Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته استانهای فدراسیون وزنه برداری از پرداخت 75 درصد بودجه هیات‌های استانی توسط فدراسیون خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، مهران رییسی در خصوص شرایط هیئت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: باتوجه به وضعیت کنونی کرونا و محدودیت هایی که ایجاد شده، سعی داریم تجهیزات و شرایطی را برای ورزشکاران فراهم کنیم تا بتوانند تمریناتشان پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال، این بیماری و شیوع آن باعث شده تا بسیاری از فعالیت ها معطل و تعطیل شود که چاره ای دیگر وجود ندارد.

وی افزود: هم اکنون، برای بعضی از ورزشکاران شاخص و در رده قهرمانی استان، تجهیزات را به خانه شان ارسال می کنیم تا راحت تمرین کنند تا از کورس قهرمان عقب نمانند. با چنین برنامه هایی، در تلاشیم تا ورزشکاران را در سطح آمادگی نگه داریم.   رئیس کمیته استانهای فدراسیون وزنه برداری در رابطه با پرداختی صورت گرفته به هیات های استانی، گفت: ضمن تشکر از دکتر مرادی که در مقایسه با بسیاری دیگر از فدراسیون‌ها، تخصیص اعتبار بهتری به استانها داشتند. با توجه به واریزی که هفته اخیر انجام شده، هم اکنون 75 درصد از بودجه مصوب وزارت ورزش برای هیات ها پرداخت شده است.   وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تخصیص بودجه ای صورت گرفته به فدراسیون در سال جاری که رقم قابل توجهی نبوده، فدراسیون در تلاش بوده تا در حد امکان و با توجه به منابع موجود، هیات ها را  به صورت حداکثری همراهی کند. البته، این موضوع با توجه به فعالیت گسترده ای که هیات ها با وجود شیوع بیماری کرونا دارند، می تواند همکاری منتهی به نتیجه مطلوب شود تا این روزها سپری شود.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری هیات ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پرواز عجیب خرچنگ برای شنا در اقیانوس (فیلم) خانه جدید خرچنگ درختی بعد از یک قرن شناسایی شد (فیلم) شنا کردن عجیب و بامزه خرچنگ در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • ۱۵ پایگاه ورزش قهرمانی نابینایان در کشور ایجاد شده است
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • پرداخت ۲۰۰همت به یارانه آردو نان طی امسال در بودجه ۱۴۰۳
  • آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)
  • میزبان و زمان برگزاری مسابقات وزنه‌برداری کارگری مشخص شد
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید