید و امور ایثارگران از جمله مستمری بهره‌مند هستند که امیدوارم کیفیت خدمات رسانی به این عزیزان ارتقا یابد.

قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: مستمری والدین شهدا از ۳۵ میلیون ریال در ابتدای دولت سیزدهم به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی