Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، ساموئل اتوئو سفیر کامرونی کمیته پروژه‌های جام جهانی قطر در این خصوص گفت: جام جهانی 2022 یک فرصت بی‌نظیر برای تماشاگران و میهمانان و همچنین فوتبال‌دوستان جهان خواهد بود. همه چیز برای حضور میهمانان از سراسر جهان در اینجا آماده است. تماشاگران حاضر در بازی‌ها تجربه متفاوتی را پیش روی خودشان می‌بینند و می‌توانند شاهد یکی از بهترین دوره‌های جام‌های جهانی باشند که برای اولین بار در خاورمیانه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

اتوئو همچنین در خصوص ورزشگاه‌های جام جهانی 2022 گفت: از نظر من تجربه بازی کردن در این استادیوم‌ها همچنین تمرین در این کمپ‌هایی که آماده شده بی‌سابقه و فوق‌العاده است. این تجربه برای بازیکنان و اعضای تیم‌های حاضر در جام جهانی قطر مثل پاداشی است به تلاشی که برای رسیدن به این مسابقات انجام داده‌اند. آنها این تجربه فوق‌العاده را فراموش نخواهند کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اتوئو جام جهانی 2022 انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۰۸۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد

رییس مجمع گز و شیرینی‌های سنتی اصفهان از ثبت ۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی گز اصفهان خبر داد. - اخبار استانها -

حسین طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، از ثبت هفتم اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته به پاس بزرگداشت مالکیت فکری مردم اصفهان بر تولید گز و چند قرن تلاش مردم این دیار برای حفظ این محصول سنتی، روز هفتم اردیبهشت ماه به نام روز جهانی گز اصفهان نام‌گذاری شد.

وی افزود: همچنین در دو سال گذشته با تلاش پیشکسوتان صنعت گز و همراهی دکتر طغیانی موفق شدیم که گز، سوهان عسلی، لوز و شیرینی کرکی را در فهرست عناصر ناملموس ملی به نام اصفهان ثبت کنیم.

رئیس جمع گز و شیرینی‌های سنتی اصفهان تصریح کرد: پیش از این پولک و نبات هم به نام اصفهان ثبت شده بود و می‌توان گفت که اصفهان تنوع بی‌نظیری از انواع شیرینی‌های سنتی دارد و در این راستا تلاش کردیم تا محصولات سنتی را به عنوان عناصر هویتی شهر اصفهان به ثبت برسانیم و در قدم بعدی به دنبال توسعه این محصولات هویتی هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به معرفی قدمت گز پرداخته و گفت: گز مهم‌ترین شیرینی سنتی اصفهان است که قدمت آن به دوران صفویه بر می‌گردد و در طول 500 سال گذشته توسط مردم اصفهان حفظ و توسعه پیدا کرده است. همچنین مدارک و مستندات  بسیاری از جمله سفرنامه پولاک اتریشی و مورخان ایرانی دال بر مالکیت فکری و معنوی مردم اصفهان بر این محصول است.

طاهری اصفهان را بزرگترین تولید کننده گز در جهان دانست و گفت: در بسیاری از کشورهای جهان نام گز با اصفهان عجین شده و گز اصفهان شهرت جهانی دارد.

«شیرینی سنتی لوز » به لیست عناصر ناملموس ملی پیوست

وی در پاسخ به این پرسش که گز ابتدا چگونه تولید می‌شد، گفت: گز ابتدا به شیوه سنتی توسط قنادان اصفهانی تولید می‌شد و در آن زمان برند گز معنای خاصی نداشت. در ادامه تولید گز در شش دری‌های قدیمی اصفهان ادامه یافت و در گذر زمان برندهای گز برای صادرات این محصول شکل گرفت که ظاهرا گز شکرشکن اصفهان، قدیمی‌ترین برند گز است که به هندوستان نیز صادر می‌شد.طاهری افزود: در سالیان اخیر شاهد رشد چشم‌گیری در شکل‌گیری واحدهای تولید گز در اصفهان بوده‌ایم و امیدواریم‌ که این هنر- صنعت به رشد و پویایی خود ادامه دهد.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • پاداش رفتار خوب: ستاره ناکام رئال در ترکیب اصلی
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • کاکائو معضل جهانی شد!
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز
  • گلزن جدید استقلال از دفاع آمد (عکس)